Jarní ladasraz 2010
Moderátor: Moderátoři
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
ak sa podari zadovazit moj vysneny kus tak bude mat na tachometri 17 000km
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Laďušo, ty kulišáku, dělám do veteránů přes 20 let, a těch srazů jsem absolvoval X. Taky jsem členem klubu starých vozidel DPMO, kde renovujeme staré tramvaje, a když je spanilá jízda, doprovázejí nás kolony veteránů. Naše nejstarší tramvaj je z roku 1914. Ale drtivou většinu těch veteránů dovezou jejich majitelé na podvalnících, odjedou si svých 20 anebo 50 km na soutěžích elegance a auta jdou zase na podvalník. Nikdo by s tím nejel z Prahy do Olomouce a zpět po ose. Jde i o riziko nehody. Dokonce i staré autobusy se vagónují. Některá auta mají původní gumy, ještě z předválečné doby, a čím je nahradíš, když je ojedeš? To, co jsi viděl, byla jistě jedna z takových jízd, kam majitelé své miláčky dopravili ... projeli se ... a zase je odvezli domů na přívěsech.Laďuša píše: Ano, viděli Zrovna, když jsem ze svým vyjetým pelechem jel na sraz v Mnichovo Hradišti (2008 nebo 9, už ani nevim). Je to, jak známo, kousek od Mladý Boleslavi a tehdy evidentně byla ňáká akce. Potkal jsem cestou celkem dost starých aut, kolem desíti určitě. A né zánovní stroje, jako je žigul, ale i předválečný stroje. Vlastně ne i, ale spíš hlavně předválečný stroje.
Jo a to nejlepší na závěr - tehdy pršelo.
Naposledy upravil(a) lionol dne sob bře 27, 2010 22:56, celkem upraveno 2 x.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
- Laďuša
- Příspěvky: 12127
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak co to bylo za akci fakt nevim, to uznávam. Ale bylo to v dešti a jezdily. Ale z tutoho pohledu jsem na to nikdy nekoukal. A to byl muj trumf na ty ortodoxní, sakra
Paráda, tak to máš eště na Lionola 5000km, můžeš pár let v pohodě jezdit pro radost a na srazyger007 píše:ak sa podari zadovazit moj vysneny kus tak bude mat na tachometri 17 000km
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Jen si nemístně rejpnu, do hrobu si ty auta stejně nevezmete a koroze s jistotou zvítězí .
Ger, přeji ti, aby ti ten kombajn vyšel, jen mě napadá jestli ti vydrží déle než rok .
Ger, přeji ti, aby ti ten kombajn vyšel, jen mě napadá jestli ti vydrží déle než rok .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Koko, korozi způsobuje oxidace povrchu předmětu se vzdušným kyslíkem (oxidace = okysličování). Korodují nejen kovy, nýbrž i nerosty. Lze ji ovšem účinně bránit povrchovou ochranou anebo úpravou podmínek. Zkorodovaly ti třeba doma v obýváků kovové prvky (futra, panty, klíče, kování)? Ne? No vida ... s auty je to stejné, stačí je mít v suchém a větraném prostoru.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Nechci vám tu do toho kecat, nedej bože někoho přesvědčovat, jak má zacházet ze svojím majetkem (rozuměj autem), ale pokaždé když jedu na nějaký sraz, tak potkám vyloženě veterány, jak jedou třeba opačným směrem. Jede třeba jeden, nebo dva spolu, pak dlouho nic, pak zase jeden, pak třeba jeden na podválu atd. Pochybuju, že takto absolvujou jízdy elegance. Ale jak jsem psal na začátku. Nikoho k ničemu nenutím a nic nevnucuju. Je to Lionole jenom tvoje věc, jak ze svým vozovým parkem zacházíš. Možná, že kdybych měl zachovalého veterána, tak bych jednal stejně. Ale mám jenom novou plečku, tak jezdím, dokud to jde. Až nám to EU zakáže, budem jezdit na srazy vlakem s albama fotek.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
O cem se to vlastne bavime?
V jedne vete se rika, ze do krkonos je to po vlastni ose daleko a ve druhe vete se rika, ze z prahy do olomouce si veteranista nalozi auto na podval. Tak necht si ho nalozi na podval i ted a hura do krkonos.
btw chapu, ze kdyz ma nekdo muzeum, tak ma auta v expozici a ta auta vlastne nejezdi. pokud jako soukroma osoba bych mel neco jako veterana, tak bych zrejme prave na takove veci jako jsou srazy znacky, jel. Prece jen radost z auta je v tom, ze v tom aute jedu. Ne jen ze na nej jen cumim. Ale kazdy podle svych fetisitickych choutek...
V jedne vete se rika, ze do krkonos je to po vlastni ose daleko a ve druhe vete se rika, ze z prahy do olomouce si veteranista nalozi auto na podval. Tak necht si ho nalozi na podval i ted a hura do krkonos.
btw chapu, ze kdyz ma nekdo muzeum, tak ma auta v expozici a ta auta vlastne nejezdi. pokud jako soukroma osoba bych mel neco jako veterana, tak bych zrejme prave na takove veci jako jsou srazy znacky, jel. Prece jen radost z auta je v tom, ze v tom aute jedu. Ne jen ze na nej jen cumim. Ale kazdy podle svych fetisitickych choutek...
VAZ 2104 1.3 1989
Tohle je zase debata.
Já respektuji jakýkoliv názor. Každý, ať si to dělá podle vlastního uvážení. Jen si dovoluji informovat, že třeba i taková instituce, jakou je Brněnské technické muzeum, mající ve svých sbírkách x osobních, nákladních a MHD strojů, s nimi běžně jezdí na různé srazy a akce a to prosím po vlastní ose! Předloni dokonce jeli s originálním parním Sentinelem po ose z Brna do Znojma a zpět! Cestou přikládali uhlí a dolévali vodu. Stejně tak třeba i Z4 a Z6.
Stejně tak i v případě každoročních setkání Tatra přátel v Kopřivnici, se tohoto podniku účastní mnoho cizinců (zejména ze Švýcarska a Německa), kteří přijíždějí ve velké většině po vlastní ose (např. Zürich-Kopřivnice). A to se nejedná o 30 let staré typy, kterých byly vyrobeny statisíce, ale o 50-70 let stará auta, jichž byly vyrobeny desítky či stovky a která nemají hodnotu pár desítek tisíc, ale několik milionů Kč. A určitě by si nikdo nedovolil takovému Švýcarovi říct, že není správný veteránista a svoje auto huntuje.
Tímhle chci jen naznačit, že nic není černobílé a že se ke všemu má přistupovat s rozumem. Na mnoha veteránsrazech prší a tak zmoknou i stará auta s výdřevou. Majitelé z toho sice neskáčou nadšením metr vysoko, ale ani nenadávají a nervou si vlasy.
Já respektuji jakýkoliv názor. Každý, ať si to dělá podle vlastního uvážení. Jen si dovoluji informovat, že třeba i taková instituce, jakou je Brněnské technické muzeum, mající ve svých sbírkách x osobních, nákladních a MHD strojů, s nimi běžně jezdí na různé srazy a akce a to prosím po vlastní ose! Předloni dokonce jeli s originálním parním Sentinelem po ose z Brna do Znojma a zpět! Cestou přikládali uhlí a dolévali vodu. Stejně tak třeba i Z4 a Z6.
Stejně tak i v případě každoročních setkání Tatra přátel v Kopřivnici, se tohoto podniku účastní mnoho cizinců (zejména ze Švýcarska a Německa), kteří přijíždějí ve velké většině po vlastní ose (např. Zürich-Kopřivnice). A to se nejedná o 30 let staré typy, kterých byly vyrobeny statisíce, ale o 50-70 let stará auta, jichž byly vyrobeny desítky či stovky a která nemají hodnotu pár desítek tisíc, ale několik milionů Kč. A určitě by si nikdo nedovolil takovému Švýcarovi říct, že není správný veteránista a svoje auto huntuje.
Tímhle chci jen naznačit, že nic není černobílé a že se ke všemu má přistupovat s rozumem. Na mnoha veteránsrazech prší a tak zmoknou i stará auta s výdřevou. Majitelé z toho sice neskáčou nadšením metr vysoko, ale ani nenadávají a nervou si vlasy.
No vidíte, a já se svým veteránem ( už má přes půl roku testaci ) jezdím už teď tejden do práce a zpátky ( celkem 8km denně )
Veterán, či neveterán, tak by měl jezdit pravidelně aspoň minimální vzdálenost. Nejlépe tak do 50km měsičně ( myslím během jarních, letních a podzimních dnů ) rozložit to dejme tomu na jednou za 14 dní o víkendu někam na výlet na hrad, zámek nebo cokoliv jiného. Prostě těch 1 000 - 2 000km ročně tomu autu neublíží. I kdyby jste jezdili 2000km za rok, tak než najedete 100 000km, tak uplyne 50 let, takže nemá cenu se strachovat. Auto, které nejezdí, stárne víc, než to, které má aspoň minimální pohyb.
Veterán, či neveterán, tak by měl jezdit pravidelně aspoň minimální vzdálenost. Nejlépe tak do 50km měsičně ( myslím během jarních, letních a podzimních dnů ) rozložit to dejme tomu na jednou za 14 dní o víkendu někam na výlet na hrad, zámek nebo cokoliv jiného. Prostě těch 1 000 - 2 000km ročně tomu autu neublíží. I kdyby jste jezdili 2000km za rok, tak než najedete 100 000km, tak uplyne 50 let, takže nemá cenu se strachovat. Auto, které nejezdí, stárne víc, než to, které má aspoň minimální pohyb.