Stránka 3 z 15
Napsal: pon říj 13, 2008 16:40
od r520
na filtr mám takový ten utahovák, takže spálení nehrozí. díky za další rady s tím lpg.
dneska jsem byl na evidenčce. no divil se pan STK co je to za kočár
to saša: pokud bych nedával sekvenčí systém, ale ten levnější, jaká bude ztráta výkonu? cca jako u karbec favouše? zamlouvá se mi jak motor jede, ale zase dávat 30tku za LPG...
Napsal: pon říj 13, 2008 17:15
od Saša
r520 píše:jaká bude ztráta výkonu? cca jako u karbec favouše
V procentech Ti to neřeknu a škodivku jsem nikdy nemněl . Na tohle se zeptej "tu" kdo s tím jezdí . Každý typ auta reaguje na plyn jinak . 043 jezdila lépe na plyn i rychleji , 06ce zatím plyn nevoní a stráta výkonu je znát . Namontoval jsem ho tam a nijak zatím neseřizoval . "nejsou lidi" neboli "kovářova kobyla a ševcovy děti jsou na tom stejně"
Napsal: pon říj 13, 2008 18:50
od Raduz
plavec píše:jsem zvědavý čumil

tak pojedem všichni néééééé, uděláme DESÍTKOVÝ SRAZ, CO VY NA TO LENOŠI

Napsal: pon říj 13, 2008 20:39
od zelvotron
Zimní sraz nové řady v Praze?


Napsal: pon říj 13, 2008 20:46
od tavri
zelvotron píše:Zimní sraz nové řady v Praze?
Obrázek
už zas?

já tam budu zase asi až na vánoce... týden nebo dva před nimi (o víkendu)
Napsal: úte říj 14, 2008 10:06
od Čahoun
plavec píše:.....reduktor si nechej dát na levou stranu.....
Ono si nevybereš, já ho mám na levo a blbě se dostanu na lanko spojky a ke kontrole oleje v převodovce, je tam dost hadic a kabelů normálně, natož teď .
Napsal: úte říj 14, 2008 18:52
od r520
tak jsem zkušebně změřil spotřebu. velmi orientačně. po ujetých 200 km, režim 25%město/kolony, 75% mimo město.
výsledek: 6 litrů. to se mi zatím líbí

Napsal: úte říj 14, 2008 19:36
od Raduz
r520 píše:výsledek: 6 litrů. to se mi zatím líbí

To to nějak LOCHTÁŠ!!!!!!!!
Já mám průměr 7l, ale nešetřím to jezdím dálnice(150-160) trochu města.
Napsal: stř říj 15, 2008 17:53
od Green
r520,doporučuji Ti Sadskou,kupoval jsem u nich ojetou 111-ku,důležité věci jsem nechal dělat u nich,jako nedávno rozvodový řemen a kladky+vodní pumpu a to jezdím až od Dukovan na Třebíčsku.Tady na fóru vždy poradily za ty dva roky co mám 111-ku dobře.
Napsal: stř říj 15, 2008 18:30
od plavec
Čahoun píše:plavec píše:.....reduktor si nechej dát na levou stranu.....
Ono si nevybereš, já ho mám na levo a blbě se dostanu na lanko spojky a ke kontrole oleje v převodovce, je tam dost hadic a kabelů normálně, natož teď .
Nojo, jenže kolikrát lezeš na spojkový lanko,a převodvý olej snad ani nemá cenu kontrolovat, ikdyž je ta převodovka mastná a vypadá to, že všude teče, tak se neztrácí.Aspoň u mě to tak je.Pořád lepší ta varianta nalevo, než napravo, protože při výměně olej.filtru se pak musí zespoda, což je trochu nepříjemný.
Napsal: čtv říj 16, 2008 16:59
od r520
no tak jsem se byl zeptat u plynaře, kterej mi dělával i Fávo. tak nádrž můžeme přendat, napíšeme i nějakej "kratší papír" a cenu dostanem někam k 25 tisícům. a tuhle 110 už předělával a servisuje jí. takže asi vyřešeno.
dneska jsem poprvé absolvoval "velkou cestu". 5 lidí, 400 Km. žádná brzda provozu, 2150 km běžná silnice, 250 dálnice a spotřeba 6,9 L. taky dobrý
kromě již zmiňovanýho profukujícího zrcátka mi spolujezdci říkali, že v zadu profukuje i okolo dvěří (nad 120 km/h). to ale asi nějak rozumně odstranit nejde, co? jinak hluk motoru velmi v poho, ale ten aerodynamickej hluk je dost hlučný
no jinak už vím asi kde má podvozek limity
jo a přestaly jít zadní mlhovky. tuhle chvíli nešly a pak se zas chytly, teď už je to asi definitivní
Napsal: čtv říj 16, 2008 17:52
od zelvotron
r520 píše:a tuhle 110 už předělával a servisuje jí
a já možná tuším komu
r520 píše:jo a přestaly jít zadní mlhovky. tuhle chvíli nešly a pak se zas chytly, teď už je to asi definitivní
Taky mě nešly, zkus kounout na jejich relátko, je ve středovým panelu ze strany spolujezdce, je tam takovej dekl co má spolujezdec u nohou na 2 šroubky, ten vyndáš a jakoby vlevo nad ŘJ by mělo být, je to černá krabička a je v ní plošnej spoj a na něm relátko, u mě stačilo jen vyndat a do relátka zaklepat a od tý doby fungují dobře.
Ovšem ještě je jistá možnost, že ročník 1999 to bude mít úplně jinak než 2003

Napsal: čtv říj 16, 2008 18:17
od Raduz
r520 píše:že v zadu profukuje i okolo dvěří (nad 120 km/h). to ale asi nějak rozumně odstranit nejde, co?
Jsem dopasovával dveře, tzn. že v mém případě jsem povolil 3x šroub zámku na podběhu a zámek posunul směrem do vozu, rovnal jsem takto 3 dveře. Ono to bylo i vidět že to chce. A nebo kup nové těsnění po obvodu dveří, ale to je asi zbytečné zas tak starý to nemáš.
Napsal: pát říj 17, 2008 09:46
od Saša
zelvotron píše:Je to ta věc co se leskne

typnul bych to na cokoli jiného ale relé mlhovek

Co tam probůch dělají ty integkované obvdy ? Je tam vidět i něco jako bočník měřící proud (bejvá v relé blinkrů) . A nebo to souvisí s "kukačkama" a palubní kontrolou . Prosím nekamenovat , novou řadu naznám .
Jestli to začlo po poklepu fungovat jsou dvě možnosti . Šlo o zaoxidované kontakty a poklepem se "očistily" . Nebo a to spíš je na tištěném spoji v mítě připájení relé "studený" spoj . Velmi častá závada . A po čase se závada vrátí .
Napsal: pát říj 17, 2008 14:04
od plavec
Saša píše:Nebo a to spíš je na tištěném spoji v mítě připájení relé "studený" spoj . Velmi častá závada . A po čase se závada vrátí .
tak tohle známe ze zadních lamp.Různě si mezi ty plošný spoje a žárovku dáváme někdo třeba vodivý plíšky ale po čase se závada objeví znova.