Re: Radkova ( Čendova) desítka
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Já jsem se v desítce svez a když pominu, že jsme málem zahynuli, tak mi to přišlo jako úplně normální svezení a tim pádem nechápu, co by mě mělo léčit Ba naopak, bylo to fajn.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Také bych doplnil, že svezení v Octavii není žádná amerika. Jak nemusím nové Ladovky, tak musím uznat, že to sou kočáry...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Radkova ( bývalá) desítka
z pohledu spolujezdce je celkem jedno, v cem se veze, ale z pohledu ridice je oktavka neco zcela jineho nez desitka. Jistota rizeni je nesrovnatelna. Jednickova oktavka je ridicsky velmi povedene auto. Ovsem zadni sedadla jsou jen pro obeti protipechotnich min.
VAZ 2104 1.3 1989
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Naprosto přesné shrnutí. Mimochodem, zřejmě jsem byl špatně pochopen. Já nechci měnit Oktávku zpátky za desítku. Zatím prostě je Oktávka v rodině auto číslo jedna. Ale dejme tomu za dva roky už nebudeme muset vozit všude kočárek, tak ani nebude potřeba gigantický kufr. Pak, pokud to bude možné, bych se rád vrátil k Ladě v podobě Kaliny II kombi. Desítku bych si rád nechal, protože....vlastně nevím. Snad nostalgie? Lítost ji poslat na vrakáč nebo do cizích rukou? Fakt nevím. Nehledě na to, že mechanicky je v pohodě, nikdy se mi nes*ala. Největší nynější slabina je koroze prahů a zadních lemů.JmJ píše:z pohledu spolujezdce je celkem jedno, v cem se veze, ale z pohledu ridice je oktavka neco zcela jineho nez desitka. Jistota rizeni je nesrovnatelna. Jednickova oktavka je ridicsky velmi povedene auto. Ovsem zadni sedadla jsou jen pro obeti protipechotnich min.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radkova ( bývalá) desítka
doves to na podzim do brna, s patricnou financnou ciastkou, a spravime aj celolak keby bolo treba
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Tak já jsem to řídil a fakt jsem tam nenašel něco, v čom by mě to mělo ňák vadit Ale třeba jsem prostě nenáročnej nebo co, teď jsem viděl dokonce auto, kterýmu se sám otvíral a zavíral kufr! To už fakt nepochopim, podle mě to je jedna z věcí, proč lidstvo zdegeneruje do sta let... Ale podle toho se to měří? Nebo podle čeho? A kde bych si moh zjistit ňáký výsledky?JmJ píše:z pohledu spolujezdce je celkem jedno...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Jo lemy mi taky začínají dost kvést, prahy zatím ok, hlavně jsem teď nechal opravit zadní kornouty, s tím už jsem se bál jezdit. A jezdím s tím celkem rád, to auto je jízdně takový neotesaný a v tom je možná jeho krása pro pár úchylů, co se v tom vyžívají. Mimochodem nedávno sem měl možnost přesednout přímo z desítky do jedničkový octy v nejsilnější naftový motorizaci a pak zase pak zpět. Ta kokta už je taky pěkněj vrak, pravda najeto min. 2x tolik co moje desítka, ale jesilnější zážitek byl, že když jsem sed pak do desítky, prošlám jsem málem spoku až do motoru, jak v tej oktě šla z tuha, a to že v desítce taky nejde nějak lehce asi všeobecně víme.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Máme asi tu samou Octávii (TDI PD 96kw) a spojka jde krásně lehce... Asi jsi natrefil na nějaký "dobrý" kousek . Naše má čerstvě 240t. km a vypadá jak když opustila autosalon (mimo sedačky řidiče).
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Až zas budu něco vykřikovat o tom, že si chci desítku nechat, prosím, nakopejte mne do pr*ele!
A teď vážně. Mám v plánu jet desítkou na sraz do Maďarska. Tak jsem si jí od bráchy zapůjčil. Jenže ta potvora naplno topí. Tak jsem si pročetl téma o topení a jal jsem se to opravit. Bohužel, při sundávání toho filcu na motorové přpážce jsem hnul s hadicí, která vede z expanzky k hadici z topení a je na ní napojená Téčkem. Zřejmě špatná konjunkce Saturna s Marsem, umělá hmota Téčka byl zřejmě zkřehlá a praskla. Horká voda mi omývala ruce, paráda. Nějaké Téčko budu shánět zítra dopoledne. abych se dostal k servomotorku klapky, musel jsem sundat dolu všechno možné včetně stěračů. Do převodu klapky z motorku jsem šťouchl šroubovákem a motorek se rozeběhl. Jenže já do něj šťouchl ještě jednou a plast opět nevydržel... Klapka je nyní zavřená, dočasně jsem tam za očko přivázal kablík a pokud se bude muset pustit topení, tak jen za předpokladu, že se zastaví, popotáhne se kabílek a přiváže se jinak k plastové mřížce.
Jsme silně rozmrzelý nebo jsem prostě jen odvykl těmto procedůrám z kategorie j*bat krtky.
A teď vážně. Mám v plánu jet desítkou na sraz do Maďarska. Tak jsem si jí od bráchy zapůjčil. Jenže ta potvora naplno topí. Tak jsem si pročetl téma o topení a jal jsem se to opravit. Bohužel, při sundávání toho filcu na motorové přpážce jsem hnul s hadicí, která vede z expanzky k hadici z topení a je na ní napojená Téčkem. Zřejmě špatná konjunkce Saturna s Marsem, umělá hmota Téčka byl zřejmě zkřehlá a praskla. Horká voda mi omývala ruce, paráda. Nějaké Téčko budu shánět zítra dopoledne. abych se dostal k servomotorku klapky, musel jsem sundat dolu všechno možné včetně stěračů. Do převodu klapky z motorku jsem šťouchl šroubovákem a motorek se rozeběhl. Jenže já do něj šťouchl ještě jednou a plast opět nevydržel... Klapka je nyní zavřená, dočasně jsem tam za očko přivázal kablík a pokud se bude muset pustit topení, tak jen za předpokladu, že se zastaví, popotáhne se kabílek a přiváže se jinak k plastové mřížce.
Jsme silně rozmrzelý nebo jsem prostě jen odvykl těmto procedůrám z kategorie j*bat krtky.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Radkova ( bývalá a pravděpodobně zase budoucí) desítka
No potes. To jsou ty kvalitni materialy :-/ pokazene servo pochopim, ale rupajici plasty, to by me cert vzal. ovsem vytahnout sterace, to je docela majstrstych a narvat je zpatky ... ou jeee. delal sem to asi 4x.
u te klapky ti popraskalo co? nejake packy te klapky nebo aspon neco, co se da vymenit "z venku" a nemusis menit cele klapky?
u te klapky ti popraskalo co? nejake packy te klapky nebo aspon neco, co se da vymenit "z venku" a nemusis menit cele klapky?
VAZ 2104 1.3 1989
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radkova ( bývalá a pravděpodobně zase budoucí) desítka
U klapky neprasklo nic. Ale to ramínko, kterým servomotorek právě ovládá klapku a které je tak "umně" schované za posilovačem brzd...to ruplo. Je pravda, že jsem použil asi zbytečně moc síly, abych ten servomotorek přetlačil. Na druhou stranu můj vztek a nadměrnou sílu způsobilo to prasklé téčko a opařené ruce.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Radkova ( bývalá a pravděpodobně zase budoucí) desítka
Stěrače si snad sundaval jen stěrače, ne mechanismus ne? To je zbytečný mi přijde. Motorek máš váleček? Hele motorek i to jeho přepákování mám, anžto sem měl tendle starší typ a po závadě sem upgradoval na novější typ kerej ty páky nemá a je přímo na klapce, asi tě zajisté potěší že k výměně těch pák bude muset vyndat posilovač brzd. Ale není to zase tak zlý jak semůže jevit z popisu, dá se to zvládnout za hodinu, dvě.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radkova ( bývalá a pravděpodobně zase budoucí) desítka
Jen stěrače. Motorek mám zřejmě ten starší typ, váleček.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Radkova ( bývalá a pravděpodobně zase budoucí) desítka
Ten motorek má v sobě i převody, vypadá to uvnitř jako v ruských stopkách , tam to taky může zatuhnout. Budiž mu ke cti že je to vcelku rozebíratelný na prvočinitele.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Radkova ( bývalá a pravděpodobně zase budoucí) desítka
Jeste, ze ta jedenactka ze Sadske tak rychle zmizela. Zlata krabice, tam lze beztrestne i kladiva uzivati .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107