Stránka 21 z 294
Napsal: úte říj 12, 2010 18:14
od Laďuša
Třebas propans-butansovou
Napsal: úte říj 12, 2010 18:49
od radek mb
Napsal: úte říj 12, 2010 18:50
od vintera
hrneček je malý a má určitě slabý plech, trafo pájkou 100W asi moc dobře ne, ale trochu větší, tak 25OW již určitě, jsou i plynový na PB, na kyslík+acetylen, klasika na benzín. No nejlepší by to bylo přibodovat elektrikou, jak myslí LM.
Napsal: úte říj 12, 2010 21:23
od plavec
Cory píše:Dedo to kedysi yuzival aj vtedy, ak siel s plne nalozenou vleckou a predna naprava bola vo vzduchu, tak zatacal brzdami
Na ten jeho frajersky pohlad nikdy nezabudnem
Tak to už je pro otrlejší povahy
Mě prostě přijde divný "brzdit, když potřebuju jet"
Napsal: úte říj 12, 2010 21:29
od MartasBrno
vintera píše:hrneček je malý a má určitě slabý plech, trafo pájkou 100W asi moc dobře ne, ale trochu větší, tak 25OW již určitě, jsou i plynový na PB, na kyslík+acetylen, klasika na benzín. No nejlepší by to bylo přibodovat elektrikou, jak myslí LM.
Brácha zkoušel připájet (tuším stříbrem?) ucho k šufánku, které bylo přibodované asi dvěma body, které měly průměr cca 1,5mm. Připájel to excelentně, ale jak to schladlo, tak se to slouplo. A to jsem povrchy vydrbal na molekuly. Jestli ne, tak aspoň na mřížku určitě
. Asi to skončí bodem nerez elektrodou - ale bude to loterie, jak se v tom objeví dirka, je konec. Dirka v plechu se umí jen zvětšovat.
... šufánek = naběračka = sběračka
Napsal: úte říj 12, 2010 21:34
od vintera
Plavec, je to něco podobného jako u pásových vozidel, zatáčejí způsobem že přibrzdí (zabrzdí) jeden pás a kolem něj se stroj otáčí a jede. Aby jel (kam třeba), tak brzdí. Normální logice pojmu jízdy a brzdění to trochu odporuje.
Napsal: stř říj 13, 2010 19:31
od Puhi
blbá otázka: stane sa niečo, ak dám do bezkontaktu pružinky z odstredivky kladivkového rozdeľovača? Majú rozdielnu tuhosť, či sú rovnaké?
Napsal: stř říj 13, 2010 19:56
od Cory
Bezkontakt ma skratenu regulaciu predstihu, to znamena, ze ma aj ine pruzinky...naco ich menis?
Napsal: stř říj 13, 2010 20:11
od plavec
vintera píše:Plavec, je to něco podobného jako u pásových vozidel,
Taky mě pak napadl třeba pásovej traktor. Nebo UNC- to se vlastně taky řídí blokováním kol...
Napsal: stř říj 13, 2010 22:23
od Puhi
Cory, len sa pýtam
Napsal: pát říj 15, 2010 11:44
od MartasBrno
Cory píše:Bezkontakt ma skratenu regulaciu predstihu, to znamena, ze ma aj ine pruzinky...naco ich menis?
proč má bezkontakt zkrácenou regulaci předstihu? Má to souvislost se solexy?
Napsal: pát říj 15, 2010 14:24
od Cory
malo by to mat suvislost so systemom AXTEC, teda asi aj so solexom,ale nechcem mlžiť
Napsal: sob říj 16, 2010 20:23
od Marek89
V Svet Motoru c. 41 je príloha Auto a Zima. Je tam pri mazaní napísane, že ak je príliš hustý olej, je ho možné zriediť technickým benzínom. Jeho celkové množstvo by však nemalo byť väčšie ako 20%. Je to dobre ?
Napsal: sob říj 16, 2010 20:30
od Marťas
Slyšel jsem i o ředění normálním benzínem. Asi to jde...
Napsal: sob říj 16, 2010 20:58
od MartasBrno
Marek89, jak starý je ten svět motorů? Dnešní oleje toto snad nepotřebují
.