Stránka 3 z 6

Napsal: úte črc 21, 2009 19:48
od plavec
Miroslav Mitrík píše:V prilohe je 3gp-cko spravene pocas volnobehu
přilohu nevidím, zrejme si ji nenahrál správně :(

Napsal: úte črc 21, 2009 22:53
od Miroslav Mitrík
Aby som to upresnil chlapi, CHECK ENGINE mi nezasvietila ani raz, inac pri zapnutom zapalovani normalne svieti pri startovani, potom zhasne. Bateriu som skusal niekolko krat odpojit na zresetovanie jednotky na dobu asi 5 minut a neuspesne. Dospel som k nazoru ze to bude asi najskor ten krokovy motorcek, alebo potom to zapalovanie, zajtra sa chystam za jednym panom, co sa v tom trosku vyzna, (ma servis, venujem sa Nivam a podobne) a podelim sa o vysledky hned ako to bude mozne :) Len zatial som nehladal zasuvku, pod volantom napravo trosku ako som sa docital hadam bude a som zvedavy, ci to bude euro 2 alebo 3 a ci sa ten pan bude vobec vediet napychnut a nieco aj zistit..
Video sa mi pridat nepodarilo, spravil som to z 3gp na avi a z toho je spraveny subor Rar. ma 4,57 MB a nechce mi to tu pridat neviem pise "Vseobecna chyba - tried to upload empty file" ale popritom to prazdne neni, neviem... :evil:

Napsal: stř črc 22, 2009 08:19
od zelvotron
Zkusil bych vyčistit ten motorek volnoběhu včetně dosedací plochy, dál to může dělat kromě toho co zmínil Plavec čidlo polohy škrtící klapky. Jinak vzhledem k roku budeš mít skoro jistě euro 2 a řj GM.

Ten soubor ti sem nejde, protože je asi moc velkej, nahraj to někam na nějaký uložiště a hoď sem odkaz.

Napsal: stř črc 22, 2009 12:16
od radek mb
zelvotron píše:Jinak vzhledem k roku budeš mít skoro jistě euro 2 a řj GM.
ano,je to velice pravděpodobné.Já mam taky rok 99 a je to euro 2 GM

Napsal: stř črc 22, 2009 15:59
od Miroslav Mitrík
Tak chlapi je tam EURO 2 GM jednotka 12 pinova zasuvka, od nej vedu 4 kable k jednotke. V servise sa bohuzial nepodarilo spojit s jednotkou, mechanik sam nevedel preco, tak sme to nechali tak. Mal na to diagnostiku DELPHI, co som si vsimol s redukciou z euro 3. Po ceste domov sa stala vazna vec, motor nemal vykon, akoby siel na tri valce a zacalo sa mi pocas jazdy dymit zospodu auta :( Rychlo som zastavil a pozeram pod auto, katalyzator bol zeravy az svietil, dufam ze som ho neodpiekol :? Tak nam neostavalo nic ine, len auto odtiahnut...
Mam dojem ze odchadza pomaly a isto zapalovaci blok, lebo rano som sa s tym ako tak dostal do servisu - z domu od nas priblizne 15km ale naspat som sa dostal len do polovice cesty.
Kazdopadne skusim vycistit komplet teleso skrtiacej klapky a uvidi sa, ale mam pocit ze to bude nieco ine. CHECK sa zase nerozsvietila, takze asi tolko. Som z toho sklamany :(

Napsal: stř črc 22, 2009 16:44
od Saša
Miroslav Mitrík píše:katalyzator bol zeravy az svietil, dufam ze som ho neodpiekol
To je jasná známka přítomnosti nespáleného paliva které pak reaguje a hoří v katu . Je to pro kat velmi škodlivé a většinou se i zničí .
Skus zkontrolovat stav konektorů od snímače na klice a vačce , protože Ti diagnostika zjistila poruchu zapalování na všech válcích . A zapalovací modul je rozdělen na dvě samostatné části , pouze se společným vstupem , tudíž to nemusí být příčina . Podívej se i na stav izolace VN kabelů . Nejlepší je auto v úplné tmě nastartovat a dívat se po motoru kde skáčou jiskry . Ty mohou snadno rušit činost zapalování . Změř odpor kabelů .

Napsal: stř črc 22, 2009 18:33
od plavec
Miroslav Mitrík píše:V servise sa bohuzial nepodarilo spojit s jednotkou, mechanik sam nevedel preco, tak sme to nechali tak
Doporučuji Ti navštívit LADAservis, nebo nějaký jiný, kde mají přístroj od ATALu. Mám stejnou zásuvku co Ty.Víc se o diagnostice můžeš dočíst v téme Diagnostika motrou 2112 v domácích podmienkách.

Napsal: pon črc 27, 2009 20:15
od Miroslav Mitrík
Pani dnes som bol s autom v servise SlovLada v Kosiciach, auto sme tam dotiahli, nedalo sa s nim ist, no a nasledovny postup bol taky, ze pan servisny technik mal originalny diagnosticky pristroj z ruska, cize sme sa tam napojili a jedina chyba bola Vaha vzduchu, vykazovala vyssie parametre, bohatsiu zmes, ak som to spravne pochopil. Skusali sme aj menit modul zapalovania, nic sa nezmenilo. Motor sa sprava vzdy rovnako, studeny funguje s malickymi problemami, sem tam vynecha, cim viac teplota stupa, viac sa dusi, kolisu mu volnobezne otacky, trha a po zoslapnuti plynu sa chvilu trasie, potom pomaly vybehne do otacok :cry:
Check engine stale nesvieti, aj ked vyhodnotila RJ chybu, lambda regulacia funguje, v poriadku.
Problem je, ze je to vaha vzduchu este od GM a technik vravel, ze sa neda zohnat uz ani v rusku, ze to bude problem, tak sa obraciam na Vas vsetkych s prosbou, ci niekto nieco nema, pripadne ci to este niekto videl v predaji, alebo kde by sa to dalo objednat.
Vdaka za postrehy...

Napsal: úte črc 28, 2009 09:41
od Saša
To že diagnostika zjistí že je vadná "váha" neznamená že vadná opravdu je . Skoukli jste třeba tlak paliva ? Ucpanou hadičku diagnostika také vyhodnotí jako vadu nějakého čidla a né jako vadnou hadičku . Diagnostika většinou zjistí důsledek a né příčinu .
Miroslav Mitrík píše:lambda regulacia funguje, v poriadku
Toto tvrzení mi nejde nějak dohromady s podivným chodem motoru . Protože když funguje "uzavřená" smyčka (na lambdě se cyklicky mění stav) tak musí být dávkování paliva i zapalování vpořádku .

Napsal: stř črc 29, 2009 19:01
od Miroslav Mitrík
Dnes rano sa nam podarilo odstranit poruchu motora, boli nakoniec vadne sviecky, ktore mali strasne malo najazdene, vyzerali v poriadku i ked mi to absolutne nejde do hlavy, ako mohli studene fungovat perfektne a po zahriati sa to pokazilo. Takze Pani zahada vyriesena, motor slape jak hodinky, som rad, velmi rad, ze to uz konecne jazdi ako ma. :D
Takto to vyzera po vymene rozvodov, filtrov, oleja, tesnenia pod hlavou 8)

Teplý motor 2112 nechce naskočit

Napsal: sob pro 12, 2009 00:19
od petersv1
V poslední době se mi stane cca 2x týdně, (při denním ježdění) že když někam přijedu a během následující hodiny chci odjet (tedy s teplým motorem), že tento nejde natočit. Zprvu jsem zjistil, že se tak zpravidla stane, že po uvedení klíčku do prvé polohy neslyším cvakání relé palivového čerpadla. Kontroloval jsem tedy pojistku , kontakty a relé spínání čerpadla, vše v pořádku. Později jsem zjistil, že někdy nastartuji i v případě, že relé čerpadla paliva necvaká (asi je natlakováno), ale bohužel současně i zjistil, že někdy teplý motor nenaskočí ani když relé cvaká a motorek palivového čerpadla vrčí. Zpravidla po nějaké době -cca 15-30 min motor naskočí. Někdy pomůže i plné sešlápnutí pedálu plynu, ale tak v 1/3 případů. Je to velmi nepříjemné, není to pokaždé, ale je to typické přijet někam nakoupit a s nákupem hned neodjet. zatím to nikdy neudělalo u studeného motoru a vždy když jsem vůz roztlačil či pustil z kopce, okamžitě motor chytnul. Blbé je, že závada se neopakuje pravidelně, ale jen někdy, vždy, když to nejmíň potřebuji a spěchám. Dokázal by někdo poradit? Díky

Napsal: sob pro 12, 2009 19:15
od Erik
Může to být více věcí. Snímač detonací, teplotní čidlo. Nevím, jestli by to mohla dělat i váha vzduchu, podle mě asi spíš ne. Chtělo by to diagnostiku. Možná Ti někdo znalejší poradí konkrétněji, na co se zaměřit a případně jak to proměřit.

Napsal: ned pro 13, 2009 13:34
od Petr HC
Erik píše: Chtělo by to diagnostiku. .
Chtělo by to diagnostiku + změřit tlak paliva ve sběrnici trysek .
P.S. škoda, že spousta tazatelů nenapíše kde bydlí (alespoň přibližně) ,abychom poradili konkrétní osobu schopnou pomoci .I podrobnější popis vozidla často pomůže - alespoň blíže identifikovat závadu - např. těžko bude u vozu s najetými 20 kkm ucpané palivové potrubí , po 120 kkm už je to vysoce pravděpodobné .

Napsal: čtv pro 17, 2009 16:08
od tavri
Napadá mě stará známá věc - studené/teplé svíčky, máš správný typ?
např. já mám BRISK LR15YC-1
Dále bych nalil do plechovky trochu technického benzínu a štětkou vyšmrdlal špínu a mastnotu okolo čidla detonací a na zapalovacím bloku... kvůli el. svodům...?
Mně to kdysi taky dělalo, vyčištěno a závada zmizela, už se to několik let neprojevuje...

Napsal: stř pro 30, 2009 14:30
od petersv1
Díky Vám všem za dobré rady. Omlouvám se, že jsem tu dlouho nebyl. Odpovím všem najednou. Už od začátku co auto mám, bojuji se spínáním ventilátoru chlazení při studeném motoru. Vždy se to v záruce nějak opravilo a závada se po čase opakovala (výměna čidel, natažení nového uzemnění ŘJ..., dokonce mi kvůli tomu protáhli záruku na tuto závadu). Nyní znovu stávkuje, ale to jsem vyřešil jinak. Snímač detonací nevím kde je, ale snad ho dle ruského popisu dohledám, váhu vzduchu jsem i odpojil (aby se spustil nouzový program-bylo to bez vlivu).
Diagnostiku, věřím, bohužel jsem od Příbrami a jezdím na garančky do Sadské-100 km. Ač jsou přímo v Příbrami 2 servisy na Lady, nevěřím po zkušenostech ani jednomu-svěřil bych jim jen opravu mechanických závad a to ještě nerad. Tady ta závada se projevila 4 tis. km po garančce. nyní mám najeto 50 tis. km. Závada mě stále provází a je to nepříjemné, ale na roztlačení chytne vždy-ale nerad to dělám. Jezdím pracovně do Prahy ale ani jeden ze servisů mi kolegové ladisti nedoporučili. Takže pokud se nenajde soukromá osoba ke které bych na diagnostiku zajel, nechám to bohužel na Sadskou při příští garančce. Tady jim fakt věřím. Co mohu udělat hned a taky udělám, poslechnu tavriho a provedu chemickou očistu zapal. bloku a čidla detonací (až ho najdu). vyjde mi to asi až příští týden-a to má zrovna mrznout , tak nevím. Svíčky jsou určitě v pořádku, mám je ze sadské a byly tam už i před a jsou čerstvě čištěné. Určitě se ozvu. A díky za rady. A přeji Vám všem vše nej do nového roku.