Napsal: úte led 19, 2010 21:18
S tim rozdílem, že za dobu, kterou těmhle trvá vývoj a uvedení na trh (s otazníkem), by Korejci představili třetí generaci po druhým faceliftu.FOMA píše:Hezkej Korejec
S tim rozdílem, že za dobu, kterou těmhle trvá vývoj a uvedení na trh (s otazníkem), by Korejci představili třetí generaci po druhým faceliftu.FOMA píše:Hezkej Korejec
Heh, tak máme přesně obrácenej vkus, mě se prdka celkem líbí, akorát v tý červený nevyniknou světla. Jenom se bojím, aby tohle už nebylo takový to auto moderní generace kde se člověk vevnitř obklopenej vším možným, že se nemůže hnout, přitom zvenku je auto nafouknutý do prostoru.Laďuša píše:Ale fuj, co ta prdka? Nakolik se mi u eS-konceptu nelíbil předek, tak tady je předek plus...
No rusácí taky udělají za tu dobu několik faceliftů (viz kalina), takže jedinej rozdíl je ten, že korejcí to auto mezitím i vyrábíNulašestka píše:S tim rozdílem, že za dobu, kterou těmhle trvá vývoj a uvedení na trh (s otazníkem), by Korejci představili třetí generaci po druhým faceliftu.
Cooper píše:Chverolet....úplně....Líbí se mi.
BTW, místo vymýšlení nových bastlů by měli postavit nějáký nový motor
Asi se inspirovali největší továrnou na prototypy - Tatrou. Ti mají na každých 756 vyrobených aut 2 prototypy. Tímhle jsou známí už od předválky. Vývoj obrovský, milion skvělých nápadů, ale výsledek v praxi téměř žádný.Patrac píše:prototypů jezdí plný ulice ale kloudná sériová výroby je v nedohlednu
jj, ale to je "céčko" 2116, tedy v podstatě nástupce Priory, 2190 je nástupce Kaliny, nebo spíš nahradí jak kalinu tak i prioru, jelikož 2116 spadá spíš do střední třídy.Patrac píše:ne ne na tom odkazu co jsem posílal je jiný auto. má to zadek úplně jak uchcávka. Každopádně prototypů jezdí plný ulice ale kloudná sériová výroby je v nedohlednu