Stránka 3 z 5

Napsal: pát úno 01, 2008 14:52
od Jimmi
Lionole, ta samonavíjecí pásy asi nejsou původní? Zajímalo by mě, jak je to udělaný. Mám to nějak podobně, ale z těch prťavejch fotek to nejde poznat....

Napsal: pát úno 01, 2008 16:29
od rosta
hezká kára lionole, tu kličku ode mě máš do tohodle stroje? tak to jsem moc rád že bude v takovém krááááááásném voze :shock:

Napsal: pát úno 01, 2008 19:10
od lionol
Jimmi píše:Lionole, ta samonavíjecí pásy asi nejsou původní? Zajímalo by mě, jak je to udělaný. Mám to nějak podobně, ale z těch prťavejch fotek to nejde poznat....
Ty jsou za příplatek, tedy původní, montovaly se i do FSO Polonez, jsou švédské a byly tam nainstalovány na přání majitele před převzetím vozu. Zašlu detaily.

Napsal: pát úno 01, 2008 19:11
od lionol
rosta píše:hezká kára lionole, tu kličku ode mě máš do tohodle stroje? tak to jsem moc rád že bude v takovém krááááááásném voze :shock:
Ahoj Rosťo, ne, ta je do té zelené z r. 1974

IV. sada

Napsal: sob úno 02, 2008 22:19
od lionol
Nové fotky

V. sada

Napsal: sob úno 02, 2008 22:20
od lionol
Nové fotky

Napsal: sob úno 02, 2008 22:22
od Maysner
pekna pekna. jen by to tedy chtelo raminka steracu puvodni chromovy :P :wink:

Napsal: sob úno 02, 2008 22:34
od lionol
Maysner píše:pekna pekna. jen by to tedy chtelo raminka steracu puvodni chromovy :P :wink:
souhlasím, vyměním

Napsal: sob úno 02, 2008 22:35
od Laďuša
Maysner píše:pekna pekna. jen by to tedy chtelo raminka steracu puvodni chromovy :P :wink:
No a taky výdechy větrání kabiny, ale to už boužel ročník 78 neměl :cry: A dál mě zarazily ještě dvě věci na tutom ročníku: Absence elektrickýho ostřikovače (nevim, odkdy se montoval teda, ale 79 ho má) a podtlakovej rozdělovač :?: Dyť ten se montoval od osmdesátýho....

Napsal: sob úno 02, 2008 22:42
od Nulašestka
Taky tam vidím podtlakové ovládání na karburátoru, což se dělalo až od roku 1980, protože i všichni majitelé modelů 1600 do roku výroby 1980 mají weber.

Napsal: sob úno 02, 2008 22:51
od lionol
Laďuša píše:
Maysner píše:pekna pekna. jen by to tedy chtelo raminka steracu puvodni chromovy :P :wink:
No a taky výdechy větrání kabiny, ale to už boužel ročník 78 neměl :cry: A dál mě zarazily ještě dvě věci na tutom ročníku: Absence elektrickýho ostřikovače (nevim, odkdy se montoval teda, ale 79 ho má) a podtlakovej rozdělovač :?: Dyť ten se montoval od osmdesátýho....
Bohužel výdechy větrání kabiny už jsou plastové, tady už Sověti asi šetřili ... neelektrický ostřikovač mě taky zarazil, ale je to v pořádku. V manuálu k vozu je sólo vložka (psaná mimochodem velmi špatnou češtinou), která doplňuje dvojpákové ovladače o pravou páčku s popisem a konstatováním, že ovládání ostřikovače se provádí mechanicky levou nohou. A je tam pořád ten pytlík.
Podtlakový rozdělovač je stejná kauza jako pásy ... chtěl ho, měl ho. osobně si myslím, že je osazen později, na tohle ale majitel (81 let) nebyl schopen poskytnout adekvátní odpověď ... buď si to nepamatoval, anebo už to nebyl schopen určit.

Napsal: sob úno 02, 2008 23:04
od Laďuša
lionol píše: ... neelektrický ostřikovač mě taky zarazil, ale je to v pořádku. V manuálu k vozu je sólo vložka (psaná mimochodem velmi špatnou češtinou), která doplňuje dvojpákové ovladače o pravou páčku s popisem a konstatováním, že ovládání ostřikovače se provádí mechanicky levou nohou. A je tam pořád ten pytlík.
Podtlakový rozdělovač je stejná kauza jako pásy ... chtěl ho, měl ho. osobně si myslím, že je osazen později, na tohle ale majitel (81 let) nebyl schopen poskytnout adekvátní odpověď ... buď si to nepamatoval, anebo už to nebyl schopen určit.
No spíš až dýl, OZONy (teda i rozdělovače s podtlakem) se u nulatrojek montovyly od prvního července 1980 a silně pochybuju, že dva roky předtím by to šlo už sehnat.
Ten ostřikovač je zajímavej, já mam časnou 1979 a mam ho v elektrice, asi máš jedno z posledních...

Napsal: sob úno 02, 2008 23:06
od Nulašestka
Laďuša píše:silně pochybuju, že dva roky předtím by to šlo už sehnat.
Silně pochybuju že by to za socialismu šlo sehnat vůbec i kdyby se to dělalo už desítky let. :idea:

Napsal: sob úno 02, 2008 23:18
od lionol
Asi jo, podle mě je to pozdější úprava ... jinak pásy jsou ty samý i ve FSO Polonez z r. 1978, jak lze vidět i na tomto odkazu http://mototechna.wz.cz/polonez2.htm

Napsal: ned úno 03, 2008 09:11
od Sid
lionol píše:
Laďuša píše:
Maysner píše:pekna pekna. jen by to tedy chtelo raminka steracu puvodni chromovy :P :wink:
No a taky výdechy větrání kabiny, ale to už boužel ročník 78 neměl :cry: A dál mě zarazily ještě dvě věci na tutom ročníku: Absence elektrickýho ostřikovače (nevim, odkdy se montoval teda, ale 79 ho má) a podtlakovej rozdělovač :?: Dyť ten se montoval od osmdesátýho....
Bohužel výdechy větrání kabiny už jsou plastové, tady už Sověti asi šetřili ... neelektrický ostřikovač mě taky zarazil, ale je to v pořádku. V manuálu k vozu je sólo vložka (psaná mimochodem velmi špatnou češtinou), která doplňuje dvojpákové ovladače o pravou páčku s popisem a konstatováním, že ovládání ostřikovače se provádí mechanicky levou nohou. A je tam pořád ten pytlík.
Podtlakový rozdělovač je stejná kauza jako pásy ... chtěl ho, měl ho. osobně si myslím, že je osazen později, na tohle ale majitel (81 let) nebyl schopen poskytnout adekvátní odpověď ... buď si to nepamatoval, anebo už to nebyl schopen určit.

Tie plastové výduchy mi prídu dosť divné. Na našej 2103 sú čierne kovové výduchy. Tie ostrekovače sú ok