Stránka 3 z 11

Napsal: čtv úno 14, 2008 12:43
od Laďuša
Hurikán píše:...... nutnost někde zlikvidovat vyjetý olej a filtr ..... :)
:roll: :roll: :roll:
Ten filtr bych moh na tej zahrádce najít, než zaroste.... :mrgreen:
Největší sranda je ožvejkanej výpustní šroub...... Na příště si budu muset už sehnat jinej...

Napsal: pát úno 15, 2008 07:01
od Erik
tavri píše:Copak to bude asi za olej, když vidím inzeráty výměna oleje zdarma včetně olejového filtru cena jen 495 Kč. Mě stojí náplň polosyntetiky 600, filtr 80 a práce stojí jen čas, sotva půl hodinky na rampě.
Tavri, asi to polosyntetika nebude, ale zase ty servisy kupují olej ve velkém množství, tak to mají levnější, než když si jdeš koupit někam 4 litry.

Napsal: pát úno 15, 2008 21:43
od plavec
Tak mi v Sadský vyměnili olej, sice ten motor nebyl tak ohřátej jak bych si představoval, ale zase lepší, než kdybych riskoval doma utržení šroubu.Povedlo se, p.Nedbal šroub neurval, tak jsme nemuseli experimentovat.Prý ten výpušťák má kuželovej závit, proto jde tak ztuha.

Napsal: sob úno 16, 2008 21:28
od dmatej
Jj, mě čeká garančka ve 30 tisících, ale olej chci vyměnit co nejdřív (ol. filtr i olej už je koupenej).
Esso bylo výborný, ale trochu s donucením jsem teď koupil zase Mogul (byl tam napoprvé taky).

Od p. Nedbala si slibuji jen kontrolu a pár drobností. Na garančku bych mohl i tady v Plzni, ale soudě podle toho, jak na mě koukali minule, bych hádal, že neprodali ani nekontrolovali dosud jedinou Kalinu. :(

Sadská

Napsal: ned úno 17, 2008 07:46
od plavec
dmatej píše:Jj, mě čeká garančka ve 30 tisících, ale olej chci vyměnit co nejdřív (ol. filtr i olej už je koupenej).
Esso bylo výborný, ale trochu s donucením jsem teď koupil zase Mogul (byl tam napoprvé taky).

Od p. Nedbala si slibuji jen kontrolu a pár drobností. Na garančku bych mohl i tady v Plzni, ale soudě podle toho, jak na mě koukali minule, bych hádal, že neprodali ani nekontrolovali dosud jedinou Kalinu. :(
p.Nedbal je bezvadnej škoda že to máme oba dva tak daleko.Musím říct, že je to první servis, kam jsem přišel a ví o co jde, má slušný jednání a ceny na autorizák nejsou tak vyskoký.Říkal že těch kalin prodali už dost. Víte co je nejhorší, kamkoliv jinam u nás to auto do servisu přivezu, tak ani neví co to je, natož aby řešili nějaký muj problém.Posledně se se mnou hádal jeden vyhlášenej servisák že prostě neexistuje auto který by spínalo saharu řídící jednotkou :lol: Tak jsem se mu marně snažil vysvětlit, že je to lada, tak trochu jiný auto, nedali si říct, radši pořád hledali to čidlo na chladiči, který nejni. :lol:

Napsal: ned úno 17, 2008 08:14
od zelvotron
plavec píše:Posledně se se mnou hádal jeden vyhlášenej servisák že prostě neexistuje auto který by spínalo saharu řídící jednotkou :lol: Tak jsem se mu marně snažil vysvětlit, že je to lada, tak trochu jiný auto, nedali si říct, radši pořád hledali to čidlo na chladiči, který nejni.
A nedivil se náhodou, že to nemá karburátor? :lol:

Napsal: ned úno 17, 2008 08:17
od plavec
Spíš ho udivilo to, že byla vyrobená v roce 2001 :P jeho představy končí někde u krabice.A z doslechu zná samaru.

Napsal: stř úno 20, 2008 07:59
od Skalouš
Přední ventilátory (2ks) mi u Andrého z roku 1998 taky spíná ř.j. a navíc postupně, podle teploty. :-) Takže nejen Lada je jiná. :-)

Napsal: stř úno 20, 2008 08:39
od zelvotron
Skalouš píše:Přední ventilátory (2ks) mi u Andrého z roku 1998 taky spíná ř.j. a navíc postupně, podle teploty. :-) Takže nejen Lada je jiná. :-)
No já myslim, že to spínání větráku ŘJ je celkem normální, to jenom ten Plavcův vyhlášenej servisák nebude nejspíš zvyklej na takový ultrahypersuper moderní stroje jako jsou ty naše :P :lol:



Mimochodem, koupil jsem si nový těsnění pod víčko oleje, je stejný s 2101 :-)

Napsal: stř úno 20, 2008 08:44
od Skalouš
Asi bych v Plavcově případě začal výměnou nejvíc vadného dílu: servisáka. :-)

Napsal: stř úno 20, 2008 10:13
od plavec
Skalouš píše:Asi bych v Plavcově případě začal výměnou nejvíc vadného dílu: servisáka. :-)
joo, tak na tom už pracuju, když pujde o nějakou špecialitu, tak volím Sadskou a když něco normálního- třeba tlumiče apod., tak volím garážníka. Nevím proč, ale kam to auto přivezu, čuměj na mě jako na vola. Výjimku tvoří jen zatím ta Sadská, ještě jsem chtěl zkusit Humpolec, ale když mi do telefonu řekl, že nezná 111ku tak do detailů, že tam byly 2 různý expanzky- jedna s čidlem a druhá bez čidla nevědděl, tak jsem si myslel svoje.bych ty pitomce poslal na měsíc školení do Togliati aby tomu rozuměli a uměli to opravit, hned by bylo míň starostí kam s tím. :)

Napsal: stř úno 20, 2008 10:47
od Skalouš
XM s 3,0V6 z roku 1998 je stejný jako Lada - taky to nikdo nezná a myslí si, že je to předpotopní příšera stejná jako XM z roku 1989. Netušej, že "uvnitř" je to o dost jiné. :-)

Napsal: stř úno 20, 2008 11:18
od Wolf
Skalouš píše:XM s 3,0V6 z roku 1998 je stejný jako Lada - taky to nikdo nezná a myslí si, že je to předpotopní příšera stejná jako XM z roku 1989. Netušej, že "uvnitř" je to o dost jiné. :-)
Ja kdyz prijedu s Barou do znackoveho servisu, tak ji sice obchazeji s uctou a uznavaji, ze jim tam nejezdi kazdy den, nicmene opravi vsechno bez problemu.

Napsal: stř úno 27, 2008 16:38
od Jiri
panove... nedivte se... tehle aut je tak malo ze ani znackovy servisy se nechytaj...
prakticke zkusenosti vseho vsudy zadne.. každy se to radsi snaži resit sam doma..ze..
navic prijdete do knihkupectvi a koupite si popis udržby na temer kazdy starsi auto:-)))
lada konci modelem 2107 nebo 21044...
no a skalousuv citrous....to je taky exot s 3.0 s v6motorem:-)) verim ze znackovej servis by si u mel poradit ale za jaky prachy...Xm ka jsou sice castejc k videni nez lada ale ne s timhle motorem :-)))
u vetsiny automobilek najdete ve vyrobnim programu kusy kterych sjelo z pasu jen par..a v pripade problemu jsou pak tvrdym oriskem...
treba i skoda 1000MBX se dvema karburatorama...malokdo je umel seridit aby to jelo a nezralo....
no a z nedavno vyrobenych kousku .. renault safrane baccara biturbo :-))) ma to 4x4 elektronicky rizeny podvozek
no dam sem inspiracni link
http://209.85.135.104/search?q=cache:vF ... cd=1&gl=cz
tohle neni konicek ..to je kun..tedy cele stado:-)))

Napsal: stř úno 27, 2008 17:19
od Skalouš
Přesně jak píše Jiří. Značkový servis je bez zkušeností, ale s maximální podporou z Francie. Ale který z mechaniků umí ve značkovém servisu Francouzsky? Navíc XM V6 si tu moc lidí jako nový nekoupilo, takže na to koukaj obyčejně poprvé.... Navíc vše řešej ze značkových dílů a to je mnohdy zbytečně drahé. Například pružící koule stojej dvojnásobek ceny, než druhovýroba, která je dlouhodobě prověřená. Takže do značkového jezdím jen nechat namontovat věci, které v druhovýrobě s prověřenou kvalitou neexistujou. (Například výfuk) :-( Navíc jsem se v značkovém servisu setkal s tím, že nechápou, jak může někdo, do tak starého auta ještě vrážet takové peníze, když to auto je bezcenné. To se pak projevuje i na jejich přístupu k opravám.
Už se mi podařilo najít "garážníka", který dělá dokonce ofiko a hlavně sám. Má dokonce i diagnostiku, má rád Citrony a má s nima zkušenosti. Teď jezdí s C5 a na dvorku má XM s tím, že se s ním nedokáže rozloučit...