Stránka 21 z 124
Napsal: pát zář 24, 2010 07:20
od Marek
Dlužno dodat (na to jsi patrně pozapomněl), že to auto je na pohled otřískané ze všech stran. Pravděpodobně i ten práh byl v minulosti opravován, proto kvete.
Napsal: pát zář 24, 2010 07:29
od Křečík Barbuška
Kde? Z těch dvou maloplošných fotek je patrna jen špína. By mne zajímal rok výroby. Já "měl" též bílou, tuším 2006 nebo 2007 a ačkoliv se na ni co se týče prevence koroze nešáhlo byla v pohodě. Sice měla spoustu rezavých krupiček, ale to byly kovové špóny zasekané v měkkém laku.
Napsal: pát zář 24, 2010 07:35
od zelvotron
No ten práh byl možná vážně v těch dvou místech odřenej a neopravenej, že to takhle uprostřed začlo reznout, ale ten blatník je typický místo, proto nakonec přesměrovali tu vodu z čelního skla do nosníků, která původně stejkala u jedničky do podběhů a tohle způsobovala.
Kombíky pak dál hnijou na 5. dveřích pod sklem a u pantů u střechy. Taky jsem viděl jednu pěkně rezavou střechu vyloženě plošně, což vypadalo celkem zajímavě.
Ale samozřejmě že mezi řidiči a majiteli koncernových aut je rozšířeno plno polopravd a mýtů, např. že koroze u koncernu = špatně opravená bouračka, koroze u ostatních = je to šmejd.
Napsal: pon zář 27, 2010 13:58
od Sid
Marek píše:
Lidi mají naftové motory v oblibě zpravidla proto, že mají slušný zátah od velmi nízkých otáček.
A tá druhá polovica pre to, že si naftu môžu ušetriť, alebo ukradnúť v robote, alebo ju niekde kúpiť lacnejšie.
Napsal: pon zář 27, 2010 20:36
od Maysner
Sid píše:Marek píše:
...............
A tá druhá polovica pre to, že si naftu môžu ušetriť, alebo ukradnúť v robote, alebo ju niekde kúpiť lacnejšie.

takovych znam mnohem vic

Napsal: stř zář 29, 2010 20:27
od plavec
Co je pravda na tom, že fabie sedany se serou? Podle mě je to hovadina, o jakou jde verzi. Však se to vyrábí ve stejným závodě a ze stejných dílů, nebo se mýlím?
Napsal: stř zář 29, 2010 20:32
od vintera
asi se vyrábějí z toho, co na jiné nepasuje a v bednách po šichtě zbyde.

Napsal: stř zář 29, 2010 20:35
od MartasBrno
anebo fabrika šikanuje staromilce.
Napsal: stř zář 29, 2010 20:59
od Laďuša
Ano, sedany se strašně serou. Za 5 let už nam praskla jedna žárovka počítam a ručka by taky zasloužila dotáhnout

Napsal: stř zář 29, 2010 21:33
od zelvotron
plavec píše:Co je pravda na tom, že fabie sedany se serou? Podle mě je to hovadina, o jakou jde verzi. Však se to vyrábí ve stejným závodě a ze stejných dílů, nebo se mýlím?
Čoveče teď ti nepovím, ale je to možný, že se dělaly jinde, jistotu dá VIN. Jeden závod byl tehdá vyhrazenej na superbéčka a druhej nevím (myšleno krom MB).
Laďuša: co hlava, původní?

Napsal: stř zář 29, 2010 22:04
od Laďuša
zelvotron píše:Laďuša: co hlava, původní?
Teď si fakt nejsem jistej, jak moc ironicky to myslíš...

Napsal: čtv zář 30, 2010 09:52
od plavec
Hlava je děravá už dávno

Napsal: čtv zář 30, 2010 16:03
od Štěpán
Sedany se karosářsky dělali v MB ( plecha a barva ). Pak se kastle vozili do Kvasin a tam se dělala kompletace. Jinak ve Vrchlabí se bouchali staré koktávky.
Napsal: čtv zář 30, 2010 17:46
od Marek
Zlaté staré oktávky.....
Napsal: čtv zář 30, 2010 18:02
od Hurikán
Marek píše:Zlaté staré oktávky.....
Tak tak. Ale opravdu zlaté jsou jen ty z rv 59-66
