Stránka 3 z 5

Napsal: úte bře 24, 2009 14:23
od Marek
... a další modelové řady ...

Napsal: stř dub 08, 2009 12:53
od gogo
Marek, asi otazka zas na teba:
da sa u mojho typu fordu deaktivovat spolujazdcov airbag? myslim s moznostou navratu :lol: Cakame prirastok do rodiny, tak ma to zaujima. Ja si myslim, ze tam vypinac neni, to je az v novsich a tak sa pohravam s myslienkou vybratia poistiek......je mi jasne, ze elektrika bude nieco hlasit, minimalne kontrolka bude svietit, alebo blikat, otazka je ale myslim jasna.

PS: na fordclube.sk som to nenasiel a maju to tam hoooodne neprehladne. myslim tym rozdelenie tem a sekcii. tymto zaroven vzdavam hold nasim moderatorom :rabbit:

Napsal: stř dub 08, 2009 12:55
od Cory
a co tak vytiahnut konektor z airbagu? a myslim, ze po prepojeni 2 kablikov s prislusnym odporom vo vytiahnutom konektore ani kontrolka nebude nic hlasit

Napsal: stř dub 08, 2009 13:01
od gogo
no upresnim: nemam s tym absolutne skusenosti, nechcem to znefunkcnit uplne neodbornym zasahom, alebo aby mi to nedrblo pod rukami.....

cory: teoreticky by to malo byt tak jak pises...

Napsal: stř dub 08, 2009 14:09
od Marek
To je spíš otázka pro diagnostického specialistu od FORDa. Já jsem spíš na VW/Škoda a komunikační systémy diagnostiky Fordu opravdu neznám.

Například u VW je buď v kastlíku vypínač nebo to lze deaktivovat změnou kódování jednotky airbagů VAGem (samozřejmě to lze kdykoli vrátit zpět).
Ale jak je to u Forda opravdu netuším. Pojistkami bych to neřešil, můžeš výrazně narušit celý systém airbagů a dost možná bys odpojil a deaktivoval všechny pytle ve voze, což jistě není dobře.

Napsal: stř dub 08, 2009 14:13
od Marek
Cory píše:a co tak vytiahnut konektor z airbagu? a myslim, ze po prepojeni 2 kablikov s prislusnym odporom vo vytiahnutom konektore ani kontrolka nebude nic hlasit

Bude !!! Nevíš, co je "príslušný odpor". Navíc jakýmkoli zásahem do elektroniky pytlů riskuješ jejich vystřelení. Mnohdy stačí, abys po odpojení baterky tuto opět zapojil, aniž bys předtím zapnul zapalování. Mnohokrát nám vylítly pytle................
Do elektrické části pytlů nesahat - dobře míněná rada. On totiž může vyletět v nejméně očekávaný okamžik a věřte mi, umí urazit hlavu od krku.

Napsal: stř dub 08, 2009 15:11
od Pája
Marek píše: Mnohokrát nám vylítly pytle................


Náš odborník. :lol:

Napsal: stř dub 08, 2009 15:54
od Acibuk
Náš rejpal. Se brzo připrav, budem na prknech brázdit tu vaši přehradu.

Napsal: stř dub 08, 2009 15:56
od Pája
Vždy připraven! Na rejpání i na prknění.

Napsal: stř dub 08, 2009 19:51
od Maysner
Pája píše:
Marek píše: Mnohokrát nám vylítly pytle................


Náš odborník. :lol:


je videt ze ty novy kokotiny stojej za hovno. bezne se odpojuje a pripojuje baterka. pice to vsechno vymyslej :evil:

Napsal: stř dub 08, 2009 20:30
od Nulašestka
Nevím gogo, jakej je u vás přístup dealerů Forda, ale první bych se zeptal tam. Pochybuju, že by ti k tomu nic neřekli. Kdykoli takhle něco potřebuju, není problém se jich zeptat. Zatím mi vždycky vyšli ochotně vstříc. :wink: Taky by mě to poněkud zajímalo, jak to deaktivovat. Možná, že by se to dalo nějak oblbnout přes zátěžové čidlo v sedačce. Prostě nasimulovat stav trvale neobsazené sedačky, pak by airbag neměl vystřelit.

Napsal: čtv dub 09, 2009 06:59
od Teepee
No než to pokoutně kutit, tak si to raději nechám udělat s účtenkou v echt servisu a jestli to pak udělá co nemá, tak bych měl v ruce papír a bylo by zle. (já vím, kdyby to dítěti v sedačce ublížilo je mi papír na prd, ale pořád to bude asi jistější, než dělat podle jedna paní povídala).
A jestli při připojení baterky mohou vylítnout bagy no tak to je teda síla. Kolik lidí si přečte návod k autu? A kolik lidí když to nenastartuje prostě přehodí baterku doma? Nebo kolikrát když je baterka špatná při zastartování jde napětí hodně dolů a pak zase vystoupá? Já bych prosil o dovysvětlení, proč se to stane, jak tomu předejít a jestli se to stává v domácích podmínkách a u kterých se to stává aut. Protože výběr mezi časovanou bombou a rakví je těžký.

Napsal: čtv dub 09, 2009 07:58
od Wolf
Marek píše:...Například u VW je buď v kastlíku vypínač...

...to mají i fiati.

Napsal: čtv dub 09, 2009 09:15
od gogo
...takze zajdem za byvalym fordakom, co robil u KOISa co je u nas ford diler Nr.1 priamo v meste, ale neskutocne drahy preto tam nechodim. ale srobovakom sa v tom rypat rozhodne nemieni, neni to zigulak.

...ci su airbagy chujovina rozoberat tuto nemienim

Napsal: čtv dub 09, 2009 10:29
od Roman
S odpajanim airbagov ( ale iba sedadlovych ) som sa v dost casto v mojej praci stretaval. ( montoval som Recaro sedadla, ktore airbag nemaju ) Povodne sedadlo s airbagom sa demontovalo, privody k airbagu sa skratovali ( aby neprislo k nahodnemu odpaleniu airbagu vo vymontovanom sedadle ). Na povodny privod k airbagu sa daval konektor s odporom ( hodnotu som nikdy bohuzial nemeral, daval som origo konektor dodany Recarom ). Co sa tyka odpalenia airbagov pri pripojeni baterky, s tym som sa nikdy nestretol. Manual vzdy predpisoval iba odpojenie baterky pred odpajanim airbagov s tym, ze po odpojeni baterky treba pockat cca 10 minut aby sa vybili kondenzatory v riadiacich jednotkach. Toto sa tykalo sedadlovych airbagov, ale predpokladam, ze tak isto sa da odstavit aj airbag v palubke.