Stránka 3 z 7
Napsal: ned říj 12, 2008 21:49
od Křečík Barbuška
Píšu slůvko subjektivně, protože záleží na mnoha faktorech, jako třeba mojí náladě, teplotě, vlhkosti vzduchu a jiných dalších známých a neznámých proměnných ... .
Maysner píše:nebo at tam da 1.7 a bude na chvili spokojenej
Do té doby než bych se dostal na patologii, že?
Napsal: ned říj 12, 2008 22:03
od Drobek81
Maysner píše:nebo at tam da 1.7 a bude na chvili spokojenej
tak to je hlod, sám nejlíp víš, že dát tam motor 1,7 "na chvíli" prostě nejde...kdyby tam dal motor 1,7 tak za dva tejdny přibude téma "stavba Kokomotoru 1800ccm"
Napsal: pon říj 13, 2008 06:31
od Ondra 07
Maysner píše:nebo at tam da 1.7 a bude na chvili spokojenej
V radu minut, pripadne hodin...
Napsal: pon říj 13, 2008 18:06
od JmJ
Koko Loko píše:Nuže, mám za sebou cca. 500 Km s Hannibalovým bezkontaktem a zatím jsem velmi spokojen.
- subjektivně o chloupičíček slabší akcelerace
pred jizdou misto svickove s knedlikem odporucam zeleninovy salat
Napsal: čtv říj 23, 2008 09:43
od Křečík Barbuška
První dlouhodobější měření spotřeby je za mnou, "kombinovaná" spotřeba vyšla 10,2l LPG na sto, což není špatné vzhledem k četným krátkým cestám z a do práce se studeným motorem, nehledě k tomu, že ze dvou třetin se jezdilo na příšerný slovenský plyn, se kterým byly potíže na volnoběhu, po natankování u osvědčeného prodejce u nás vše v nejlepším pořádku, dokonce vozítko i lehce ožilo
.
Napsal: čtv říj 23, 2008 09:48
od Drobek81
vidíš, v rámci měření spotřeby se můžeš v sobotu zase stavit, krumpáč i VAZ na Tebe čekají ihned po práci
10,2l plynu je uspokojivá spotřeba, vzhledem k těm 7mi kilákům co to máš do práce a skutečnosti, že odmítáš jezdit na 5.kvalt
Napsal: čtv říj 23, 2008 09:50
od Křečík Barbuška
V sobotu mám již jiný "job", i když možnost zatnutí si do kulatce je lákavá.
Napsal: čtv říj 23, 2008 09:53
od Drobek81
Koko Loko píše:V sobotu mám již jiný "job", i když možnost zatnutí si do kulatce je lákavá.
mno ještě zadní kapota je nepoškozená, tak to zvaž dobře...můžeš uspokojit choutky
Jinak ten krumpáč v přední kapotě šel mimo motor, dokonce to minulo i filtr box...škoda každé rány která padne vedle
Napsal: ned bře 08, 2009 19:16
od EMI
Má někdo schéma zapojení tohoto bezkontaktu? dostala se mi do rukou jen cívka a skoro celej rozdělovač, ale asi k tomu bude i zapotřebí "krabička"
Napsal: ned bře 08, 2009 19:31
od Křečík Barbuška
Ano krabička potřeba bude, její schéma asi neseženeš, pokud ti to bude stačit tak ti mohu namalovat kabeláž mezi cívkou, rozdělovačem a zapalovacím blokem.
Napsal: ned bře 08, 2009 19:39
od Puhi
Koko Loko píše:pokud ti to bude stačit tak ti mohu namalovat kabeláž mezi cívkou, rozdělovačem a zapalovacím blokem.
Ale asi aj tak zbytočne, ja som mal origo schému k rozdelovaču a aj tak to nešlo, až s origo kabelážou... tých komutátorov bude zrejme viac typov a už mu to nepôjde
Napsal: ned bře 08, 2009 19:49
od Cory
ale pojde
Puhi, tvoj problem nebol v tom, ze boli poprehadzovane kabliky, ale v tom, ze kabelaz musela byt niekde poskodena!
Spravne zapojenie:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... t&start=15
Resp. je to zapojenie komutatora.
Napsal: ned bře 08, 2009 20:07
od EMI
pánové děkuju moc
kdepak bych sehnal zapalovací blok? nebo jak to vypadá? Cory ty bys to asi sehnal viď... dyžtak SZ, dík
Napsal: ned bře 08, 2009 20:10
od Cory
jasne, zozeniem ti to, aj origo kabelaz s konektormi ak chces
Napsal: ned bře 08, 2009 21:15
od Puhi
Cory píše:Puhi, tvoj problem nebol v tom, ze boli poprehadzovane kabliky, ale v tom, ze kabelaz musela byt niekde poskodena!
ee. každy jeden kablik som prekontroloval asi 4x skúšačkou a kostry aj viackrát(už som fakt nechápal). Tu bola robota 100%
Takže problém bol
jedine v poprehadzovaných kábloch v schéme