Stránka 3 z 6
Napsal: úte lis 11, 2008 15:38
od OndrejGTi
Potrebujem pomoct. Nema niekto zvysnu prevodovku, znicenu? Potrebujem chytit k motoru starter a na to mi treba aspon cca 5cm z tej prednej casti co ide na motor. Mozno by to slo aj vyrobit, taku nejaku prirubu, ale nemam vybavenie, tak mi pride jednoduchsie odrezat z prevodovky... Vdaka za pomoc.
Napsal: úte lis 11, 2008 15:40
od Majo2103
Ja som to z jednej prevodovky odrezal lebo mi k mojim účelom prekážalo.Aj by som to niekde mal mať.Pozriem sa ti.
Napsal: úte lis 11, 2008 15:43
od Saša
Nemusíš to ani řezat "Fréma" jde odšroubonat .
Napsal: úte lis 11, 2008 15:49
od Majo2103
Saša, to som si všimol až potom

Napsal: čtv lis 13, 2008 14:59
od Majo2103
Teraz som sa bol bol pozreť a mám to,takže ak to chceš,je to tvoje.Len ako poriešiť dopravu?
Napsal: čtv lis 13, 2008 17:44
od OndrejGTi
mozes mi urobit fotku? este skusim zbehnut na vrakovisko a ak nie, normalne ako balik a na nejaky ucet ti poslem aspon za balenie a dopravu...
Napsal: pát lis 14, 2008 09:12
od Majo2103
Lepšie fotky bohužiaľ momentálne nemôžem urobiť:
Napsal: sob lis 15, 2008 14:28
od OndrejGTi
ano, takuto cast potrebujem... posielam SZ

Napsal: úte lis 18, 2008 10:58
od OndrejGTi
Tak som rozoberal dalej... vytihol indukcny masku pre indukcny snimac natocenia kluky, zistil, ze su zadrete 2 ulozenia kluky (octavia), dalej som v skole skusal cerpadlo a vstrekovaci uhol. Tu je dalsia vec, ktoru potrebujem- vyrobit podlozku do sania na vstrekovac. Sanie ide predsalen povodne z lady a hore bude skrtiaca klapka. Kto by mi s tymi podlozkami pomohol? Podrobnosti dodam, bude treba 2ks ( na 1. 2. a na 3. 4. valec), zaplatim... zelezo / hlinik, aj s materialom mozem pomoct. Treba na to asi frezu. Vdaka za ponuky.
Napsal: úte lis 18, 2008 11:12
od OndrejGTi
dalsie
Napsal: úte lis 18, 2008 11:31
od Saša
To uložení je "pánev" nebo "šály" . Paprsek (lůč) benzínu stříkají na ventil za účelem jeho ochlazení a odparu benzínu který se tím lépe promísí se vzduchem .
Napsal: úte lis 18, 2008 18:31
od OndrejGTi
Vdaka. Presne to som tiez riesil, ci vobec mozem striekat na ventily, aby im ta zmena teploty neublizina na vlastnostiach. Zacal som navrhovat tvar tejto redukcie... na obrazku je motor lada, vstrekovac octavia a luc s presnym uhlom. Zda sa, ze dlhsi medzikus bude jednoduchsi, dufam, ze nebude problem s prichytenim povodneho sania... doma to este pozriem. Skuste poradit, kde zozeniem hlinikovu kocku cca 10x7x5cm? Nejaky obchod... ak nie, skusim zberne suroviny.
http://podvodnik.szm.com//sanie%20ventil-2.jpg
http://podvodnik.szm.com//sanie%20ventil-3.jpg
Napsal: stř úno 11, 2009 21:54
od OndrejGTi
este je dost roboty, ale tak snad to pojde... majo zabudol si na mna s tou prirubou.
Napsal: stř úno 11, 2009 22:03
od Majo2103
A sakra....

mal si mi to pripomenúť skôr.Pondelok idem na poštu,tak ti to konečne pošlem.Ešte mi to minimalne v sobotu pirpomeň prosím ťa.
Napsal: čtv úno 12, 2009 00:48
od OndrejGTi
Popravde ja som na to tiez zabudol, az teraz, ked som sa dostal do garaze... ale zatial posielat nemusis, urobil som tam drziak. Len ak by pri startovani nesedel, napisem.
Co by som ale potreboval je vykonova charakteristika motora 2106 (1600) s karburatorom. Existuje z motorovej brzdy? Nemyslim valcovu (to je ten vykon co je v papieroch), na motorovej by vykon mohol byt o cca 5-10KW vyssi. Mozem zan aj zaplatit, staci napisat SZ... Dalej mi treba aj graf regulacie predstihu.