Stránka 3 z 5

Napsal: ned lis 23, 2008 19:05
od Saynerm
Laďuša píše: Ale počítadlo km je furt kolečkový. Asi z bezpečnostních důvodů :)
aby si to pri prodeji snadneji pretocil na mensi stav km?

Napsal: ned lis 23, 2008 19:15
od Laďuša
Ne, aby to auto nezapomnělo při výměně baterie :finga:

Napsal: ned lis 23, 2008 23:54
od Cory

Napsal: pon lis 24, 2008 17:32
od rosta
no některý jsou hustý-ta 012 co vypadá jako fiat a nebo ta hliněná 05 :twisted: :shock: :lol: a totky jsou dost zajímavý

Napsal: úte lis 25, 2008 16:22
od rosta
zhruba před osmi lety jsem viděl v Jaroměři v autolada samaru kabrio červené barvy a měla světla a masku ze 110-vypadala jako nějakej japonec ale fakt suprově udělaná- asi nějaký speciál na zakázku

Napsal: úte lis 25, 2008 16:22
od Cory
samara "Bohemia" ?

Napsal: úte lis 25, 2008 16:24
od Saša
Samary cabrio se dělali u nás v omezené sériji . Ale se starými světly

Napsal: úte lis 25, 2008 16:28
od Michal Pokorný
rosta píše:zhruba před osmi lety jsem viděl v Jaroměři v autolada samaru kabrio červené barvy a měla světla a masku ze 110-vypadala jako nějakej japonec ale fakt suprově udělaná- asi nějaký speciál na zakázku
Mám takový dojem, že o tomto se tu již někde zmiňoval Petr HC, snad i nějaké fotky byly

Napsal: úte lis 25, 2008 16:32
od Křečík Barbuška
Mám pocit, že to nebyl Petr HC, ale Wolf, nebo někdo jiný? Skalouš?

Napsal: úte lis 25, 2008 19:54
od zelvotron
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=166346#166346

a vítězem se stává..... MP :D

myslím, že zůstalo u toho jednoho prototypu, ale nějaký polokabriolety Samara Fun se dělaly v Německu.

Napsal: úte lis 25, 2008 20:04
od Křečík Barbuška
zelvotron píše:a vítězem se stává..... MP
Ano, ovšem v mé choré paměti mi utkvělo, že někdo něco podobného fotil z okna, nebo tak nějak.

Napsal: úte lis 25, 2008 21:08
od rosta
ano to je ona samara bohemia :twisted:

Napsal: čtv led 08, 2009 13:16
od Jura Baran
Pánové, jsem si vědom, že jsem možná nezvolil úplně nejvhodnější téma, ale nic lepšího jsem nenašel. Tady dávám odkaz na článek o vývoji automobilů s předním náhonem v SSSR http://www.zr.ru/articles/58057 . Kromě zajímavých fotek mě zaujalo datum zhotovení prvního prototypu VAZu 2108. Vždycky jsem si myslel, že to bylo až na počátku 80-ých. Ale jak vidno bylo to o chlup dřív a zavedení do sériové výroby trvalo 7 let. No moc se toho za tu dobu ve VAZu nezměnilo.

Napsal: pát led 09, 2009 18:22
od ra100
Vo Svete motorov 110 ukázali v 1989,ako prototyp.

Napsal: pát led 09, 2009 18:26
od Cory
este ako hranate auto, ak si dobre pamatam a zda sa mi, ze mi pripominala mazdu,aspon spredu