Stránka 3 z 31
Napsal: čtv lis 20, 2008 01:03
od Hlavi
Docela by mě zajímalo kolik dílů je použito z desítkové řady.
O Prioře bych uvažoval, ale stále se mi zdá, že je to jen nová vylepšená 112 s rozšířenou výbavou. Kdyby alespoň prodávali v ČR verzi s klimatizací.
Napsal: čtv lis 20, 2008 06:56
od danielTIR
Taktéž gratuluji, hlavně k odvaze jí koupit
a doufám že bude sloužit. Faktem je, že bez KLIMA a ABS už bych nové auto nekoupil. Mě totiž právě ABS několikrát zachránilo prdel.
Napsal: čtv lis 20, 2008 07:52
od Majo
Hlavi píše: Docela by mě zajímalo kolik dílů je použito z desítkové řady.
Hoodne
Verze s klimou i ABS budou coskoro, zatim se to sem nevozilo, kedze to nemalo schvalenie. Na SK boli dovezene pouze 2ks - jeden sedan a jeden hatch, coskoro by sa mali vozit vsetky vybavy ponukane v cenniku...(len neverim ze to bude este tento rok)
Klimu na 99percent domontuju pristi rok, ze tam neni ABS jsem stastny jak blecha a brzdy seriove moc dlouho nezustanou(i kdyz to brzdi jako krava - pohled na bubny pres elektron je proste neco prisernyho, to na aute nesnesu)
Jo a este jeden negativny postreh - vodicove sedadlo nejde dostatocne posunut dozadu, citim sa ako mucha rozpucena na celnom skle a vzadu je pritom miesta habadej.
Napsal: čtv lis 20, 2008 08:58
od Turbo Žigi
Gratulace chlape, pěkná hračka
Napsal: čtv lis 20, 2008 09:35
od danielTIR
Jojo, to vím že verze a ABS a KLIMA mají přijít, ale jak jsem již psal v diskusi o kalině, předběžně v Březnu 2009 a to ještě buuuuuhví jestli. Při pružnosti LADY to tipuju spíše březen 2010.
Jinak auto je pěkné, ale také mi moc připomíná modernizovanou 110/112 ( ona to vlastně modernizace je, že ano ). Já bych šel spíše do kaliny 1.4 16V v té "LUX" výbavě i když já bych to spíše dnes nazval jako výbava - NORMAL a tu současnou výbavu jako STANDART
Napsal: čtv lis 20, 2008 09:39
od martina
gratuluju a ať to splní očekávání.
trošku se tu usmívám, asi všude jede nejprve černej hatch a stříbrnej sedan. na mělník tahle dvě auta přifrčela taky
m.
Napsal: čtv lis 20, 2008 09:43
od ra100
Pripájam sa ku gratulantom a tíško závidim.
Keď známi kúpil pred desiatimi rokmi 110 mal trošku problémy s dopravákmi,Akonáhle ho zastavili,musel im ukázať celé auto.Samozrejme prišiel na rad aj výsluch:spotreba,rýchlosť výbava atď...
Mám taký pocit že teba to čaká tiež.
Napsal: čtv lis 20, 2008 09:51
od FOMA
Napsal: čtv lis 20, 2008 10:53
od Igithegreat
Nádhera!!! Velká gratulace!!! A udělej co nejvíc fotek interiéru atd. a at slouží!!!
Napsal: čtv lis 20, 2008 11:50
od radek mb
Tak jsem včera,po shlédnutí tohoto příspěvku,zabrousil na stránky pana N. .Škoda,že má v salonu jen hatch,protože já mam zájem o sedan.
Každopádně ti Majo přeju mnoho šťastných kilometrů bez nehod a poruch,nezapomeň sem psát reference o Prioře,jako budoucímu potencionálnímu kupci přijdou vhod( a snad nejen mě).
Napsal: čtv lis 20, 2008 12:27
od danielTIR
MAJO : jak je to s těma klikama ve dveřích. Na tvých fotkách jsem si všiml že máš zvenku tahací kliky, ale na všech prospektech co jsem nafasoval u nás v Opavě jsou všude ty klasické z LADY 2110 ( respektive celé dveře
). TY TVOJE TOMU AUTU DOCELA SLUŠÍ.
Napsal: čtv lis 20, 2008 14:53
od zelvotron
danielTIR píše: MAJO : jak je to s těma klikama ve dveřích. Na tvých fotkách jsem si všiml že máš zvenku tahací kliky, ale na všech prospektech co jsem nafasoval u nás v Opavě jsou všude ty klasické z LADY 2110 ( respektive celé dveře
). TY TVOJE TOMU AUTU DOCELA SLUŠÍ.
Dveře jsou z desítky tak jako tak, ale podle toho co mi řikali na Koněvce tak ty s desítkovýma klikama jsou pro domácí trh a nižší výbavu a ty tahový jsou na export, měli tam stříbrnýho sedana a taky měl samozřejmě kliky jako Majo
Napsal: čtv lis 20, 2008 15:37
od danielTIR
Aháááá, už tomu rozumím, takže budem čekat na verzi LUX
Napsal: čtv lis 20, 2008 19:27
od Tommel
Mno to auto mě hluboce zklamalo
jede to o dost lepe než jsem čekal, 180km/h je opravdu takova cestovni rychlost a dokonce je v autě ticho
!! Nic nikde nevrže, neboucha jako by to snad ani nebyla Lada
Napsal: čtv lis 20, 2008 19:42
od Majo
Nahodou klepocu tam prevozne SPZ zastrcene vpredu i vzadu za sklom
Mno a musim sa priznat, ze Tommel ako skusenejsi predohrabak to auto ovlada v zatackach lepsie. Uz to v jednej zakrute dal na tri. Este stale sa mam co ucit
Najhorsie na tom vsetkom je, ze clovek sa tu trapi, niekolko rokov si stavia auto, cpe do toho tisice a potom ho tu sunda nejaka seriova plecka