Stránka 3 z 29

Napsal: stř dub 16, 2008 15:41
od Green
Ještě je to mezi ryskou MIN-MAX,a zbývá mi asi 7tis do výměny rozvoďáku a oleje,tak nechám vyměnit i brzdovku.

Napsal: stř dub 16, 2008 15:48
od tavri
zelvotron píše:Já teda nevím co tím pořád máte, mě to brzdí teda určitě líp než favorit :!:
Dneska jsem tomu věnoval zvýšenou pozornost. Závěr: není to vůbec špatný.

Napsal: stř dub 16, 2008 16:26
od Skalouš
Taky myslím, že to brzdí dobře. Jen se to rychleji přehřeje. Ale to musí člověk jet hodně prasecky. (nebo já normálně) :-D

Napsal: stř dub 16, 2008 16:48
od dmatej
No, co se týče Kaliny, myslím, že brzdí velmi dobře, ale mám výhrady:

1) tvrdé destičky, kotouče se opotřebovávají asi stejně jako destičky. Životnost originál destiček po 30000 km - odhaduji na takových 60 tisíc určitě.
2) Brzdy při brždění někdy hučí - nejvíc při malých rychlostech.

Jinak pozitiva oproti jiným "novým" autům:
1) Sice nemám ABS, ale mám cit v pedálu - pedál s intenzitou brždění tvrdne (Renaulti, Fabie, ani omylem).
2) Brzdí velmi dobře, kola se nezablokují pokud nechci, brzdy netáhnou do strany.

Tak jsem si to taky přečetl (téma) a něco jste mi připomněli:
Kotouče jsou sice ventilovaný, ale rez asi chladí dost blbě - ta ventilace je na nic, a je pravda, že když byla Beruška nová, efekty po brždění ze 170 na 100 jsem nepozoroval. Mám na mysli drncání řízení když už dobržďuju - asi se trošku zvlní a až za pár minut zchladnou, zase se to srovná.
Nad výměnou kotoučů taky přemýšlím ...

Co do účinku si ale nemám na co stěžovat :)

Napsal: stř dub 16, 2008 19:17
od zelvotron
dmatej píše:) Sice nemám ABS, ale mám cit v pedálu - pedál s intenzitou brždění tvrdne (Renaulti, Fabie, ani omylem).
2) Brzdí velmi dobře, kola se nezablokují pokud nechci, brzdy netáhnou do strany.
přesně co řikám já, i na ujetým sněhu se (díky větší ovládací síle) nechá snadno vycejtit, že to už už bude blokovat a brzdit těsně před tou hranicí, ve fábii sice stačí na brzdovej pedál položit pírko a už to brzdí, ale nevim, nevim jak by to vypadalo na sněhu bez abs, i když je to asi hlavně o zvyku :ANAL:

Napsal: stř dub 16, 2008 19:33
od dmatej
fabie - nevim nevim, kolega s tím jezdil hodně a i na suchý silnici si stěžoval, že v tom nemá cit.

Napsal: stř dub 16, 2008 20:18
od zelvotron
dmatej: no vždyť to píšu ;) blbý bylo když se fábii zapomene, že to neni desítka a hamptne se na pedál jako obvykle :D

Napsal: čtv dub 17, 2008 18:43
od plavec
No s fábií jsem jel v pondělí(kolega mě nechal řídit) a ty brzdy tam maj takovej razantější nástup, ale zvykl bych si.I je to auto živější než lada.Otáčky někam přes 3,5 tisíce a pořád by to táhlo jak blázen.To u lady ani nápad v těhle otáčkách to řve a není to asi ideální výkon :wink: Podotýkám že v tý fábii má motor 1,4 . Na fabijku jsem po zkušební projížďce nemohl říct nic špatnýho.Akorát drobnosti- špatný výhled zadním oknem při couvání a malý zrcátko spolujezdce.

Napsal: úte dub 22, 2008 15:44
od Čahoun
Ahoj kluci,pokud vím,tak omezovač tlaku brzd je opravdu spojen se zadní nápravou,když tam dáte kostky,musíte doladit i omezovač,jinak to brzdit nebude.Navíc omezovač kolikrát přestane fungovat úplně,na Wartburgu mi brzdy taky nechtěly moc brzdit,vyhodil jsem omezovač a najednou paráda,brzdilo jak vzteklý a zadní kola se neblokovaly.Na Ladě by to chtělo zkusit taky,snad v létě až bude čas... :?

Napsal: úte dub 22, 2008 16:28
od tavri
Čahoun píše: ,když tam dáte kostky,musíte doladit i omezovač,jinak to brzdit nebude
ale bude a brzdí to, auto prolezlo 2x technickou (2004,2006) Jediné, co jsem dolaďoval, byla světla...

Napsal: úte dub 22, 2008 22:30
od popest
Tak teď nevím jestli se bavíte o brzdách nových typů či starých(01-07). Každopádně nastavení omezovače u mé 07 má veliký význam. Po výměně za nový je nastavený špatně(je v krajní poloze, čili omezuje maximálně) a výsledkem je, že pedál jde stlačit hlouběji a auto nebrzdí moc ostře. Přední kola se taky zablokují, ale není to ono.

Před výměnou byl omezovač zaseklý a neomezoval. Výsledkem bylo to, že se blokovala zadní kola. Takže určitě bych ho tam nechal.

Napsal: úte dub 22, 2008 22:34
od plavec
Bavíme se o brzdách na nový řadě, čili 2110,11,12 :wink:

Napsal: čtv dub 24, 2008 04:54
od radek mb
tavri píše:Čahoun napsal:
,když tam dáte kostky,musíte doladit i omezovač,jinak to brzdit nebude
ale bude a brzdí to, auto prolezlo 2x technickou (2004,2006) Jediné, co jsem dolaďoval, byla světla...
zato mně to bez "všimného" STK neprolezlo,a to právě kvůli zadním brzdám...zde se potvrzuje heslo:co auto, :mrgreen: to originál

Napsal: čtv dub 24, 2008 14:55
od plavec
radek mb píše:heslo:co auto, :mrgreen: to originál
Spíš co Lada to originál. U škodovky tak rozdílnou kvalitu nepozoruju, třeba jedna série měla podobnou vadu to jo ,ale u lady jeden neví v kterým kousku zapoměli při výrobě pod sedačkou kalašnikov :lol:

Napsal: čtv dub 24, 2008 18:16
od tavri
radem_mb to taky zvednul k nebesům, zatímco já jen o 40 mm