Stránka 3 z 3
Napsal: stř lis 10, 2010 07:30
od Luděk Musil
Majo2103 píše:ale uz roky kardan pri pohinani cinkne
Mě tvrdili opraváři (a zmiňuje se o tom i "Tůma"), že toto cinknutí má na svědomí tisícihran mezi kardanem a převodovkou - větší vůle. Tuto "závadu" jsem měl na své první 21011. L.
Napsal: stř lis 10, 2010 10:00
od dvk
Jojo, zřejmě ten tisícihran. A nedělá to jen u Lady . )
Napsal: stř lis 10, 2010 10:20
od Puhi
mne to robil vyklepaný dif, po výmene za (vtedy bez vôle) 3.9 to prestalo.

ale ten tisíchran je určite logickejší
(ale nerobilo to stále, hlavne ak sa auto ešte hybalo do jednej strany a ja som sa chcel pohnut do opacnej)
Napsal: stř lis 10, 2010 17:01
od Ivo
Prc, prc, cililink

. Taky mi to cinká. Musí to vydržet, než bude suchá a teplejší zem. A asi ještě pár dalších roků.
Napsal: čtv lis 11, 2010 20:48
od Jany_RS
a čo vola v diferaku,da sa nejak zmensit,opravit,...??,abo len vymenou za druhy diferak
Napsal: čtv lis 11, 2010 23:14
od MartasBrno
Třeba repasí, výměnou soukolí. Ale nechtěl bych to prakticky zažít. Zatím.
Napsal: pát lis 26, 2010 21:17
od vintera
nová ložiska, nebo seřízení stávajících změní vzájemnou polohu hrušky a talíře, vůle zmizí, ale většinou se zvětší hlučnost soukolí. Ustavit nové soukolí s ložisky je celkem pracné a musí být určitá zkušenost.
Ani tehdy není bezchybný výsledek vždy zaručen. Z asi třiceti různých difů za život jsem měl stopro výsledek tak zhruba do deseti. Deset přijatelný (lepší výsledek než původní) a u deseti zhoršení.