Stránka 3 z 3

Napsal: ned kvě 14, 2006 16:17
od Nulašestka
Honza 21061 píše: když např. vyřadím po delší jízdě z dálničního kopce, tak motor jde pomalu do volnoběhu, drží chvíli i 1200 ot. a potom postupně jde do normálu.
Mě drží vždycky chvíli 1500ot/min. :lol: Z kopce nejezdím jinak než na neutrál a pouze když je silnice v zimě zmrzlá tak s velkou nechutí jedu na kvalt.V tomto ohledu mě velmi těší 5.převodový stupeň kde jedu třeba 60km/h a je to na úrovni volnoběhu. :wink: Ekonomizér sem,ekonomizér tam,než mít strach kdy se mi ta krabička potentononc tak radši volím bezporuchový provoz s ježděním na neutrál. :wink: A na spotřebu si teda stěžovat nemůžu. 8) To bych rád viděl jak bych jezdil tak úsporně jak teď s ekonomizérem :roll: ...

Napsal: ned kvě 14, 2006 16:22
od Tomáš
Nulašestka píše:
Honza 21061 píše: když např. vyřadím po delší jízdě z dálničního kopce, tak motor jde pomalu do volnoběhu, drží chvíli i 1200 ot. a potom postupně jde do normálu.
Mě drží vždycky chvíli 1500ot/min. :lol: Z kopce nejezdím jinak než na neutrál a pouze když je silnice v zimě zmrzlá tak s velkou nechutí jedu na kvalt.V tomto ohledu mě velmi těší 5.převodový stupeň kde jedu třeba 60km/h a je to na úrovni volnoběhu. :wink: Ekonomizér sem,ekonomizér tam,než mít strach kdy se mi ta krabička potentononc tak radši volím bezporuchový provoz s ježděním na neutrál. :wink: A na spotřebu si teda stěžovat nemůžu. 8) To bych rád viděl jak bych jezdil tak úsporně jak teď s ekonomizérem :roll: ...
já prvně taky jezdil z kopce na volnoběh..ale co jsem namontoval karbec z 2107 využívám ekonomizer...spotřebu změřím teď při cestě do Bechyně..a uvidíme...jinak mě na jízdě z kopce hodně štvalo že otáčky už byly fakt nizký a když mám puštěno víc věcí pohasínají mi světla..

Napsal: ned kvě 14, 2006 16:26
od Nulašestka
jinak mě na jízdě z kopce hodně štvalo že otáčky už byly fakt nizký a když mám puštěno víc věcí pohasínají mi světla..
No jasně,proto to taky při sjezdu v hustším dešti musím párkrát protůrovat,abych něco viděl,jak stěrače zlenivěj... :lol:

Napsal: ned kvě 14, 2006 17:09
od JmJ
Nulašestka píše:
Honza 21061 píše: když např. vyřadím po delší jízdě z dálničního kopce, tak motor jde pomalu do volnoběhu, drží chvíli i 1200 ot. a potom postupně jde do normálu.
Mě drží vždycky chvíli 1500ot/min. :lol: Z kopce nejezdím jinak než na neutrál a pouze když je silnice v zimě zmrzlá tak s velkou nechutí jedu na kvalt.V tomto ohledu mě velmi těší 5.převodový stupeň kde jedu třeba 60km/h a je to na úrovni volnoběhu. :wink: Ekonomizér sem,ekonomizér tam,než mít strach kdy se mi ta krabička potentononc tak radši volím bezporuchový provoz s ježděním na neutrál. :wink: A na spotřebu si teda stěžovat nemůžu. 8) To bych rád viděl jak bych jezdil tak úsporně jak teď s ekonomizérem :roll: ...
kdyz se system ekonomizeru polame, tak nejhorsi co se muze stat je to, ze nepujde volnobeh. staci uzit sytic :-). to v pripade, ze se podela membranka. pokud se podela otevirani ventilu (skatulka a spol), tak proste zapojis podlak k ekonomizeru rovnou a mas to jak karbez bez ekonomizeru. a je to.

nevidim na tom systemu nic spatneho.

hovorilo se tu o tom uz mockrat. s ekonomizerem (motor vice brzdi) jsem schopen jet traba 20 km pod dedinach a u toho jen jednou brzdit brzdama.

motoru to neublizi, brzdy usetris a usetris benzin a po dlouhe jizde do kopce ochladis motor. ma to jen same plusy, nevidim na tom zadne minus :-)

Napsal: ned kvě 14, 2006 17:23
od Křečík Barbuška
Jen podotknu, že i s děravou membránou ekonomizéru vozidlo uspokojivě drží volnoběh, sobně vyzkoušeno.

Napsal: ned kvě 14, 2006 17:43
od Nulašestka
Nevím jakou kompresi máte vy,ale mohu vás ubezpečit že při jízdě na kvalt bych musel u každého druhého kopce šlapat na plyn,protože by mi to jinak skoro nejelo... :lol: Kola se odvalují velmi dobře,brzdy nepřibržďují,geometrie O.K.(v rámci možností)...

Napsal: ned kvě 14, 2006 18:17
od JmJ
Koko Loko píše:Jen podotknu, že i s děravou membránou ekonomizéru vozidlo uspokojivě drží volnoběh, sobně vyzkoušeno.
ja ji tam nemel vubec a byl smitec ;-)

Napsal: ned kvě 14, 2006 18:21
od JmJ
Nulašestka píše:Nevím jakou kompresi máte vy,ale mohu vás ubezpečit že při jízdě na kvalt bych musel u každého druhého kopce šlapat na plyn,protože by mi to jinak skoro nejelo... :lol: Kola se odvalují velmi dobře,brzdy nepřibržďují,geometrie O.K.(v rámci možností)...
motor brzdi velice silne. s ekonomizerem jeste vic. motorem opravdu _brzdim_ ne, ze to uzivam misto neutralu. ale nebrzdi zas tak, aby to z rozumneho kopce nejelo. pokud mas seriovy motor, tak bych tu nehledal duvody proc nebrzdit a radeji se naucil jezdit s tim, ze se motorem brzdi. ja sem take driv jezdil na neutral, ale ted si to bez brzdeni motorem uz neumim predstavit.

Napsal: ned kvě 14, 2006 18:39
od Křečík Barbuška
JmJ píše:
Koko Loko píše:Jen podotknu, že i s děravou membránou ekonomizéru vozidlo uspokojivě drží volnoběh, sobně vyzkoušeno.
ja ji tam nemel vubec a byl smitec ;-)
Já mluvil o děravé.

Napsal: ned kvě 14, 2006 18:58
od JmJ
Koko Loko píše:
JmJ píše:
Koko Loko píše:Jen podotknu, že i s děravou membránou ekonomizéru vozidlo uspokojivě drží volnoběh, sobně vyzkoušeno.
ja ji tam nemel vubec a byl smitec ;-)
Já mluvil o děravé.
sak jasne :-) ja nechtel poprit tve tvrzeni. jen s usmevem pridat mou extremni zkusenost :-)

Napsal: ned kvě 14, 2006 19:38
od Křečík Barbuška
V pořádku, jinak co ti na to řekl nihilismus, že jsi tam nic neměl?

Napsal: ned kvě 14, 2006 19:40
od JmJ
Koko Loko píše:V pořádku, jinak co ti na to řekl nihilismus, že jsi tam nic neměl?
bylo mu to necekane zcela fuk. nihilismus je strasny flegmos :-/

Napsal: ned kvě 14, 2006 20:22
od Little Red Riding Hood
už sem zas taháte ten nahnilizmus??.. :lol:

zpět k sání: lešťáci, čím ste si pomohli při leštění saní??. mám tím na myslí co jste použily na leštění toho ohýbaného průměru v sacím potrubý.. chtěl sem použít takovou tu ohebnou pružinku co se dá použít do vtračky, ale možná to půjde nějak snáž.. ??

Napsal: stř kvě 17, 2006 09:34
od Myso
Nulašestka píše:Nevím jakou kompresi máte vy
to sa da namontovat aj do hranatej rady? :twisted: