Stránka 3 z 3

Napsal: čtv dub 03, 2008 19:56
od zelvotron
No původní plán byl to nechat do plánovanýho velkýho servisu za nějakých 7tkm, s tím, že bych se sebezapřením jel do Mělníka, ale když ani oni v tomhle směru nejsou nic extra tak pak už fakt nevím.
Nebo počkám až budu mít cestu okolo tý Skalice, což není úplně nereálný :-)

Napsal: čtv dub 03, 2008 20:33
od tavri
Tam se budeš muset objednat. Ne že by tam měli narváno, ale mají jednoho technika a jednoho podej mi klíč, navíc samá inventura a dovolená a tak. Počítej 14 dní předem. Byl jsem tam jen jednou před 5 lety, ale vždy, když jsem tam volal, abych se na něco zeptal, tak mě odkázali až na dlouho...

Už dlouho se chystám na ventily a na rozvoďák (80600 km), díly už mám, vozím s sebou, čekám na nějakou pořádnou závadu, abych to vzal při jednom a ono furt nic :D
Pojedu nejspíš do HK ke Špůrovi.
Na plánovaný servisy nehraju, poslední záznam v servisní knížce končí na 30000 km, to že první majitel byl cacnej.

Napsal: čtv dub 03, 2008 20:53
od zelvotron
tavri píše:Už dlouho se chystám na ventily a na rozvoďák (80600 km), díly už mám, vozím s sebou, čekám na nějakou pořádnou závadu, abych to vzal při jednom a ono furt nic :D
No aby ta závada nebyl přetrženej rozvoďák a potkanej motor :lol: aspoň se to konečně dovíme najisto, jestli se 8v potká nebo ne ;)

No tím velkým servisem myslím právě rozvody :-)

Taky si řikám, jestli sem si ten odklon nerozmrvil já tím ťuknutím, potom by ani ty gumy blbě sjetý bejt nemohly, protože sem sem od tý doby neujel ani 1000km.

Napsal: pát dub 04, 2008 11:32
od plavec
Tak to až pujdu na stk já, tak nevím nevím, při bouračce mi šlo kolo doazdu, skoro až na hranu blatníku, a v sevise za to 3 chlapi vzali a začali to rovnat.Tak asi na míru centimetr sem centimetr tam :lol: Ale nijak se to neprojevuje ani na gumách ani na jízdních vlastnostech auta.

zelvotron, nemáš náhoudou doma ty sundaný gumy?Klidně bych si je vzal, budu si z nich stavět takový mini-plot :wink: , kterej bude současně sloužit jako pružný doraz nebo nárazník při parkování starýho auta.Zatím mám asi jen 5 kousků, a z toho se moc udělat nedá. :mrgreen: Kdybys měl i vyjetej olej, tak můžu taky zlikvidovat- natřu s ním plaňky.

Napsal: pát dub 04, 2008 11:56
od zelvotron
No to si měl říct dřív, nechal jsem jim je tam, ale nějaký starý určitě někde na půdě nebo ve stodole vyhrabu ;)

Napsal: pát dub 04, 2008 19:02
od marty
s geoškou můžu pomoc jestli teda stačí osmy kamerová laserovka :) sice nemám rád takhle řešený spojovačky ale co bych pro vás neudělal :D a jestli udělám odklony uvidim až to budu mít na heveru jestli teda někdo přijede :wink: stačí zavolat na 724027303 mezi 8a 16 hodinou dohodnem čas a termín.jo a cenově je to tak seřízení přední nápravy 500kč použítí autogenu +100 kč a když se seřizuje i zadní náprava (to tady asi nehrozí jelikož předpokládám že je pevná)je další stovka na víc ceny jsou bez dph

Napsal: pát dub 04, 2008 20:30
od zelvotron
Ježíš jakej autogen :koko: , já potřebuju zkontrolovat geometrii, né z toho dělat kabriolet nebo pikap :mrgreen:

Ale vážně, dík za nabídku, nejspíš to využiju, když nic tak to aspoň zkontrolovat, co ten čimpera na stk vůbec naměřil... ;)

Napsal: pát dub 04, 2008 22:48
od tavri
Autogenem se musí nahřát závitové spojky mezi tyčema. V garážových podmínkách by stačilo nastříkat wédéčko a asi půl hodiny tam držet pájku. Autogen je samozřejmě rychlejší ohřev - viz výměna zadních tlumičů :-)

Napsal: sob dub 05, 2008 22:52
od radek mb
zelvotron píše:No aby ta závada nebyl přetrženej rozvoďák a potkanej motor :lol: aspoň se to konečně dovíme najisto, jestli se 8v potká nebo ne ;)
toto jsem právě nechtěl riskovat,tak jsem už tu svou Laděnu poslal na Mělník.Za ten rok a něco,co ji mám moc údržby nedostala,tak se uvidí,jak tam jsou šikovní :roll:

Napsal: úte dub 15, 2008 20:48
od tavri
Na letních pneu to tolik neplave, napumpováno 2,2 atm. Jednak se nemá co žvejkat - pevnější boční kordy a lépe se točí volantem ;-)

Napsal: úte dub 15, 2008 21:04
od zelvotron
Jo tak to sem měl stejně, po výměně zimních Matadorek za Kamy sem měl pocit, že mi tam nenápadně šoupli i posilovač, i když ono je to taky tim, že to nafoukli na 240 kPa.

Napsal: stř dub 16, 2008 15:03
od plavec
Na 2,4? :shock: to je docela dost, neskáče to jako koza na ledu? :lol:
Nejvíc jsem foukal na 4, bylo to v JZD na krmným voze, ale to jsem se bál, že se to kolo rozletí na kousky a já poletím s ním.Ale bylo to tam předepsaný, dělalo se to odjakživa, tak jsem jim vyhověl.

Napsal: stř dub 16, 2008 15:09
od zelvotron
ani ne, zato se líp točí volantem, ale vono to stejně na novejch gumách za chvíli uteče, když sem to měřil hned jak sem přijel od nich bylo tam 250 kPa skoro 8)

Napsal: stř dub 16, 2008 17:10
od dmatej
Já foukám obě holky na 230 - dneska jsem přezul na Kumha KH15, když jsem na to koukal, tak si říkám, jestli to na ně nění moc :) . Jinak servisák si stěžoval, že jsou ty gumy zatraceně tvrdý, ale vypadaj dobře.