Stránka 3 z 4

Napsal: stř bře 12, 2008 13:27
od Honza 21061
Michal: V tom máš naprostou pravdu, nová 2106 je už příšerně ošizená... Dokonce se divím, že jí zůstaly ty chromované nárazníky... :shock: Jinak všechno uvnitř je strhané, oplastované a to bych musel nechat a chlubit se zbrusu novou šestkou, která je holt vyráběna už ne jako luxusní auto, ale doběhová nutnost.
Nebo si z toho udělat bastl a naházet na to starý volant, dřevěný dekor na chromovém podkladu, lišty, semišové sedačky, čelní masku, aj. :roll:
Tam by šlo spíše o ten pocit jezdit s autem bez 20. letého opotřebování. Sice by to celé vydrželo možná jen 50 tisíc a ne 200 a více, ale byla by to zajímavá zkušenost.

Myšlenka celopozinku a dovezení komplet nové kastle, je dobrá. Mít tak ty peníze, tak bych si nechal opravdu profesionálně generálkovat staré Žiguly přesně tímto způsobem. Na zakázku udělat sedačky, koberce... :P

Napsal: stř bře 12, 2008 15:20
od Nulašestka
Ty poslední 06 bych nechtěl ani zadarmo, to auto nemůže vydržet ani 20 tisíc km, proboha vždyť to je vrak...když si vezmu jak dlouho mi vydržely nový věci z kterejch to dělali tak to pardon...(čepy 7tis km, hydraulika celých 8tis km...)
A co se týče pozinku, tak, i když je to trochu OT, zajímalo by mě, kolik lidí tady už to realizovalo. To jen že o tom všichni mluví a skutek utek. Taky jsem stál před tímto rozhodnutím a všichni lakýrníci mě poslali doprdele, že pozink lakovat odmítají a klempíř by se mi na to taky vyprdnul...a není to ani tak otázka peněz jako toho, že se s tím nikdo prostě nechce patlat. Ačkoliv za půl milionu by to možná udělali všichni. :mrgreen:

Napsal: stř bře 12, 2008 16:53
od Sid
Lebo na zink. povrchu všetko blbo drží a pri zváraní to prepaľuje

Napsal: stř bře 12, 2008 20:04
od mayo456
a potom tie nove auta robia jak?ze cele kasne namocia do zinku?

Napsal: stř bře 12, 2008 20:18
od Hurikán
mayo456 píše:a potom tie nove auta robia jak?ze cele kasne namocia do zinku?
Ano, správně. :) Je to taky nejlepší, protože jsou potom ošetřená i místa svarů. :wink: Staré Lady procházely ve fabrice kataforézou, která se dostane úplně všude a do značné míry je podobná pozinku. Viz. zde.

Napsal: stř bře 12, 2008 22:33
od Michal Pokorný
Honza 21061 píše:Dokonce se divím, že jí zůstaly ty chromované nárazníky...
Ano, jistě to bude velice kvalitní chrom, něco jako chrom. lišta co mám na zadním nárazníku - po roce se ten chrom "nádherně" odlupuje a vznikají zajímavé orezlé fleky.
Lišta postupně dostává zajímavý vzhled podzimního listí :?

Napsal: čtv bře 13, 2008 00:32
od spunt
možnost dovozu nové 2106ky jsem tu řešil tak před dvěma/třemi lety. Vlastně mě tato myšlenka nepustila, ale raději bych pětidvéřovou nivu... Dovézt to jde a jak e zde popsáno udělat výměnu karoserie, předem provést i výmaz motoru, tak myslím, že by nebyl problém. nikdy jsem však toto neuskutečnil. Přecejen znám některé ukrajince tady a vím, že za 20 let starýho žigula ve slušným stavu dostanou skoro stejný prachy, jako za dva roky starýho. Jinak v Kazachstánu či Tatarstánu by se stále mělo vyrábět něco co pochází z fiatu 124. Ale tuším, že už jen 2107 a 2104. A pak se povídá cosi o Egyptě. Kamarád teď zrovna řeší dovoz Zaporožce - má v plánu to přihlásit jako veterána a kdesi mu to prý přislíbili, kde to nevím. Vím, že to byl taky můj sen - ZAZ 968 M. Nebo by mě zajímalo autíčko ZAZ Slavuta - tavria sedan 4dvéř.

Napsal: čtv bře 13, 2008 13:27
od mayo456
nooo ved aj v 90 tych rokoch po celej republike skupovali Lady povedzme za 20 000 Sk a tam na vychode ich otocili za raz taku sumu :P

Napsal: čtv bře 13, 2008 21:39
od Malda
Nulašestka píše:A co se týče pozinku, tak, i když je to trochu OT, zajímalo by mě, kolik lidí tady už to realizovalo. To jen že o tom všichni mluví a skutek utek. Taky jsem stál před tímto rozhodnutím a všichni lakýrníci mě poslali doprdele, že pozink lakovat odmítají a klempíř by se mi na to taky vyprdnul...
Pokud myslis celopozink karoserii, tak zatim asi nikdo (Sasa neco planuje?), ale proc by te mel lakyra a klempir posilat do prdele nevim. Maximalne pouzije zakladovku, ktera vic drzi, pripadne lepsi tmely. Orig dily na novy auta budou taky pozink a nikdo nerekne nic, kdyz se takovy auto dela. Jestli te poslal do prdele, tak to bylo mozna kvuli tomu, ze se jedna o zigo :D Takze posli do prdele jeho :mrgreen:

Napsal: čtv bře 13, 2008 23:47
od Saša
Malda píše:(Sasa neco planuje?)
Už i něco dělá :wink: ale tenhle rok to asi nebude hotové :(

Napsal: čtv bře 13, 2008 23:56
od Malda
Saša píše:Už i něco dělá :wink: ale tenhle rok to asi nebude hotové :(
Vim, ale nechtel sem predbihat 8)

Napsal: čtv dub 03, 2008 19:10
od DCharger
spunt píše:Kamarád teď zrovna řeší dovoz Zaporožce - má v plánu to přihlásit jako veterána a kdesi mu to prý přislíbili, kde to nevím. Vím, že to byl taky můj sen - ZAZ 968 M. Nebo by mě zajímalo autíčko ZAZ Slavuta - tavria sedan 4dvéř.
Nemas na kamarada nejakej kontakt? Resim neco podobnyho, a bodla by jaka koliv informace. Diky

Napsal: sob lis 14, 2009 22:16
od Laďuša
Škoda smazat. :mrgreen:

Napsal: ned lis 15, 2009 13:57
od Marosqo
spunt píše:možnost dovozu nové 2106ky jsem tu řešil tak před dvěma/třemi lety. Vlastně mě tato myšlenka nepustila, ale raději bych pětidvéřovou nivu... Dovézt to jde a jak e zde popsáno udělat výměnu karoserie, předem provést i výmaz motoru, tak myslím, že by nebyl problém. nikdy jsem však toto neuskutečnil. Přecejen znám některé ukrajince tady a vím, že za 20 let starýho žigula ve slušným stavu dostanou skoro stejný prachy, jako za dva roky starýho. Jinak v Kazachstánu či Tatarstánu by se stále mělo vyrábět něco co pochází z fiatu 124. Ale tuším, že už jen 2107 a 2104. A pak se povídá cosi o Egyptě. Kamarád teď zrovna řeší dovoz Zaporožce - má v plánu to přihlásit jako veterána a kdesi mu to prý přislíbili, kde to nevím. Vím, že to byl taky můj sen - ZAZ 968 M. Nebo by mě zajímalo autíčko ZAZ Slavuta - tavria sedan 4dvéř.
Trosku OT ,ale o dost jednoduchsie to bude mat z Madarska ,predsa len EU

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: sob bře 19, 2011 14:44
od GTTI
spunt píše:možnost dovozu nové 2106ky jsem tu řešil tak před dvěma/třemi lety. Vlastně mě tato myšlenka nepustila, ale raději bych pětidvéřovou nivu... Dovézt to jde a jak e zde popsáno udělat výměnu karoserie, předem provést i výmaz motoru, tak myslím, že by nebyl problém. nikdy jsem však toto neuskutečnil. Přecejen znám některé ukrajince tady a vím, že za 20 let starýho žigula ve slušným stavu dostanou skoro stejný prachy, jako za dva roky starýho. Jinak v Kazachstánu či Tatarstánu by se stále mělo vyrábět něco co pochází z fiatu 124. Ale tuším, že už jen 2107 a 2104. A pak se povídá cosi o Egyptě. Kamarád teď zrovna řeší dovoz Zaporožce - má v plánu to přihlásit jako veterána a kdesi mu to prý přislíbili, kde to nevím. Vím, že to byl taky můj sen - ZAZ 968 M. Nebo by mě zajímalo autíčko ZAZ Slavuta - tavria sedan 4dvéř.

Všude jen plané řeči, vím že dovoz není jen tak, ale dovezl někdo novou 2105, 2107 nebo třeba Volhu Siber?
Mě zde připadá určitý strach dovážet něco z východu, pamatujte turci jsou i v německu.