Stránka 3 z 11

Napsal: úte črc 01, 2008 09:18
od Miči
to Cory: díky moc - prostě asi odpojený světlomety nebudou to pravý -> tedy pokud na 05 nebliká žárovka v blinkru svítí trvale kontrolka v palubce, Cory ještě jednou dík.

Asi nebude to pravý mít rozebraný celý auto :? jenže on je to takovej šrot,že to snad jinak nejde...

Problém slepých kontrolek: SKLÍČKO KONTROLKY MÁ ASI 3,4mm v tom autě co dávám dohromady už samotný sklíčko nešlo ani prosvítit halogenovou svítilnou, takže jsem všechny kontrolky odvrtal na tloušťku 0,65mm což je asi nejslabší únosná míra -> kontrolky opět svítí i s původníma žárovkama,ovšem pořád ještě by to mohlo svítit lépe.

Dneska se podařil první start -> motor se točí,ale je to tak hrozný,že budu asi řešit přebrus -> z auta je venku veškerá izolace, nepozoruji na volnoběhu zvýšení hluku (řemen) ovšem jak na silnici to nevím,páč to není jízdy schopný.

Kastle už doslova nemá rožky -> máte někdo tip na stoprocentní opravu bez výměny blatníků?

Tip na plnič pod barvu? Pls přesný název.

Napsal: úte črc 01, 2008 15:33
od Saša
Miči píše:kontrolky opět svítí i s původníma žárovkama,ovšem pořád ještě by to mohlo svítit lépe.
Dej tam místo žárovek vysoce svítivé LED + odpor a svítit budou až moc .(pouze jim upiluj špičku pro lepší rozptil světla) .

Napsal: čtv črc 03, 2008 19:24
od Miči
to SAŠA: dík moc za tip, asi to tak udělám. Jak jsem ti psal s tím diodovým otáčkoměrem, tak můj zařval v tom autě, takže jsem si nechal poslat stavebnici z netu, začnu to stavět a kdyby byl problém můžu ti to nafotit a poslat?

Napsal: úte črc 22, 2008 19:31
od Miči
Tak opravy na "nové" 2105 pokračují docela úspěšně. Mám za sebou úspěšnou stavbu diodového otáčkoměru dle stavebnice z www.flazar.cz ovšem musím říct, že tišťák byl nepoužitelnej. Už při 170°C se pálí...nicméně po odleptání vlastního otáčkoměr funguje perfektně a přesto, že moje znalosti slaboproudu jsou pod bodem mrazu nebyl problém a za 8h hodin bylo hotovo vč.leptání a vrtání.Dělení po 450ot.patrná signalizace 250ot. montáž se připravuje.

Prozatím je vyvařená kastle,komplet vyměněný interiér opět do hnědé koženky (musím podotknout, že trpím vážným nedostatkem madel pro tento typ interiéru), nové brzdy,koplet zgenerálkovaná převodovka - všechny 4kvalty jdou stejně a lehce, motor po přebrusu v záběhu (řemen 1,3 ozon s ekonomizérem). Auto v laku sice to není ideálně vybroušený, ale vážně mě to nebaví....Rádio z roku 1988 + mp3 na vstupu kazety(adaptér). Upravený tachometr 0-160 od 40 odchylka +6km/h po celé délce stupnice-stabilní. Koplet vyměněny ložiska podvozku a agregátu. Přepracovaná elektrika do origo stavu,neboť původní majitel měl poněkud zvláštní způsob oprav - co nešlo vyrobil znovu, takže třeba přerušovač blinkrů a cyklovač stěračů jsem v autě našel hned dvakrát... Jinak jsem šestým majitelem takže si nejspíš dovedete představit jak to může vypadat, když se na tom autě každý majitel řádně vyřádil. Asi nejvíc mě překvapilo, když jsem zjistil původní barvu dveří a kapot - červená...

Speciálně pro Kewina: fotky budou až bude auto hotový, protože nemám čím fotit :cry:

A teď dotazy:
- objasnil by mi někdo co v ladě bylo v kufru mezi lampama? resp. ze zadní strany zadního čela v místě zadní spz? Jsou tu držáky,ale nevím co tam patří.

- neexistuje nějaký regulátor brzdného účinku, kterým by bylo možné za jízdy dělit sílu brzd mezi jednotlivými nápravami? Měl bych představu, že bych místo originálně vestavěného omezovače brzdného účinku vestavěl mechanický z místa řidiče regulovatelný...a tím byl schopen dosáhnout větší přetáčivosti vozu zejména při přenesení plného brzdného účinku pouze na přední nápravu, nebo plné přenesení brzdného účinku na zadní nápravu a tím dosáhnout schopnosti přetáčení vozu při intenzivním brždění?

- máte někdo zkušenosti s namontováním druhé ruční brzdy a rozdělení brzdného účinku parkovací brzdy na jednotlivá zadní kola? Mám představu imitace samosvorného difu zejména při odjezdu z mokré louky, kde se žigo jednoduše nechytá...jde mi o možnost přibrždění kola,které se protáčí s nulovým záběrem a tím moct dosáhnout "přenesení" většiny síly na kolo, které je na tvrdším podkladu.

- jaké máte zkušenosti s leštěnými svody a sáním?

- čím lze efektivné a rychle vyleštit alespoň částečně nárazníky 2105?

Napsal: úte črc 22, 2008 19:40
od Laďuša
Miči píše:motor po přebrusu v záběhu (řemen 1,3 ozon s ekonomizérem)
Ty, takovej vyznavač dračby.. to jsi moh místo brusu sehnat větší kubatúru :P

Miči píše: objasnil by mi někdo co v ladě bylo v kufru mezi lampama? resp. ze zadní strany zadního čela v místě zadní spz? Jsou tu držáky,ale nevím co tam patří.
Tak tam se věší v originále Ladabrašna :wink:

Napsal: úte črc 22, 2008 19:50
od Miči
to Laďuša: větší kubatura byla v plánu, měl jsem zálusk na motor z Lancie, jenomže nakonec jsem přišel o připravený auto a musel jsem začít znovu. Jinak silně pochybuji o tom, že lada s origo agregátem, byť motorem 1,7i dokáže zvládnout 1,3 upravenou felicii takže pokud se mi nepodaří koupit agregát z jiného auta tak do rozsáhlejších úprav origo agregátů nepůjdu. Zkoušel jsem 4,44dif a zjistil jsem že max 120km/h je zoufalství tak jsem použil 4,1 na 4q (neboť z nevysvětlitelných důvodů v tom autě byl 3,9), auto docela ožilo, ložiska udělala svý no a to bude muset stačit. Už tak mi leze na nervy spotřeba 14L/100km při plným využívání motoru. A jsem docela zvědavý jak se bude projevovat tato 1,3jka po záběhu.Mám, ale pocit, že lada bude už jen a pouze hračka.

Napsal: úte črc 22, 2008 19:59
od Tommel
Miči píše:Jinak silně pochybuji o tom, že lada s origo agregátem, byť motorem 1,7i dokáže zvládnout 1,3 upravenou felicii
Jo tak to by musela bejt sakra brutalně upravena 1,3 :lol:, jo když by jsi napsal upravenou 1,6....hm tak to možná 8)

Napsal: úte črc 22, 2008 20:07
od Kewint
díky že jsi si vzpoměl s fotkami :)

jojo Laďuša má pravdu je tam ladabrašna :)
nárazníky zkus vyleštit silchromem :) ovšem nevím jestli chrom u nich byl na A1 stav nebo byl už od výroby takový zašedlý :roll:

Napsal: úte črc 22, 2008 20:10
od Pisty
Kewint píše:nárazníky zkus vyleštit silchromem :)
narazniky su hlinik!!!

Napsal: úte črc 22, 2008 20:10
od Laďuša
Kewint píše:ovšem nevím jestli chrom u nich byl na A1 stav nebo byl už od výroby takový zašedlý
Nulapětka má nárazníky hliníkový bo co to je, na tom chrom neni

Napsal: úte črc 22, 2008 20:18
od Kewint
ajo...mě už se to plete :)

Napsal: úte črc 22, 2008 20:27
od Cory
ja som 05kovy naraznik prebrusil 400kou pod vodou.

Napsal: úte črc 22, 2008 21:03
od Maysner
felicia 1.3 ani upravena nema na jizdni vlastnosti upravenyho zigula. nesrovnavej serii vs tuning. s upravenym podvozkem pujde felicie treba do zatacky stejne rychle jak serie zigul. jakmile upravis podvozek na zigulu felicie se nechyta. pletes si pojmy z dojmy. nikdy si s 1.7 nejel a tak nevis co to umi

Napsal: úte črc 22, 2008 21:26
od Jelen
Pisty píše:
Kewint píše:nárazníky zkus vyleštit silchromem :)
narazniky su hlinik!!!
I na hliníku udělá silichrom zázraky...

[ Komentář přidal: Hurikán: st červenec 23, 2008 10:45 ]
Na hliník a nerez je lepší použít Neoxyd. Výsledek je lepší. Silichrom je ale taky použitelný.

Napsal: stř črc 23, 2008 13:20
od Miči
Mám vyzkoušenou jak 1,6 karbec, tak 1,7i ale neměl jsem zrovna pocit,že by to na objem 1,7jelo...nicméněasi to bude o tom co kdo s čím umí.Já vyrostl na feliciích, nevadí mi s ní vletět do zatáčky po smyku apod. mno s žigem mi to moc dobře nedělá, tedy nezbývá než to vyzkoušet v praxi. Sám mám vyzkoušený, že 1,3řemen na 1,3spi 94´ nestačí, má někdo možnost odzkoušet sérii 1,3mpi vs. 1,7i? Samotnýho by mě to docela zajímalo.

Má někdo možnost vyfotit origo ladabrašnu?