Napsal: pát úno 01, 2008 14:52
Lionole, ta samonavíjecí pásy asi nejsou původní? Zajímalo by mě, jak je to udělaný. Mám to nějak podobně, ale z těch prťavejch fotek to nejde poznat....
Ty jsou za příplatek, tedy původní, montovaly se i do FSO Polonez, jsou švédské a byly tam nainstalovány na přání majitele před převzetím vozu. Zašlu detaily.Jimmi píše:Lionole, ta samonavíjecí pásy asi nejsou původní? Zajímalo by mě, jak je to udělaný. Mám to nějak podobně, ale z těch prťavejch fotek to nejde poznat....
Ahoj Rosťo, ne, ta je do té zelené z r. 1974rosta píše:hezká kára lionole, tu kličku ode mě máš do tohodle stroje? tak to jsem moc rád že bude v takovém krááááááásném voze
souhlasím, vyměnímMaysner píše:pekna pekna. jen by to tedy chtelo raminka steracu puvodni chromovy
No a taky výdechy větrání kabiny, ale to už boužel ročník 78 neměl A dál mě zarazily ještě dvě věci na tutom ročníku: Absence elektrickýho ostřikovače (nevim, odkdy se montoval teda, ale 79 ho má) a podtlakovej rozdělovač Dyť ten se montoval od osmdesátýho....Maysner píše:pekna pekna. jen by to tedy chtelo raminka steracu puvodni chromovy
Bohužel výdechy větrání kabiny už jsou plastové, tady už Sověti asi šetřili ... neelektrický ostřikovač mě taky zarazil, ale je to v pořádku. V manuálu k vozu je sólo vložka (psaná mimochodem velmi špatnou češtinou), která doplňuje dvojpákové ovladače o pravou páčku s popisem a konstatováním, že ovládání ostřikovače se provádí mechanicky levou nohou. A je tam pořád ten pytlík.Laďuša píše:No a taky výdechy větrání kabiny, ale to už boužel ročník 78 neměl A dál mě zarazily ještě dvě věci na tutom ročníku: Absence elektrickýho ostřikovače (nevim, odkdy se montoval teda, ale 79 ho má) a podtlakovej rozdělovač Dyť ten se montoval od osmdesátýho....Maysner píše:pekna pekna. jen by to tedy chtelo raminka steracu puvodni chromovy
No spíš až dýl, OZONy (teda i rozdělovače s podtlakem) se u nulatrojek montovyly od prvního července 1980 a silně pochybuju, že dva roky předtím by to šlo už sehnat.lionol píše: ... neelektrický ostřikovač mě taky zarazil, ale je to v pořádku. V manuálu k vozu je sólo vložka (psaná mimochodem velmi špatnou češtinou), která doplňuje dvojpákové ovladače o pravou páčku s popisem a konstatováním, že ovládání ostřikovače se provádí mechanicky levou nohou. A je tam pořád ten pytlík.
Podtlakový rozdělovač je stejná kauza jako pásy ... chtěl ho, měl ho. osobně si myslím, že je osazen později, na tohle ale majitel (81 let) nebyl schopen poskytnout adekvátní odpověď ... buď si to nepamatoval, anebo už to nebyl schopen určit.
Silně pochybuju že by to za socialismu šlo sehnat vůbec i kdyby se to dělalo už desítky let.Laďuša píše:silně pochybuju, že dva roky předtím by to šlo už sehnat.
lionol píše:Bohužel výdechy větrání kabiny už jsou plastové, tady už Sověti asi šetřili ... neelektrický ostřikovač mě taky zarazil, ale je to v pořádku. V manuálu k vozu je sólo vložka (psaná mimochodem velmi špatnou češtinou), která doplňuje dvojpákové ovladače o pravou páčku s popisem a konstatováním, že ovládání ostřikovače se provádí mechanicky levou nohou. A je tam pořád ten pytlík.Laďuša píše:No a taky výdechy větrání kabiny, ale to už boužel ročník 78 neměl A dál mě zarazily ještě dvě věci na tutom ročníku: Absence elektrickýho ostřikovače (nevim, odkdy se montoval teda, ale 79 ho má) a podtlakovej rozdělovač Dyť ten se montoval od osmdesátýho....Maysner píše:pekna pekna. jen by to tedy chtelo raminka steracu puvodni chromovy
Podtlakový rozdělovač je stejná kauza jako pásy ... chtěl ho, měl ho. osobně si myslím, že je osazen později, na tohle ale majitel (81 let) nebyl schopen poskytnout adekvátní odpověď ... buď si to nepamatoval, anebo už to nebyl schopen určit.