Stránka 3 z 3

Napsal: stř lis 10, 2010 07:30
od Luděk Musil
Majo2103 píše:ale uz roky kardan pri pohinani cinkne
Mě tvrdili opraváři (a zmiňuje se o tom i "Tůma"), že toto cinknutí má na svědomí tisícihran mezi kardanem a převodovkou - větší vůle. Tuto "závadu" jsem měl na své první 21011. L.

Napsal: stř lis 10, 2010 10:00
od dvk
Jojo, zřejmě ten tisícihran. A nedělá to jen u Lady . )

Napsal: stř lis 10, 2010 10:20
od Puhi
mne to robil vyklepaný dif, po výmene za (vtedy bez vôle) 3.9 to prestalo. :roll: ale ten tisíchran je určite logickejší
(ale nerobilo to stále, hlavne ak sa auto ešte hybalo do jednej strany a ja som sa chcel pohnut do opacnej)

Napsal: stř lis 10, 2010 17:01
od Ivo
Prc, prc, cililink :lol: . Taky mi to cinká. Musí to vydržet, než bude suchá a teplejší zem. A asi ještě pár dalších roků.

Napsal: čtv lis 11, 2010 20:48
od Jany_RS
a čo vola v diferaku,da sa nejak zmensit,opravit,...??,abo len vymenou za druhy diferak

Napsal: čtv lis 11, 2010 23:14
od MartasBrno
Třeba repasí, výměnou soukolí. Ale nechtěl bych to prakticky zažít. Zatím.

Napsal: pát lis 26, 2010 21:17
od vintera
nová ložiska, nebo seřízení stávajících změní vzájemnou polohu hrušky a talíře, vůle zmizí, ale většinou se zvětší hlučnost soukolí. Ustavit nové soukolí s ložisky je celkem pracné a musí být určitá zkušenost.
Ani tehdy není bezchybný výsledek vždy zaručen. Z asi třiceti různých difů za život jsem měl stopro výsledek tak zhruba do deseti. Deset přijatelný (lepší výsledek než původní) a u deseti zhoršení.