Stránka 3 z 11

Napsal: úte bře 03, 2009 15:41
od TDI tech
Takze Niva uz startuje. Vsimol som si ze ked som odpojil a pripojil aku tak zacalo bzucat palivove cerpadlo.
Meral som napatie od 15stky na zapalovacom moduje a mal som ho tam, takze uz bolo jasne ze ten IMM je nefunkcy, proste ho niekto uz vyradil. Takze ked ide palivove cerpadlo a aj napatie od 15stky do modulu zapalovania, ale iskru nedava tak som hodil na osciloskop hallowe clanky a zistil som ze su funkcne. Takze zavada bola jasna. Zly modul zapalovania. Nahodil som druhy a auto uz vrci :mrgreen: .
Dakujem vsetkym za pomoc.

Napsal: úte bře 03, 2009 18:31
od plavec
TDI tech píše:Zly modul zapalovania.
Další kus. :|
S těch modulů už mě asi vážně trefí šlak, jak to kdekomu odchází.Co na to může mít vliv, že prostě modul odejde?

Jinak odborník na obor "drátenictví" Saša radí: Modul nevyhazovat a prohlídnout si jestli nemá někde praskliny a nedostává se do něj vlhkost, pokud ano, zalepit tavnou pistolkou. :wink:

Napsal: úte bře 03, 2009 18:52
od Majo
u MPI je to horsie, tam je ten modul zlozitejsi, ale aj tak pridam svoju skusenost s SPIckovym modulom - na kombiku mi to islo nejak na 3 valce tak som kupil starsi modul udajne funkcny, prehodil a bud auto slo na dva valce :x
takze som ich oba rozobral(ma to dve dvojinducky a plosak) a pokombinoval inducky, nahodil a bum auto nenastartovalo iba strielalo do sania. Nahodil som ten druhy a auto ide normalne - proste na kazdom module bola vadna jedna inducka - takze stastie v nestasti...

Napsal: pon čer 22, 2009 15:40
od staneko
Tak něco k tomu IMM ... ten systém je docala složitej a má i několik verzí, které se liší .... na první pohled vypadají stejně, ale mají různé funkce ..... některé jdou uvést do servisního režimu a některé ne ..... ale to hlavní je vlastnit červený ovladač, který je kódovací ..... bez něj je to problém ......
Pokud není, pak jsou dvě varianty
a) dražší - výměna řídící jednotky i s IMM jednotkou
b) levnější - přeprogramování ŘJ a vyřazení IMM
Osobně doporučuju B) je to trvalý vyřazení, ale funguje ..... pokud by někdo chtěl kontakt na člověka, kterej to dělá, tak mám .... už jsem přez něj řešil dvě jednotky a funguje to :wink:

Napsal: sob led 23, 2010 01:28
od matelko
vidim ze sa tu riesi imobilizer a kluce tak by som sa rad dozvedel ako je to s vyrobou nahradneho kluca.. moj problem je ze sa mi nalomili obakluce (resp. som to uz take kupil) a jeden ma dost na male..chcem predist tomu aby sa mi v spinacke zalomil a chcel by som si zadovazit novy.. mam SPI... k autu som dostal iba 2 cierne kluce, ziadny cerveny ako citam .. budu mi ho musiet nakodovat v lade?alebo da sa to aj cez najeky VAG alebo nieco podobne?

diki za rady

Napsal: ned led 24, 2010 14:59
od Saša
Niva 1.7 SPi nebude mít imobilizér v klíči . Do těhle variant ŘJ se ještě sériově imob. nemontovaly . Pokud tam je imob. tak je řešen jako přívěšek ke klíči , nebo tam s největší pravděpodobností vůbec není .

Napsal: ned led 24, 2010 20:28
od Maysner
ani mpi niva nema imob v klici. ma privesek, ale imob uz je integrovan do rj motoru

Napsal: ned led 24, 2010 22:55
od matelko
to znamena ze ked si dam spravit nahradny kluc tak bez nejakeho kodovania pojde??

Napsal: pon led 25, 2010 09:19
od Majo
SPI ziadny imob nema, takze ano, normalne vyrobis kluc a startujes, je to len kov a plast, kodovat neni co ;-)

Napsal: sob led 30, 2010 22:56
od staneko
Klíč se dá jednoduše nechyt udělat skoro všude, kde se klíče vyrábí ..... tam problém není žádnej ......
Jinak ještě upřesnění .... imm není v ŘJ motoru .... má vlastní jednotku, která s ŘJ motoru komunikuje a je to sériově montovaný :wink: ale platí to pro MPI

Napsal: úte bře 16, 2010 16:15
od kolen.stefan
sebest123 píše:V praci mame 3 Nivy, akonahle klesne teplota pod nulu nechce nam precitat imobilizer.
Musim ho 20 minut prikladat, otacat, .... . Nevie niekto poradit?
napis mi prosim ta na kolen.stefan@gmail.com

imobilizer

Napsal: čtv pro 29, 2011 11:38
od nivapraktik
ahojte chcem sa spýtať mám nivu r.v.1/2011 dovoz nemecko má centrál a po odomknutí dialkovým ovládačom sa dá naštartovať bez toho aby sa musel deaktivovať imobilizer tým čiernym čidlom ako bežne u nivy.povedali mi ,že je to tým centralom ten odblokuje imobilizer stretli ste sa niekto s takýmto riešením?

Re: imobilizer

Napsal: pát pro 30, 2011 12:59
od Majo
Skor predpokladam, ze ho niekto vyblokoval cervenym cidlom. A to predpokladam, ze k Nive nebolo a skoncilo stratene kdesi u povodneho majitela. Keby si to chcel dat dohromady, menili by RJ imobilizeru a zrejme aj motora, kvoli sparovaniu, osobne si myslim, ze to nestoji za to.

Re: imobilizer

Napsal: pát pro 30, 2011 14:23
od Petr HC
Spoustu informací najdeš na www.chiptuner.ru/content/immobil

Re: imobilizer

Napsal: pát pro 30, 2011 17:00
od nivapraktik
Ďakujem chalani velmi pekne a maš presne pravdu Majo s tým čidlom to sa kdesi zapatrošilo. A chcem sa spýtať, keď je to takto urobené myslíte,že to nebude blbnúť?????Malo by to ostať tak bez toho aby ten imobilizer nejako znovu nezačal blokovať štartovanie??????A súhlasim že to nestoji za to lebo to ozaj kôli tomu čidlu robiť nebudem.Ide mi len o to aby to fungovalo aspoň ako doteraz.Ďakujem chalani za odpovede.