Stránka 21 z 26

Napsal: stř říj 22, 2008 07:17
od Patrac
Marek89 píše:Diky za navod, dvere sa mi zvesuju dole. Zaves mam povolit alebo ako to mam podlozit aby to bolo ok?
jestli máš dveře spadené tak musíš povolis sdpodní pant a podložit ho a nebo jak jsem psal zdemontovat dveře a pant přihnout. podložení je jednodušší...
Až ti budou " hrát" linky dveří oproti kapotě tak můžeš začít seřizovat zámky.. :wink:

Napsal: stř říj 22, 2008 07:23
od Marek89
Najhorsie su vodicove dvere. Tazko sa otvaraju aj zatvaraju. Ostatne dvere nezavriem na prvy krat bez pouzitia sily. Tie nie su zvesene, iba nedosadnu bez pouzitia sily.

Napsal: stř říj 22, 2008 15:54
od Luděk Musil
Patrac píše:V neposlední řadě je dobré udělat jednu věc. v tom plechu co je na karoserii je taková plastová vložka pod pružinkou. Málo kdo o ní ví je to brzda dovření. a protože bejvá většinou obalená sajrajtem prachem a pod je dobré ji očistit a promáznout třeba WD nebo něčím podobným Ne vazelínou chytá se na ni prach. Nejlépe je povolit šrouby, celý plech sejmout vyprat v odmašťovači a vrátit zpět.
Zde bych si ještě dovolil upozornit na jednu věc:
Ten protikus (různě pozohýbaný plech) je ke karoserii připevněn 3 šrouby. Při jeho demontáži napřed vyšroubujeme spodní dva šrouby, horní šroub jen povolíme. Poté ten plech vyklopíme ven a volně zašroubujeme zpět do děr ty dva spodní šrouby. Následně již můžeme vytočit horní šroub a plech sejmout.

Napsal: stř říj 22, 2008 16:10
od Marek89
Myslíš ten protikus čo je na B-stĺpiku ?

Napsal: čtv říj 23, 2008 05:50
od Patrac
ano i ten co je pro zadní dveře na C sloupku. vidíš zapoměl jsem na to.. Plech má totiž protikus do kterého se šrouby montují a když povolíš všechny šrouby. resp když je vyšroubuješ plech (protikus co je ve sloupku) ti sjede dolů. Defakto ale můžeš povolit kterékoliv dva šrouby aby si ten plech mohl vytočit do boku a místo šroubu do otovoru strčit šroubovák hřebík nebno cokoliv. Šrouby sou ale jistější

Napsal: čtv říj 23, 2008 15:16
od Marek89
Ad otváranie kufra motorčekom, dá sa na otváranie použiť aj 5 žilový ? Viem, že je to zbytočné, ale rozdiel medzi 5 žilovým a 2 žilovým je maly, cca 20 - 50,-Sk za kus. Kúpil som 5 žilový, použijem iba modrý a zelený vodič. Riešim, či nejako prevŕtať zámok, alebo navariť matku či niečo iné aby som mohol na zámok napojiť ťahlo z motorčeka.

Napsal: čtv říj 23, 2008 15:18
od Saša
Marek89 píše:dá sa na otváranie použiť aj 5 žilový
Saozřejmě dá

Napsal: čtv říj 23, 2008 15:20
od Cory
mozes pouzit 5 zilovy, ale zapojis iba 2 kabliky.modry a zeleny.Vrtat a navarat nemusis nic, ja to mam spravene tak, ze tiahlo mam iba ohnute a "zakvačene" za jazycek, a ziaden problem som s tym este nemal.

Napsal: čtv říj 23, 2008 15:24
od Marek89
To viem, že máš zakvačené, ale mohol by si dať aj fotku toho ?

Napsal: čtv říj 23, 2008 15:39
od Cory
nie, nemam to odfotene

Napsal: pát říj 24, 2008 20:02
od Roman
Ide to aj takto, len niekedy je problem s prevrtanim, na niektorych zamkoch to byva sakra tvrdy matros :x

Napsal: pát bře 06, 2009 22:44
od Koq-piT
mám otázku urobil som centrál, na kombíka 02, všetko ok, chcel by som urobiť , aj el. otváranie zadneho kufra, skúšali ste niekto , neviem vobec ako vyzerá ten zadný zámok :D :D :D , nemám zatial čas dávat dole tapacír .. dik

Napsal: pát bře 06, 2009 22:59
od Nemo
Hledej a najdeš! Co třeba tohle

Napsal: sob bře 07, 2009 08:41
od Trevor
Roman píše:Ide to aj takto, len niekedy je problem s prevrtanim, na niektorych zamkoch to byva sakra tvrdy matros :x


Tak na mojej lade z 96 to bolo az prilis makke :D Ja som to urboil tak ze som nato striebornou pajkou privaril kusok plechu cim som to predlzil aby to trcalo az nad samotne telo zamku a potom som natiahol bowden k elektromagnetu. Zial foto nemam.

Policajt zato nechapal ked som kufor otvoril tlacidlom 8)

Napsal: sob bře 07, 2009 10:04
od Puhi
A nemá niekto nápad ako to urobiť aj na 03ku? nech rozmýšľam koľko rozmýšľam, nejak mi to tam nejde :lol: