Stránka 21 z 24

Re: Radkova ( bývalá) desítka

Napsal: pon črc 14, 2014 20:12
od Laďuša
Já jsem se v desítce svez a když pominu, že jsme málem zahynuli, tak mi to přišlo jako úplně normální svezení a tim pádem nechápu, co by mě mělo léčit :lol: Ba naopak, bylo to fajn.

Re: Radkova ( bývalá) desítka

Napsal: úte črc 15, 2014 02:59
od Mičun
Také bych doplnil, že svezení v Octavii není žádná amerika. Jak nemusím nové Ladovky, tak musím uznat, že to sou kočáry...

Re: Radkova ( bývalá) desítka

Napsal: úte črc 15, 2014 06:52
od JmJ
z pohledu spolujezdce je celkem jedno, v cem se veze, ale z pohledu ridice je oktavka neco zcela jineho nez desitka. Jistota rizeni je nesrovnatelna. Jednickova oktavka je ridicsky velmi povedene auto. Ovsem zadni sedadla jsou jen pro obeti protipechotnich min.

Re: Radkova ( bývalá) desítka

Napsal: úte črc 15, 2014 19:20
od radek mb
JmJ píše:z pohledu spolujezdce je celkem jedno, v cem se veze, ale z pohledu ridice je oktavka neco zcela jineho nez desitka. Jistota rizeni je nesrovnatelna. Jednickova oktavka je ridicsky velmi povedene auto. Ovsem zadni sedadla jsou jen pro obeti protipechotnich min.
Naprosto přesné shrnutí. Mimochodem, zřejmě jsem byl špatně pochopen. Já nechci měnit Oktávku zpátky za desítku. Zatím prostě je Oktávka v rodině auto číslo jedna. Ale dejme tomu za dva roky už nebudeme muset vozit všude kočárek, tak ani nebude potřeba gigantický kufr. Pak, pokud to bude možné, bych se rád vrátil k Ladě v podobě Kaliny II kombi. Desítku bych si rád nechal, protože....vlastně nevím. Snad nostalgie? Lítost ji poslat na vrakáč nebo do cizích rukou? Fakt nevím. Nehledě na to, že mechanicky je v pohodě, nikdy se mi nes*ala. Největší nynější slabina je koroze prahů a zadních lemů.

Re: Radkova ( bývalá) desítka

Napsal: stř črc 16, 2014 07:37
od ger007
doves to na podzim do brna, s patricnou financnou ciastkou, a spravime aj celolak keby bolo treba :-P

Re: Radkova ( bývalá) desítka

Napsal: stř črc 16, 2014 17:56
od Laďuša
JmJ píše:z pohledu spolujezdce je celkem jedno...
Tak já jsem to řídil a fakt jsem tam nenašel něco, v čom by mě to mělo ňák vadit :) Ale třeba jsem prostě nenáročnej nebo co, teď jsem viděl dokonce auto, kterýmu se sám otvíral a zavíral kufr! To už fakt nepochopim, podle mě to je jedna z věcí, proč lidstvo zdegeneruje do sta let... Ale podle toho se to měří? Nebo podle čeho? A kde bych si moh zjistit ňáký výsledky?

Re: Radkova ( bývalá) desítka

Napsal: čtv črc 24, 2014 14:10
od zelvotron
Jo lemy mi taky začínají dost kvést, prahy zatím ok, hlavně jsem teď nechal opravit zadní kornouty, s tím už jsem se bál jezdit. A jezdím s tím celkem rád, to auto je jízdně takový neotesaný a v tom je možná jeho krása pro pár úchylů, co se v tom vyžívají. Mimochodem nedávno sem měl možnost přesednout přímo z desítky do jedničkový octy v nejsilnější naftový motorizaci a pak zase pak zpět. Ta kokta už je taky pěkněj vrak, pravda najeto min. 2x tolik co moje desítka, ale jesilnější zážitek byl, že když jsem sed pak do desítky, prošlám jsem málem spoku až do motoru, jak v tej oktě šla z tuha, a to že v desítce taky nejde nějak lehce asi všeobecně víme.

Re: Radkova ( bývalá) desítka

Napsal: čtv črc 24, 2014 16:53
od Panthymaeus (Honza)
Máme asi tu samou Octávii (TDI PD 96kw) a spojka jde krásně lehce... Asi jsi natrefil na nějaký "dobrý" kousek :D . Naše má čerstvě 240t. km a vypadá jak když opustila autosalon (mimo sedačky řidiče).

Re: Radkova ( bývalá) desítka

Napsal: stř srp 20, 2014 17:51
od radek mb
Až zas budu něco vykřikovat o tom, že si chci desítku nechat, prosím, nakopejte mne do pr*ele!

A teď vážně. Mám v plánu jet desítkou na sraz do Maďarska. Tak jsem si jí od bráchy zapůjčil. Jenže ta potvora naplno topí. Tak jsem si pročetl téma o topení a jal jsem se to opravit. Bohužel, při sundávání toho filcu na motorové přpážce jsem hnul s hadicí, která vede z expanzky k hadici z topení a je na ní napojená Téčkem. Zřejmě špatná konjunkce Saturna s Marsem, umělá hmota Téčka byl zřejmě zkřehlá a praskla. Horká voda mi omývala ruce, paráda. Nějaké Téčko budu shánět zítra dopoledne. abych se dostal k servomotorku klapky, musel jsem sundat dolu všechno možné včetně stěračů. Do převodu klapky z motorku jsem šťouchl šroubovákem a motorek se rozeběhl. Jenže já do něj šťouchl ještě jednou a plast opět nevydržel... Klapka je nyní zavřená, dočasně jsem tam za očko přivázal kablík a pokud se bude muset pustit topení, tak jen za předpokladu, že se zastaví, popotáhne se kabílek a přiváže se jinak k plastové mřížce.
Jsme silně rozmrzelý nebo jsem prostě jen odvykl těmto procedůrám z kategorie j*bat krtky.

Re: Radkova ( bývalá a pravděpodobně zase budoucí) desítka

Napsal: stř srp 20, 2014 17:57
od JmJ
No potes. To jsou ty kvalitni materialy :-/ pokazene servo pochopim, ale rupajici plasty, to by me cert vzal. ovsem vytahnout sterace, to je docela majstrstych a narvat je zpatky ... ou jeee. delal sem to asi 4x.

u te klapky ti popraskalo co? nejake packy te klapky nebo aspon neco, co se da vymenit "z venku" a nemusis menit cele klapky?

Re: Radkova ( bývalá a pravděpodobně zase budoucí) desítka

Napsal: stř srp 20, 2014 18:06
od radek mb
U klapky neprasklo nic. Ale to ramínko, kterým servomotorek právě ovládá klapku a které je tak "umně" schované za posilovačem brzd...to ruplo. Je pravda, že jsem použil asi zbytečně moc síly, abych ten servomotorek přetlačil. Na druhou stranu můj vztek a nadměrnou sílu způsobilo to prasklé téčko a opařené ruce.

Re: Radkova ( bývalá a pravděpodobně zase budoucí) desítka

Napsal: stř srp 20, 2014 18:06
od zelvotron
Stěrače si snad sundaval jen stěrače, ne mechanismus ne? To je zbytečný mi přijde. Motorek máš váleček? Hele motorek i to jeho přepákování mám, anžto sem měl tendle starší typ a po závadě sem upgradoval na novější typ kerej ty páky nemá a je přímo na klapce, asi tě zajisté potěší že k výměně těch pák bude muset vyndat posilovač brzd. Ale není to zase tak zlý jak semůže jevit z popisu, dá se to zvládnout za hodinu, dvě.

Re: Radkova ( bývalá a pravděpodobně zase budoucí) desítka

Napsal: stř srp 20, 2014 18:20
od radek mb
Jen stěrače. Motorek mám zřejmě ten starší typ, váleček.

Re: Radkova ( bývalá a pravděpodobně zase budoucí) desítka

Napsal: stř srp 20, 2014 20:44
od zelvotron
Ten motorek má v sobě i převody, vypadá to uvnitř jako v ruských stopkách :D, tam to taky může zatuhnout. Budiž mu ke cti že je to vcelku rozebíratelný na prvočinitele.

Re: Radkova ( bývalá a pravděpodobně zase budoucí) desítka

Napsal: stř srp 20, 2014 20:52
od Křečík Barbuška
Jeste, ze ta jedenactka ze Sadske tak rychle zmizela. Zlata krabice, tam lze beztrestne i kladiva uzivati 8) .