Oprava hydrokorektoru světel
Moderátor: Moderátoři
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Jaký má to omotání spojů význam ? Měkká izolačka nezabrání případnému prasknutí trubičky, nebo netěsnosti. Možná když vypadne šroubovák z ruky tak nejde "natvrdo" na léty a teplem vykřehlou trubičku. A pak je to možná s izolačkou hezčí. Má izolačka ještě jiný důvod kromě toho, že není vidět na spoj, když už trubička začne praskat ? Nic jiného mne nenapadlo, než ta estetická stránka.
- Laďuša
- Příspěvky: 12127
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Nu, já bych řek, že ta izolačka dokáže zabránit ňákýmu vytečení a tak. Svoje tekoucí ostřikovače jsem zrovna izolačkou opravil a už léta to z toho místa nekape A to ani nemluvim o tom, jaký další věci dokáže izolačka zastouput
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Oprava hydrokorektoru světel
A přesně tohle si asi říká hodně řidičů a proto to tak na silnicích vypadá. V Ladě mi to fungovalo vždycky a to i přes to, že to na stk nekontrolovali. Řeči typu, všichni oslňujou, tak já budu taky, mě strašně baví. A že ti na před tebou jedoucí auto svítí na spz a né výš, ta to si jenom myslíš. Když jedu za nějakým autem (momentálně oktávkou), tak mi světla taky svítí jenom na spz auta jedoucího předemnou. Ale když se u cesty objeví směrové značky s názvy měst, tak září, jako bych jel na dálkové.tomass píše:
Nemám zvláštní ambice regulovat výšku světel, když morálka většiny na silnicích je z pohledu osvětlení vozidla naprosto ubohá.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Já bych to s hydrokorektory neviděl tak tragicky. Ve 2104 jsem ho měnil, když jsem ji koupil, tedy je tam 6 let a funguje.
Ve 2111 je původní, tedy 9 let a též je funkční.
Ve 2101 taková vymoženost není, tak je to úplně bez potíží. Nakonec ony žárovky 45/40W v kombinaci se čtyřicetiletými parabolami, snad ani nejsou oslnění schopny
Ve 2111 je původní, tedy 9 let a též je funkční.
Ve 2101 taková vymoženost není, tak je to úplně bez potíží. Nakonec ony žárovky 45/40W v kombinaci se čtyřicetiletými parabolami, snad ani nejsou oslnění schopny
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Já se domnívám, že tak je omezeno namáhání místa styku hadičky a nátrubku "vibračním zkrutem". Ještě lepší by byla možná samovulkanizační páska. Víc jsem nad tím nemeditoval a nemovo doporučení vzal jako fakt. On jako velice zručný jedinec jistě věděl proč tak radil.tomass píše:Jaký má to omotání spojů význam? ...
Laďo, to chodí "pod tlakem", to neutěsníš jako ostřikovače .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Ivo, ano, pravé světlo svítí na dopravní značky. Když svítíš autu před sebou na RZ, tak při jízdě po rovině mu do kabiny určitě nesvítíš. Pokud bys hodně zatížil jen kufr, viděl bys osvětlenou kabinu toho před sebou...tak to bylo, je a bude.
Taky mi dost lidí nesvítí do kabiny, ale někteří svítí až na zrcátko, myslím osobáky. O nových dodávkách se světly 1,5 metru nad zemí ani nemluvě........
A výmluvná slova "kdyby to tak dělal každý" mi lezou ještě víc krkem, než to že to tak opravdu "skoro" každý dělá (nebo nedělá). Není to nic osobního Nic není o tom kdyby to tak dělal každý. Nejde zrealizovat aby to tak dělal nebo nedělal každý. Každý by dělal všechno. Před léty jsem pochopil jaký je nesmysl vůbec vyslovit "kdyby to tak dělal každý". Kdyby všichni pracovali jsme tam co jsme byli před oběma válkama. Je to jen a jen o vedení lidí a kontrole dodržování pravidel. Jiný způsob nebyl a není. Vyplní se jediné "kdyby to tak dělal každý": všichni budou postupně sr.. na všechno a na všechny, protože to k tomu nezadržitelně spěje. I když zůstane pár trpících slušných jedinců. Protože to jediné bude časem dělat opravdu každý. A podstata není založena na tomto slovíčkaření a upomínání "kdyby to tak dělal každý", nebo jestli tu napíšu, že za jízdy nešteluju hydroštely světel podle zatížení. Protože když je začnu štelovat, celkový stav okolních se bude stejně postupně zhoršovat a nebude tomu jinak....protože by se muselo důsledně začít od základů. Pokud to vezmeme u automobilismu, tak třeba tím, že nebude 40% aut na silnicích kradených, dodržování těch nejzákladnějších pravidel a znalostí řidičů. U světel u toho, že si každý pořádně vymění žárovku H4 a nedá jí tam šejdrem, nebo obráceně. Někde úplně vzadu můžeme řešit "relativně" nepodstatné hydroštely........ Systém je nastaven tak, aby se stav zhoršoval a my si mysleli, že je to vše pod kontrolou. Jedinec stav neovlivní. Ani skupina jedinců. Je to všechno pod kontrolou směrem k zhoršování, mimo naše možnosti změnit stav. Systém nastavil nepředstavitelný chaos. Bohužel. Kdyby se platila drobná pokuta za každou blbost na silnici 100 - 200 Kč, třeba světla, kontrola 3x za měsíc, stav by se změnil. Spoustu let není zájem zlepšit stav. Oni by totiž časem mohli přestat jezdit moderní auta (nebyla by po některých kontrolách způsobilá) a jezdili by jen úplně nový tak do 2 let a udržovaný leštěnky bez ohledu na stáří. To by docela pokazilo automobilový byznys a hodně by to poznamenalo po všech stránkách státní kasu.
Taky mi dost lidí nesvítí do kabiny, ale někteří svítí až na zrcátko, myslím osobáky. O nových dodávkách se světly 1,5 metru nad zemí ani nemluvě........
A výmluvná slova "kdyby to tak dělal každý" mi lezou ještě víc krkem, než to že to tak opravdu "skoro" každý dělá (nebo nedělá). Není to nic osobního Nic není o tom kdyby to tak dělal každý. Nejde zrealizovat aby to tak dělal nebo nedělal každý. Každý by dělal všechno. Před léty jsem pochopil jaký je nesmysl vůbec vyslovit "kdyby to tak dělal každý". Kdyby všichni pracovali jsme tam co jsme byli před oběma válkama. Je to jen a jen o vedení lidí a kontrole dodržování pravidel. Jiný způsob nebyl a není. Vyplní se jediné "kdyby to tak dělal každý": všichni budou postupně sr.. na všechno a na všechny, protože to k tomu nezadržitelně spěje. I když zůstane pár trpících slušných jedinců. Protože to jediné bude časem dělat opravdu každý. A podstata není založena na tomto slovíčkaření a upomínání "kdyby to tak dělal každý", nebo jestli tu napíšu, že za jízdy nešteluju hydroštely světel podle zatížení. Protože když je začnu štelovat, celkový stav okolních se bude stejně postupně zhoršovat a nebude tomu jinak....protože by se muselo důsledně začít od základů. Pokud to vezmeme u automobilismu, tak třeba tím, že nebude 40% aut na silnicích kradených, dodržování těch nejzákladnějších pravidel a znalostí řidičů. U světel u toho, že si každý pořádně vymění žárovku H4 a nedá jí tam šejdrem, nebo obráceně. Někde úplně vzadu můžeme řešit "relativně" nepodstatné hydroštely........ Systém je nastaven tak, aby se stav zhoršoval a my si mysleli, že je to vše pod kontrolou. Jedinec stav neovlivní. Ani skupina jedinců. Je to všechno pod kontrolou směrem k zhoršování, mimo naše možnosti změnit stav. Systém nastavil nepředstavitelný chaos. Bohužel. Kdyby se platila drobná pokuta za každou blbost na silnici 100 - 200 Kč, třeba světla, kontrola 3x za měsíc, stav by se změnil. Spoustu let není zájem zlepšit stav. Oni by totiž časem mohli přestat jezdit moderní auta (nebyla by po některých kontrolách způsobilá) a jezdili by jen úplně nový tak do 2 let a udržovaný leštěnky bez ohledu na stáří. To by docela pokazilo automobilový byznys a hodně by to poznamenalo po všech stránkách státní kasu.
Re: Oprava hydrokorektoru světel
ja som ich nahradil elektronikou. Na UA na to maju sadu, motorceky svetiel, kabelaz, ovladanie. Parada
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Co to stalo?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10563
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava hydrokorektoru světel
To mě taky zajímá . To bych vzal. Přecijen vrabčit to z mrtvoly a instalovat do současné, kde to spíše (vůbec) nefunguje ... . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Oprava hydrokorektoru světel
2x drahsie ako hydro..Na Felde je povodny od roku 1996, pouziva sa stale a stale funguje.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Oprava hydrokorektoru světel
A co teraz stoji hydro?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Teraz neviem, ale vcase, ked Krym patril Ukrajine, tak to stalo okolo 20-25e. Odvtedy sli ceny hore, ale zlepsil sa kurz
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Oprava hydrokorektoru světel
len doplnim, ze 20-25 stalo hydro. Lebo za tu sadu elektriky som platil okolo 50 a tiez to bolo v case ked este Krym patril k Ukrajine
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Mňa stála elektronika z Octávie okolo 25€ a na Feliciu som to upravil a nahodil za jedno poobedie Nikdy som nemal ladu s hydrokorektormi, ale verím, že by to šlo upraviť tak isto ako na feldu.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Píší skladem, cena přívětivá, kupujte dokud jsou . http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-55 ... vetel.html
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107