Stránka 3 z 5

Napsal: pát dub 10, 2009 10:44
od Mirek999
Taky jsem ted koupil kotouce od Bremba a k tomu desticky od Textaru.Jenom desticky byly za cca 600kc,tak uvidime,jak to bude brzdit.

Napsal: pát dub 10, 2009 11:02
od Stanley__001x
K těm brzdám...
Dnes jsem byl s naší 2104 na STK, vše ok, jenom se mu nelíbyl jiný rozměr pneumatik ve předu a vzadu, když to dal na válce, tak obě rafičky šli spolu jak předek tak zadek, auto sedělo rovně jak přibytý. Technik mne pak říkal, že aby takhle brzdila octávka musí mít nový brzdy. Na 04 byly brzdy dělaný před šesti lety (cirka 40tkm zpět ) a to jenom výměna prasátek a obložení, předek- zadek. Kotouče i bubny nebyli nikdy stáčený ani měněný. Obložení tam je z normální ladakrámu za már korun. Předky sice trochu pískaj, ale to mne fakt nevadí.
Takže nějaký brembo co jsem dával na sedmu, je tam protože nevěřím kotoučům značky Fenox :lol: . Ale já nejezdím nějak krvavě, používám to jako auto 8) .

Napsal: pon dub 13, 2009 19:27
od Stanley__001x
Včera jsem kolem osmé hodiny zůstal stát. Upadl mne drátek co vede od pérka na kladívku ke šroubu na kondenzátor a cívku :roll: .Čím to je, jsem zjistil hned, ale s opravou to bylo horší. Nakonec jsem po dvou neúspěšných pokusech ( tak kilometr jzdy) štipkama rozštípl tu nalisovací dutinku na konci pérka a do toho zamáčkl oholenej drátek. Kladívko tam bylo tak 5tkm, už mne pomalu ty díly zmáhaj...

Napsal: pon dub 13, 2009 20:06
od EMI
Stando ta tvoje sedma je snad zakletá :roll:

Napsal: pon dub 13, 2009 21:25
od Laďuša
Stáňo, nebude ta pětka na díly lepší než ta sedma? Vždyť ty s tim máš nehorázný martýrium..... Vzpomínáš na Kewinta, když si taky furt vymejšlel závady? :P

Hele, aspoň si u tebe dáme do trumpety :lol:

Re: Moje sedmička

Napsal: úte dub 14, 2009 08:28
od Ondra 07
Stanley__001x píše: Auto bylo vyrobený v roce 1990, pochází z Pražskýho tuzexu :P , je to normální karburátor, rozdělovač kontaktní s podtlakem, 5tikvalt.
Jak to tak ctu, tak ti musim rict ze moje a tvoje 07 jsou vlastne sestry, nestali v tom Tuzexu vedle sebe? Minimalne jeli za sebou na vyrobni lince za Uralem. musim vsak zaklapat, nemam takovou poruchovost jako ty... Ze by to bylo tim, ze puvodni na aute je jen zadni sklo... :roll:

Napsal: pát kvě 15, 2009 21:36
od Stanley__001x
Potřeboval bych trochu poradit nebo spíš ujistit od plynařů...
Měnil jsem ventil co otevírá volnoběžnej kanál na karbci ( eko... , spořič paliva), protože měl ruplou mebránu. Motor jsem našteloval na benzín na cca 800 ot/min, při přepnutí na plyn vůbec volnoběch nedržel před výměnou toho bazmeku měl motor na volnoběch kolem 1200ot.
Musel jsem ten korektor volnoběhu co je na reduktoru zatočit jednu otáčku od dorazu abych dosáhl cca 800 ot/min i na lpg(reduktor tecno od brc).
Zdá se mne divný že korektor co má rozsáh cirka deset- patnáct otáček je zašroubovaný hnedle až po doraz.
Jinak auto nekouří, motor má stálý chod, není nikde cítit lpg. Při seřizování lpg v servisu bylo špatné těsnění pod hlavou.
Jak jsem pochopil já, tak volnoběžnej plyn se nastaví nahrubo, hodně nahrubo imbusovým šroubkem ( na ten jsem nehrabal :lol: ) a pak se to doladí tím korektorem. Není někde teda chyba???

Napsal: sob kvě 16, 2009 07:17
od Křečík Barbuška
To, že se ti to po výměně raketky a poštelování na benzínu rozhodilo je normální a korekce na reduktoru byla nutná. Já ten šroubeček na reduktoru nastavuji na "vrchol" otáček. Lepší by to samozřejmě bylo na analyzátoru, ale člověk penízky netiskne. Kdysi mi říkali, že po nastavení na vrchol je vhodné o kousek s tím šroubečkem uhnout na jednu stranu, ale už nevím jestli to bylo na chudou či bohatou stranu. Můžeš zkusit tím šroubečkem protočit celou jeho dráhu, ale myslím, že vrchol tam bude jen jeden, při tom protáčení si budeš muset pomáhat plynem neb to v jistých fázích nebude schopno udržet volnoiběh. Na mém reduktoru Elpigaz Cometa je ten šroubeček vytočen tak cca 4-5 otáček, ale tato informace je ti naprosto k ničemu, každý reduktor se chová jinak.

Napsal: ned kvě 17, 2009 21:40
od Mirek999
Taky mam BRC Tecno a nedavno jsem resil volnobeh.Ja at s tim tocim,jak chci,tak se ty otacky skoro nehejbou.Jsem rad,kdyz to drzi tech 800-900ot.Obcas to drzi sotva 400ot.Nechapu to.Vyssi otacky to drzi spise,kdyz je chladne pocasi.Kdyz je hyc,tak jde volnobeh dolu.Nemuze to byt membranama?Protoze me uz nic nenapada.Jedine prisavani,nekde falesneho vzduchu.

Napsal: pon kvě 18, 2009 13:20
od Saša
Otáčky na volnoběh u LPG jsou dány množstvím vzduchu lterý se dostává do sání . Seřizovacím šroubem na reduktoru se nastavuje pouze plyná báze která se mísí se vzduchem . Pokud máte malé množství vzduchu které se dostane pod klapku (vlasová mezera a volnoběžný systém) tak tím šroubem na reduktoru nikdy vyšší otáčky nenastavíte .
Je divné že každy chce nastavit "stejné" hodnoty na benzín i plyn , přitom to jsou dvě odlišná paliva , která potřebují jiné nastavení . Pokud Si vyhrajete s nastavením na "stejno" auto na PLG nepojede dobře .
Já nastavuji vše pro LPG a věřte že to umí jezdit na plyn líp než na benzín v originále .
Nedávno mně dorazil chlápek na STK (zřejmně majitel minimálně oktávky 1.9 TDI) při měření emisí když mi vysvětloval že LPG je ALTERNATIVNÍ palivo a divil se nad nastavením . A chtěl mi tím asi naznačit že pokud mi někdy dojde benzín mám přepnout na plyn a dojet k nejbližší pumpě natankovat benzín a přepnout spět .
Kdyby věděl že místo nádrže je v kufru petka s litrem benzínu (jen pro měření emisí) a že je to za 19 let první litr benzínu který jsem autu koupil , ta bych asi neprošel ,
Nevím jak Vy ale já považuji za alternativní palivo benzín a to ještě jen ve stavu nouze .

Napsal: čtv kvě 21, 2009 17:27
od Stanley__001x
Saša píše:Je divné že každy chce nastavit "stejné" hodnoty na benzín i plyn , přitom to jsou dvě odlišná paliva , která potřebují jiné nastavení
Pro me zajímavá a hlavně nová informace. Proč bych nemohl nastavit obě dvě paliva na stejné hodnoty?
Na benzín mám tak 500 ot/min a na lpg tak 700 ot/min. Oba dva systémy mají na volnoběh společný šroub množstvý směsi ( ozon ). Tím nastavím otáčky na benzín, doladím bohatostí a jdu na štelování plynu. Tam se snažím ubíráním - přidáváním volnoběžného LPG doladit otáčky + kulatý chod motoru. Předstih nastavuju pro LPG
Benzín používám taky jako alternativu :roll: .

Napsal: pát kvě 22, 2009 09:47
od Saša
Šroubem na reduktoru (LPG) sice jakš takš nastavíš volnoběžné otáčky , ale tenhle šroub má podstatný vliv na výkon a spotřebu . Je to totiž nastavení "předpětí" pro "velkou" membránu . Výkon a spotřeba u těhle jednoduchých reduktorů je dán souhrou škrtícího šroubu (na hadici do sání) a právě šroubu předpětí membrány . Tudíš nastavování volnoběhu tímto šroubem není úplně košér .

Napsal: sob kvě 23, 2009 22:12
od Stanley__001x
Tak to jsem netušál, takžře vlastně tím korektorem na reduktoru otvírám, přivírám hlavní membránu, takže jako kdybbych volnoběh nastavoval na klapce a vybodl se na volnoběžnej okruh.
Proč by to mělo mít vliv na výkon? Maximální "otevření" membrány neovlivním, tím korektorem seřizuju něco jako dolní doraz. Nebo jsem zase vedle?
V plynu jsem se začal hrabat tak před měsícem, do té doby jsem ho jenom využíval, tak proto blbé dotazy...

Napsal: pon kvě 25, 2009 10:44
od Saša
Stanley__001x píše:Proč by to mělo mít vliv na výkon? Maximální "otevření" membrány neovlivním, tím korektorem seřizuju něco jako dolní doraz. Nebo jsem zase vedle?
Už jsem napsal že to je PŘEDPĚTÍ membrány . Ten šroub tlačí na pružinu a ta přes páku tahá za membránu . Tím ovlivňuje chování membrány . Prostě jak velký podtlak s ní už hýbe .

Napsal: sob říj 17, 2009 21:39
od Stanley__001x
Minulý týden jsem vypustil olej z diferáku a převodovky, pětikvalt mne začal pěkně hučet, až jsem se poslední dva tisíce začal fakt bát. Vypouštěcí zátka převodovky byla úplně zatemovaná pilinkama, tekl z toho napěněnej hnus podobnej pp40. Zátka diferáku byla taky posetá šponami o velikosti špendlíkovejch hlaviček, olej tam byl stejné konzistence.
Do difu i převodovky jsem nalil pp90H jako proplachový, mám ho celkem dost :D
Dnes jsem proplach vylil, na vypoušťáku převodovky opět napěchováno pilinkama, dif měl zátku relativně čistou.
Do převodovky přišel 80w 90 od starlinu, do difu jsem dal 80w 90 spirax od shellu. Do obou jsem dal přísadu do oleje RVS master do převodovek a difů. Jsem zvědav jak to nakonec dopadne. Po cca hodinová projížďce se převodovka utišila tak o přicet procent, celá regenerace má trvat do ticíce km. Doufám že jsem nevyhodil peníze z okna a nakonec stejně nebudu rozebírat převodovku. Copa jsi o tom myslíte? http://www.rvs-tec.sk/sadyreduktor.html