Stránka 21 z 294

Napsal: úte říj 12, 2010 18:14
od Laďuša
Třebas propans-butansovou :mrgreen:

Napsal: úte říj 12, 2010 18:49
od radek mb
Laďuša píše:Třebas propans-butansovou
:twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: úte říj 12, 2010 18:50
od vintera
hrneček je malý a má určitě slabý plech, trafo pájkou 100W asi moc dobře ne, ale trochu větší, tak 25OW již určitě, jsou i plynový na PB, na kyslík+acetylen, klasika na benzín. No nejlepší by to bylo přibodovat elektrikou, jak myslí LM.

Napsal: úte říj 12, 2010 21:23
od plavec
Cory píše:Dedo to kedysi yuzival aj vtedy, ak siel s plne nalozenou vleckou a predna naprava bola vo vzduchu, tak zatacal brzdami :mrgreen: Na ten jeho frajersky pohlad nikdy nezabudnem :lol:
Tak to už je pro otrlejší povahy :D Mě prostě přijde divný "brzdit, když potřebuju jet"

Napsal: úte říj 12, 2010 21:29
od MartasBrno
vintera píše:hrneček je malý a má určitě slabý plech, trafo pájkou 100W asi moc dobře ne, ale trochu větší, tak 25OW již určitě, jsou i plynový na PB, na kyslík+acetylen, klasika na benzín. No nejlepší by to bylo přibodovat elektrikou, jak myslí LM.
Brácha zkoušel připájet (tuším stříbrem?) ucho k šufánku, které bylo přibodované asi dvěma body, které měly průměr cca 1,5mm. Připájel to excelentně, ale jak to schladlo, tak se to slouplo. A to jsem povrchy vydrbal na molekuly. Jestli ne, tak aspoň na mřížku určitě :lol: . Asi to skončí bodem nerez elektrodou - ale bude to loterie, jak se v tom objeví dirka, je konec. Dirka v plechu se umí jen zvětšovat. :evil:

... šufánek = naběračka = sběračka

Napsal: úte říj 12, 2010 21:34
od vintera
Plavec, je to něco podobného jako u pásových vozidel, zatáčejí způsobem že přibrzdí (zabrzdí) jeden pás a kolem něj se stroj otáčí a jede. Aby jel (kam třeba), tak brzdí. Normální logice pojmu jízdy a brzdění to trochu odporuje. :wink:

Napsal: stř říj 13, 2010 19:31
od Puhi
blbá otázka: stane sa niečo, ak dám do bezkontaktu pružinky z odstredivky kladivkového rozdeľovača? Majú rozdielnu tuhosť, či sú rovnaké? :roll:

Napsal: stř říj 13, 2010 19:56
od Cory
Bezkontakt ma skratenu regulaciu predstihu, to znamena, ze ma aj ine pruzinky...naco ich menis?

Napsal: stř říj 13, 2010 20:11
od plavec
vintera píše:Plavec, je to něco podobného jako u pásových vozidel,
Taky mě pak napadl třeba pásovej traktor. Nebo UNC- to se vlastně taky řídí blokováním kol...

Napsal: stř říj 13, 2010 22:23
od Puhi
Cory, len sa pýtam :P

Napsal: pát říj 15, 2010 11:44
od MartasBrno
Cory píše:Bezkontakt ma skratenu regulaciu predstihu, to znamena, ze ma aj ine pruzinky...naco ich menis?
proč má bezkontakt zkrácenou regulaci předstihu? Má to souvislost se solexy?

Napsal: pát říj 15, 2010 14:24
od Cory
malo by to mat suvislost so systemom AXTEC, teda asi aj so solexom,ale nechcem mlžiť

Napsal: sob říj 16, 2010 20:23
od Marek89
V Svet Motoru c. 41 je príloha Auto a Zima. Je tam pri mazaní napísane, že ak je príliš hustý olej, je ho možné zriediť technickým benzínom. Jeho celkové množstvo by však nemalo byť väčšie ako 20%. Je to dobre ?

Napsal: sob říj 16, 2010 20:30
od Marťas
Slyšel jsem i o ředění normálním benzínem. Asi to jde...

Napsal: sob říj 16, 2010 20:58
od MartasBrno
Marek89, jak starý je ten svět motorů? Dnešní oleje toto snad nepotřebují :wink: .