Stránka 3 z 4

Napsal: pát dub 11, 2008 10:34
od Petanek2101
nj Ludku kdyz jsem sehnal takovej kterej uz behal na žigulu i se zkracenym kardanem,lankem,spojkou za 2tis.sory za OT

[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá duben 11, 2008 12:58 ]
Však v pohodě! L.
Konec OT

Napsal: pát dub 11, 2008 20:07
od Yellow01
Luděk Musil píše:
Petanek2101 píše:nebude to ten fiat 131mirafiory bo jak se mu nadava?ja ho mam a pasuje,jiste upravy tam ale jsou okolo
jj - to je von. Ty lumpe Petanku - nevzal jsi ho ode mne, místo jsi si pořídil jinej! :axe:
Ne - sranda. :D :D :D
Takže L+P: jeden takový exemplář 5kvaltu z Mirafa mám doma - chcete? L.
Jestli by byl na prodej i pro někoho jinýho, tak bych možná měl zájem. Je k tomu všechno pro zástavbu do lady? A cena? Díky.

Napsal: pon kvě 12, 2008 18:55
od ger007
myslite ze by taky 5q by pasoval aj na 2102 ked tak kukam na tie foto vyzera to ako ten co je tam teraz ten 4q naoko no nefim len sa pytam

Napsal: pon kvě 12, 2008 18:57
od Malda
ger007 píše:myslite ze by taky 5q by pasoval aj na 2102 ked tak kukam na tie foto vyzera to ako ten co je tam teraz ten 4q naoko no nefim len sa pytam
Jo, prevodovka se lisi jen zadni casti. A s tim jina pricka a silentblok, ale nic nesehnatelnyho.

Napsal: pon kvě 12, 2008 19:02
od ger007
hmmm polozme si kotrolnu otazku co by tak cisto teoreticky stal taky 5q da sa to vobec zohnat ?? aj na spojku to bude pasuvat bo som daval novy pritlacak aj lamelu aj lozisko

Napsal: pon kvě 12, 2008 19:36
od Luděk Ondrůch
Origo lada 5kvalt ti na spojku sedne bez problému protože přední část je shodná ze 4kvaltem. Sehnat se dá okolo 3 500,- kč.

Napsal: pon kvě 12, 2008 20:55
od ger007
no dost ale zas kolko by som usetril na spotrebe... zvisila by sa aj maximalka z tych mojich 140 aj kusok ???

Napsal: pon kvě 12, 2008 21:25
od Vašátor
U motoru 1200 s navýšením maximální rychlosti či razantním snížením spotřeby nepočítej. Jde hlavně o jízdní komfort, kdy na 5ku jedeš kliďánko, motor neřve, neruší tě hluk zbytečně vytočeného motoru ...
Převodovky 5q Lada jsou dva typy - starší model lze vyměnit s 4q kus za kus, bez jakéhokoli shánění dalších dílů. U novějšího typu se musí vyměnit zadní držák převodovky se silenblokem, což není nic těžkého či nesehnatelného. Dále pak pasuje opět kus za kus.

Napsal: pon kvě 12, 2008 21:51
od Laďuša
Jednu věc nechápu....teda víc, ale teď myslim u tutoho....jako když je na spotřebu nejlepší točit 35OO, k čemu 5. kvalt? (Beru-li v potaz ježdění tak ňák předpisově, teda...)

Napsal: úte kvě 13, 2008 06:10
od Drobek81
Laďuša píše:(Beru-li v potaz ježdění tak ňák předpisově, teda...)
a o tom to je...
Osobně jedu tak 70% cest dálnice, tam se to kupodivu docela využije. Třeba Kolaloka tu prskal, že je to naprd, stejně jako LPG a vůbec celé auto...pokud to máš jen na to, aby jsi zajel občas natankovat-pak nemá smysl ani pořizovat auto, natož 5q :lol:
jinak to rozhodně smysl má, jak psal Vašek, už jen snížení otáček...

Laďuša: těch 3500ot/min a minimální spotřeba je za předpokladu využití veškerého krouťáku-to by jsi ale musel vždy maximálně zrychlit a pak vyřadit a dojet-pak by spotřeba rapidně klesla...ješte při vyřazení zdechnout motor a jezdíš za pár litrů 8)

Napsal: úte kvě 13, 2008 07:35
od ger007
teda moja lulubela nema otackomer tak sa radi od ucha ... ale ten hukot pri stovke jak ked idem vo fotrovej mazde 180

Napsal: úte kvě 13, 2008 07:55
od Drobek81
ger007 píše:teda moja lulubela
:lol: to je ale jméno...
Jinak o tom to je, stačí dát 5q a v podstatě jakoby posuneš otáčky o jeden kvalt...klidně si to spočítej, je to jako na 4ku by jsi jel 82km/h-stejnej kravál bude na 5q při kile.
Řeči typu že to pak nechce jet-s 12kou prostě kopce budeš jezdit pořád jak teď, jen na rovinkách si dáš 5ku.

Napsal: úte kvě 13, 2008 08:35
od ger007
no len tu vystavaju dva problemy prvy je financa kriza a ten druhy kde taku prevodovku zohnat

Napsal: úte kvě 13, 2008 09:01
od Maysner
prvni bys musel nejak vyresit a druhy se resi sam. casto se tu nejaka naskytne :)

Napsal: úte kvě 13, 2008 09:50
od Vašátor
Drobek81 píše:
Řeči typu že to pak nechce jet-s 12kou prostě kopce budeš jezdit pořád jak teď, jen na rovinkách si dáš 5ku.
I s 12kou to jede velice pěkně (pokud auto není nějak moc zatížené). Normální kopečky se dají na 5ku vyjet naprosto v pohodě (pokud člověk nechce zrychlovat, natož předjíždět) - však kluci, co jsem je vedl na sraz do Trnavy, ví svoje :D