Stránka 3 z 5
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Napsal: čtv říj 23, 2014 15:18
od tomass
Jaký má to omotání spojů význam ? Měkká izolačka nezabrání případnému prasknutí trubičky, nebo netěsnosti. Možná když vypadne šroubovák z ruky tak nejde "natvrdo" na léty a teplem vykřehlou trubičku. A pak je to možná s izolačkou hezčí.

Má izolačka ještě jiný důvod kromě toho, že není vidět na spoj, když už trubička začne praskat ? Nic jiného mne nenapadlo, než ta estetická stránka.

Re: Oprava hydrokorektoru světel
Napsal: čtv říj 23, 2014 15:34
od Laďuša
Nu, já bych řek, že ta izolačka dokáže zabránit ňákýmu vytečení a tak. Svoje tekoucí ostřikovače jsem zrovna izolačkou opravil a už léta to z toho místa nekape

A to ani nemluvim o tom, jaký další věci dokáže izolačka zastouput

Re: Oprava hydrokorektoru světel
Napsal: čtv říj 23, 2014 16:10
od Ivo
tomass píše:
Nemám zvláštní ambice regulovat výšku světel, když morálka většiny na silnicích je z pohledu osvětlení vozidla naprosto ubohá.
A přesně tohle si asi říká hodně řidičů a proto to tak na silnicích vypadá. V Ladě mi to fungovalo vždycky a to i přes to, že to na stk nekontrolovali. Řeči typu, všichni oslňujou, tak já budu taky, mě strašně baví. A že ti na před tebou jedoucí auto svítí na spz a né výš, ta to si jenom myslíš. Když jedu za nějakým autem (momentálně oktávkou), tak mi světla taky svítí jenom na spz auta jedoucího předemnou. Ale když se u cesty objeví směrové značky s názvy měst, tak září, jako bych jel na dálkové.
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Napsal: čtv říj 23, 2014 16:21
od Michal Pokorný
Já bych to s hydrokorektory neviděl tak tragicky. Ve 2104 jsem ho měnil, když jsem ji koupil, tedy je tam 6 let a funguje.
Ve 2111 je původní, tedy 9 let a též je funkční.
Ve 2101 taková vymoženost není, tak je to úplně bez potíží. Nakonec ony žárovky 45/40W v kombinaci se čtyřicetiletými parabolami, snad ani nejsou oslnění schopny

Re: Oprava hydrokorektoru světel
Napsal: čtv říj 23, 2014 16:36
od Křečík Barbuška
tomass píše:Jaký má to omotání spojů význam? ...
Já se domnívám, že tak je omezeno namáhání místa styku hadičky a nátrubku "vibračním zkrutem". Ještě lepší by byla možná samovulkanizační páska. Víc jsem nad tím nemeditoval a nemovo doporučení vzal jako fakt. On jako velice zručný jedinec jistě věděl proč tak radil.
Laďo, to chodí "pod tlakem", to neutěsníš jako ostřikovače

.
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Napsal: čtv říj 23, 2014 16:59
od tomass
Ivo, ano, pravé světlo svítí na dopravní značky. Když svítíš autu před sebou na RZ, tak při jízdě po rovině mu do kabiny určitě nesvítíš. Pokud bys hodně zatížil jen kufr, viděl bys osvětlenou kabinu toho před sebou...tak to bylo, je a bude.
Taky mi dost lidí nesvítí do kabiny, ale někteří svítí až na zrcátko, myslím osobáky. O nových dodávkách se světly 1,5 metru nad zemí ani nemluvě........
A výmluvná slova "kdyby to tak dělal každý" mi lezou ještě víc krkem, než to že to tak opravdu "skoro" každý dělá (nebo nedělá). Není to nic osobního

Nic není o tom kdyby to tak dělal každý. Nejde zrealizovat aby to tak dělal nebo nedělal každý. Každý by dělal všechno. Před léty jsem pochopil jaký je nesmysl vůbec vyslovit "kdyby to tak dělal každý". Kdyby všichni pracovali jsme tam co jsme byli před oběma válkama. Je to jen a jen o vedení lidí a kontrole dodržování pravidel. Jiný způsob nebyl a není. Vyplní se jediné "kdyby to tak dělal každý": všichni budou postupně sr.. na všechno a na všechny, protože to k tomu nezadržitelně spěje. I když zůstane pár trpících slušných jedinců. Protože to jediné bude časem dělat opravdu každý. A podstata není založena na tomto slovíčkaření a upomínání "kdyby to tak dělal každý", nebo jestli tu napíšu, že za jízdy nešteluju hydroštely světel podle zatížení. Protože když je začnu štelovat, celkový stav okolních se bude stejně postupně zhoršovat a nebude tomu jinak....protože by se muselo důsledně začít od základů. Pokud to vezmeme u automobilismu, tak třeba tím, že nebude 40% aut na silnicích kradených, dodržování těch nejzákladnějších pravidel a znalostí řidičů. U světel u toho, že si každý pořádně vymění žárovku H4 a nedá jí tam šejdrem, nebo obráceně. Někde úplně vzadu můžeme řešit "relativně" nepodstatné hydroštely........ Systém je nastaven tak, aby se stav zhoršoval a my si mysleli, že je to vše pod kontrolou. Jedinec stav neovlivní. Ani skupina jedinců. Je to všechno pod kontrolou směrem k zhoršování, mimo naše možnosti změnit stav. Systém nastavil nepředstavitelný chaos. Bohužel.

Kdyby se platila drobná pokuta za každou blbost na silnici 100 - 200 Kč, třeba světla, kontrola 3x za měsíc, stav by se změnil. Spoustu let není zájem zlepšit stav. Oni by totiž časem mohli přestat jezdit moderní auta (nebyla by po některých kontrolách způsobilá) a jezdili by jen úplně nový tak do 2 let a udržovaný leštěnky bez ohledu na stáří. To by docela pokazilo automobilový byznys a hodně by to poznamenalo po všech stránkách státní kasu.
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Napsal: čtv říj 23, 2014 18:18
od Majo
ja som ich nahradil elektronikou. Na UA na to maju sadu, motorceky svetiel, kabelaz, ovladanie. Parada

Re: Oprava hydrokorektoru světel
Napsal: čtv říj 23, 2014 19:43
od Křečík Barbuška
Co to stalo?
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Napsal: pát říj 24, 2014 05:52
od Luděk Musil
To mě taky zajímá

. To bych vzal. Přecijen vrabčit to z mrtvoly a instalovat do současné, kde to spíše (vůbec) nefunguje

... . L.
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Napsal: pát říj 24, 2014 21:28
od Cory
2x drahsie ako hydro..Na Felde je povodny od roku 1996, pouziva sa stale a stale funguje.
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Napsal: pát říj 24, 2014 21:38
od Křečík Barbuška
A co teraz stoji hydro?
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Napsal: ned říj 26, 2014 12:47
od Cory
Teraz neviem, ale vcase, ked Krym patril Ukrajine, tak to stalo okolo 20-25e. Odvtedy sli ceny hore, ale zlepsil sa kurz

Re: Oprava hydrokorektoru světel
Napsal: ned říj 26, 2014 17:32
od Majo
len doplnim, ze 20-25 stalo hydro. Lebo za tu sadu elektriky som platil okolo 50 a tiez to bolo v case ked este Krym patril k Ukrajine

Re: Oprava hydrokorektoru světel
Napsal: ned říj 26, 2014 18:05
od flamo
Mňa stála elektronika z Octávie okolo 25€ a na Feliciu som to upravil a nahodil za jedno poobedie

Nikdy som nemal ladu s hydrokorektormi, ale verím, že by to šlo upraviť tak isto ako na feldu.
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Napsal: ned říj 26, 2014 18:07
od Křečík Barbuška