Stránka 3 z 4

Napsal: pát led 08, 2010 14:59
od matelko
kedze sa mi stalo nieco podobne (vid - http://www.youtube.com/watch?v=zkHUVftJuzg ) tak som si precital co vsetko treba spravit.. v podstate som povymienal vsetky naplne a filtre akurat ma zarazila jedna veta co pisal Majo a to : "Predpokladam ze na to kde vsade sa voda dostala si uz prisiel, najzakernejsie su miesta pod nadrzou(pod zadnymi sedackami) a v polke elektrickych komponentov, zalezi na tom ako dlho si vode ostal a kolko jej bolo v interieri" .. konkretne ma zaujima to miesto pod nadrzou? to treba nejako specialne vycistit? nevytecie odtial voda sama??

este jedna otazka.. ako odporucate vysusit sedacky.. mne to po cca 4 dnoch moc nevyschlo :(

inak myslite si ze keby som mal snorchel ze by to preslo cez tu vodu :) ?? ak si doma spravim snorchel nebudu mat s tym policajti problemy?? alebo treba na to nejaku homologizaciu?

Napsal: pát led 08, 2010 16:33
od Saša
Škody na elektrice budou záležet na tom jak dlouho byla připojená baterie . V místech kde se nachází blízko u sabe +a- nebo rozdílný potenciál (hlavně konektory) , začne elektrolýza vody přičemž vzniká kyselina a tá "sežere" nejprve vše měděné a pak i železné kolem . Voda jako taková autu neublíží , nesmí ovšem dojít k nasátí většího množství do motoru (je nestlačitelná) a dojde k poškození ojnic .
Tedy rada: Co nejrychleji odpojit bateriji ! Pak vapkou vše umejt , interiér rozebrat a nechat vyschnout .

Napsal: pát led 08, 2010 17:03
od Majo
pri tychto teplotach nevyshne samo nic. Najlepsie je to co najviac rozobrat a nechat rozobrate par dni niekde v teplej garazi.
Sedacky som musel nechat asi tyzden na radiatore...

Napsal: pát led 08, 2010 21:32
od matelko
auto tri dni schlo.. motoru sa nic nestalo.. uz bezi v poriadku len ma zaujalo to miesto pod nadrzou .. to treba nejako specialne vycistit? alebo odtial voda vytecie sama??

apropo skoro vsetky konetkory sme skontrolovali porozpajali presprejovali kontoxom.. takze dufam ze to bude OK.. ak nie a zbadam niekde nieco zelene .. tak viem co je vo veci :)

Napsal: ned led 10, 2010 07:33
od Majo
u mna voda spod nadrze nevytiekla. nie je tam ziadny otvor na vytekanie. A odparovat sa to bude dlho. Cisti sa to tak ze vyberies nadrz a vyutieras to dosucha :mrgreen:

A u elektriky je problem, ze ta voda natecie vsade - do relatok, riadiacich jednotiek.............. ja som mal este aj v trube :lol:

Napsal: úte led 12, 2010 01:21
od jackfree
co se týče schnorchelu, je jasné že na autě samo domo dělaný nemá co dělat... doporučil bych ho udělat oddělávací... tak ho budu dělat já... příruba, gumová hadice a páska , tak bude spojenej s filterboxem, montáž cca 5 minut před brodem... uvaž kolikrát ho použiješ a jezdit s ním na nákupy atd... proč?

Napsal: úte led 12, 2010 08:54
od matelko
tak ked ho budes robikt hod sem nejake to foto pre inspiraciu :) mozno sa potom do toho pustim aj ja:)

Napsal: úte led 12, 2010 09:11
od vik2
kupodivu se to uz resilo:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=11578

pokud se chcete dal bvit o snorchelu, piste to do tematu v odkazu

Napsal: ned srp 08, 2010 11:37
od jiri.k
tak co na aute udelat jako pripravu na brodeni je teoreticky jasne. Ale nevi nekdo z hlavy, jake trubicky jsou potřeba na odvetrani difů a špajzek? tedy průměr, přibližná dékla a materiál? Chtěl bych je koupit ještě předtím, než se dám do práce..

Napsal: pon srp 09, 2010 07:28
od vik2
8mm
a delka zalezi na tom kam az to chces vyvadet.

Napsal: pon srp 09, 2010 08:35
od Luděk Musil
vik2 píše:8mm
a delka zalezi na tom kam az to chces vyvadet.
, resp. jak hluboko chceš brodit. Dávej však potor, aby se Tvůj motor nechtěl přesvědčit o téměř nulové stlačitelnosti vody :P . L.

Napsal: pon srp 09, 2010 13:40
od jiri.k
koupim radeji hadicky vic, muze se hodit. Musi se take nejak osetrit nadrz? na vodu motor malo tahne...???

Napsal: úte srp 10, 2010 11:42
od vik2
ja jsem si radeji snorchl nedelal. znam se. jak tam bude, budu porad nekde potopenej.
takhle se musim kontrolovat a to je pro auto lepsi.

Ale napravy a prevodovky urcite odvzdusni, uz jen proto ze se pak z nich vubec netlaci olej pres gufera ven. Coz me delalo....

Re: utopená Niva

Napsal: pon lis 07, 2016 17:25
od Ondra1,7mpi
zdravím
před týdnem jsem brodil a asi rychle sem do toho vlítnul a v louži to zdechlo, až při výjezdu v záklonu, a nešlo to nastartovat, jednou dvakrát otočila a cvak a nic... pak jsem ji metr popotáh hubcukem a naskočila, neměla výkon a kuckala, po ujetí asi 20 km dobrý... nevíte čím to mohlo být? případně jak tomu předejít? není nijak upravená prostě série a voda byla hlubší než jsem čekal...

Re: utopená Niva

Napsal: pon lis 07, 2016 17:34
od Luděk Ondrůch
Dostala se ti voda do sání.
Pokud tomu chceš předejít tak buď nejezdi rychle do vody aby nezalila sání, nebo si pořiď šnorchl.
Doporučil bych ti vyměnit všechny oleje, je velká pravděpodobnost že se ti do nich dostala voda přes odvzdušňováky.