Stránka 3 z 4

Napsal: pon čer 30, 2008 21:48
od Laďuša
Ragulin píše:,termostat pokazeny asi nebude lebo za jazdy ventilator funguje
Ventilátor má čidlo na chladiči, tudíž termostat klidně bejt v dupě může a ventilátor teda na základě horkosti správně ofukuje ;)

Teda mě napadlo...podle barvy 21073...jestli ono to tam neni už ňák řízený tou chytrou elektronikou? :scratch:

Napsal: úte črc 01, 2008 15:35
od Ragulin
Nemam sajnu co sa tyka takychto veci :(

Napsal: úte črc 01, 2008 20:37
od Lada_BV
I-čka se neřídí čidlem na spodku chladiče, ale čidlem umístěným na výstupu horké vody z motoru směrem k chladiči a impuls k zapnutí ventilátoru chladiče dává ŘJ 8)

Napsal: úte črc 01, 2008 23:10
od Ragulin
Tak mi prosim poradte co stym mam teraz robit? co mam dat konkretne pozret?

Napsal: ned črc 13, 2008 10:09
od Lada_BV
1. máš "Í-čko" nebo je to karburátorová verze
2. když půjdeš po vrchní silné hadici od chladiče zpět k motoru je kousek za ukončením hadice čidlo teploty - máš jej tam ?
3. máš čidlo na spodku chaldiče ( buď tam čidlo neni, nebo tam je nezapojené, nebo tam je a je zapojené.
4. píšeš, že při běhu motoru sahara spíná, takže bych typnul jako předchozí účastníci debaty - vadný termostat, fouklé těsnění pod hlavou, zacpaný chladič
5. napiš co si před zjištěním této závady dělal s autem - motorem, chladící soustavou
6. kromě přehřívání motoru to jede OK ?
7. pokud si to nejméně jednou uvařil, určitě bude těsnění v "dupě"

8)

Napsal: úte črc 22, 2008 14:37
od Ragulin
Motor je v poriadku,tesnenie tiez,cidlo je navrchu zapojene. Hadica od chladica je studena,pri hlave je horuca,takisto aj pri termostate. Termostat je strasne rozpaleny.neda sa ho ani dotknut.

Napsal: úte črc 22, 2008 21:20
od Lada_BV
Ragulin píše:Termostat je strasne rozpaleny.neda sa ho ani dotknut
myslíš, že když motor má provozní teplotu přes 80°C, že udržíš na termostatu ruku ???? asi néé že jo !!!

když zodpovíš aspoň pár otázek co jsem psal, tak se pohneme o trochu dále - je velmi těžké něco určit, když nemáš informace :?

Napsal: stř črc 23, 2008 16:46
od Ragulin
1. mam i-cko
2. cidlo teploty tam je,zapojene
3. neviem,nemam auto teraz doma
4. ventilator spina
5. bezna jazda za horuceho dna,znicoho nic zacala stupat teplota a vret voda
6. okrem prehrievania vsetko ide ok

Napsal: pát črc 25, 2008 15:50
od Lada_BV
1. zkontrolovat při zahřátém motoře teplotu horní hadice do termostatu a teplotu chladiče a když to bude teplé nebo horké, tak termostat můžeme vyloučit

2. pokud se Ti podařilo to uvařit, tak bych moc neřešil a vyměnil těsnění pod hlavou

3. pokud ubývá chladící kapalina, tak zjistit kam mizí ( např. třeba jestli nekončí v olejové vaně motoru)

4. topení topí ?? (jestli ne, tak odvzdušnit chladící systém)

5. zacpaný chladič - nezkoušel si něco na odbourávání vodního kamene ?

6. málo chladící kapaliny

fakt mě nic jiného nenapadá :(

Napsal: sob črc 26, 2008 16:09
od Ragulin
1. Hadice od termostatu su teple,ale hadica od chladica smerum k hlave je napoli studena a napoli horuca
2.Uvarene bolo
3. Chladiacej kvapaliny je dost
4. Kurenie funguje
5.S chladicom a chladiacou sustavou som nic nerobil
Som z toho jelen!!!

Napsal: pon črc 28, 2008 03:41
od Ragulin
Skusal som kurenie, NEKURI ! :x

Napsal: pon črc 28, 2008 18:58
od Lada_BV
Ragulin píše:Skusal som kurenie, NEKURI ! :x
1. zanesené topení
2. kohout topení je zavřený, nebo nejde oteřít a drát na otevření kohoutu topení je urvaný
3. zavzdušněné - provést viz. nápověda - kolega přede mnou najet do kopce, tak, aby byl předek auta výš než zadek auta, nastartovat a odvzdušnit, během nastartovaného motoru dolévat chladič na max. a nezapomeň otevřít topení "kúrenie" na max. Vyzkoušej a napiš jak to proběhlo.............


Bacha, pokud budeš chladič otvírat za teplého, nebo horkého motoru, ať se neopaříš !!! 8)

Napsal: úte črc 29, 2008 01:44
od Ragulin
Vyzkusam :wink:

Napsal: stř črc 30, 2008 06:32
od Ragulin
Lada_BV: Spravil som ako si pisal a funguje to. Chybalo mu 3litre vody :lol:
Tesnenie pod hlavou bude na 100% v prdeli a termostat tiez,stale sa to prehrieva.

Napsal: úte srp 05, 2008 08:57
od Ragulin
Termostat vymeneny,uy chladi :D Zato z vyfuku strieka voda a pri pridani plynu sa robia bubliny v chladici :x