Stránka 3 z 18
Napsal: ned črc 20, 2008 20:24
od Milda
Medvědi tam sou protože, tam jsou prodřený potahy ( trochu zašitý ), tak aby se nerozpadly ještě víc.
To byste nevěřili na co všechno se dá použít merkur .

Dneska už nebyl čas to zamaskovat, ale zbyl mě koberec jak sem dělal repro, tak ho tam asi omotám, jenom z boku a zezadu.
Takhle to vůbec nevadí ruční brzdě, a pásat se de taky v pohodě. Já si vždycky dávám na ruční brdu 2L pití, tak ani o to nepřijdu.
Napsal: ned črc 20, 2008 22:09
od rosta
Napsal: pon črc 21, 2008 22:05
od Maysner
tu samou operku mame ve felde. oproti zigulu kde mam od vasenkova hruza. porad to necemu zavazi

Napsal: pon črc 21, 2008 22:25
od Mirek999
Operka dobra vec,ale tadycta se do toho hranateho interieru naprosto nehodi.Kdyz jsem mel facko,tak sem tam mel takovou dobovou a hodila by se do zigula,ale ja ji vul prodal i s autem.Tahle mi pripomina hodne globus tuning.
Napsal: úte črc 22, 2008 11:36
od rosta
Milda píše:V sobotu na srazu mě nedržel volnoběh ( docela fuška na každý křižovatce vytahovat sitič ) a kluci radili abych vyměnil raketu karburátoru. Včera sem ji vymontoval dneska koupil a nasadil. Když sem to jel zahřát aby sem to všechno nastavil po 500ti metrech mě upadnul výfuk. Ještě, že to neupadlo v sobotu, to by v Pardubicích koukali

. Takhle sem vyděsil jenom naši vesnici.
vesnici? od kdy je mravín vesnice

Napsal: úte črc 22, 2008 17:00
od Milda
Od tý doby co má 42 obyvatel
Ve čtvrtek jedu k Šedoj do Jelení, tak už se těším na to ježdění se seřízeným motorem. Ono auto už chce taky projet od tý výměny rakety nejezdilo.
Napsal: úte črc 22, 2008 19:12
od rosta
tak se stav v moravanech máš to skoro při cestě

Napsal: úte črc 22, 2008 20:17
od Milda
To není tak jednoduchý, musím být na brigádě, zatím sem nikomu nic neřekl

a tak se budu muset nenápadně ztratit. Když zrovna nebude brácha na sví brigádě tak ho tam pošlu, ale jak ne nebude tam asi nikdo. Teda sme tam ve dvou tak tam bude ten druhý sám.
Napsal: čtv črc 24, 2008 19:51
od Milda
Už mám seřízenej motor, auto jede jako kdyby bylo nový. Konečně už na křižovatkách neskáče, ale jede plynule

. Už drží i otáčky. Je to seřízený od rozdělovače až po karburátor. Odpojil mě tam nějaký hadičky, bylo špatný těsnění v karburátoru a byly vadný zapalovací kabely. Ty sem hned koupil a doma vyměnil. Najel sem zatím 100km, ale je prostě znát seřízení od odborníka. Ten chlap je prostě dobrej.
Trochu mě překvapily kabely, musel sem našroubovat na svíčky hlavičky a taky se navlíknou na celou svíčku, ty starý byly jen na špičce.
Díky Rosťo, že si mi ho doporučil. Děda taky koukal, v listopadu, před technickou tam chce jet s favoritem.

Napsal: čtv črc 24, 2008 20:00
od Saša
Odpojil ekonomizér , to není až tak dobré . V kopcovitém terénu dokáže uspořit i litr paliva (při brždění motorem zavírá volnoběžný systém (spotřeba 0) . Funguje to i na LPG u mé 043 fungoval 11let bez závad . Stačí skontrolovat a 1X za 5 let vyměnit tu malinkou nembránu .
Napsal: čtv črc 24, 2008 20:10
od Milda
No asi jo, dřív když sem pustil plyn a byla tam rychlost, tak se rafička vrátila vlevo, ale asi před týdnem se přestala vracet a zůstávala vpravo nahoře a teď je taky vpravo nahoře.
Napsal: čtv črc 24, 2008 20:13
od Křečík Barbuška
Saša píše:Stačí skontrolovat a 1X za 5 let vyměnit tu malinkou nembránu .
U mě odchází co rok

.
Napsal: čtv črc 24, 2008 20:15
od Milda
Ta membrána je ve válečku jak do něj vedou dvě hadičky? Nebo někde na karburátoru?
Napsal: čtv črc 24, 2008 20:19
od Saša
Když je v systému "ekon." vada tak nejde volnoběh ! Patří k tomu : ikrospínač na karbu , elektro pneumatický ventil , řídící jednotka (černá krabička se čtyřmi dráty na podběhu a ta membrána .
Teď drží podtlak stále otevřen ventil volnoběhu .
Napsal: úte srp 26, 2008 20:26
od Milda
Tak opět po delší době nějaké fotečky, nových klínku gumy, protisluneční folie a blikátka.
