Stránka 3 z 3
Napsal: pon led 14, 2008 10:56
od minosk
Michal Pokorný píše:minosk píše:No mne sa chova ten bazmek presne rovnako, pride na rozhranie biela-zelena, tam zostane a nepohne sa kym nevypnem motor.
mám už druhou 21044 a u obou to bylo takto
Dik za info, dam vediet ci sa nieco zmenilo po vymene termostatu.
Napsal: pon led 14, 2008 12:19
od Tom007
Honza 2106 má ode mne knižku na žiguli ,tam je kreslen štelovaci termostat.dole je matička a na pro tikusu zařez,takže malej klíček, hcyttnout matku udelat si nejakou nahražku šroubovaku a přištelovat o čtvrtku otačky a laborovat.pokud ma někdo v pořadku čidlo,tak by mělo občas sepnout.Pokud nespina nebo jem v trop.vedrech 1,2 krat za rok,tak tojezdi podchlazené.Teoreticky,by mela to čidlo sepnout,jeste o nejaky stupeń dřiv,aby pak stačila ochladit kapalinu.Tak ta teplota ,tesně před sepnutim,by mela byt akorat.Kamarad při odchodu od vozu,vždy slyšel,jak se zapla vrtule.Pak jednou vyměnil rosici termostat-tesneničko,jelikož je rovnou na termostatu ,tak ho vyměnil.Od te doby zkusil ješte 2.Dlouho ohřívá ,malo topí,jezdi o 2 litry navrch renault 21.Do dneška lituje.Ten termostat dela moc,u vysokych obsahů je to už i o prachách.U Š105 jsem dal nejteplejši termostat a plna spokojenost.Ale ,kyž neni z čeho vybrat,tak je to těžký.
Napsal: úte led 15, 2008 00:20
od popest
Taky jsem asi tak pred 2 mesici resil problem s termostatem a na strankach Skoda fanousku jsem se docel, ze Motorad nebrat, pry jsou to smejdy. Ja tam mel Motorad 8 let a fungoval do te doby nez jsem musel vypustit chlad. kapalinu.
Po opetovnem napusteni, uz neotviral. Ten co tam mam ted, byl zadarmo asi z 01, tak tedka se rucka drzi tak 2mm pred zelenym polem, s cimz nejsem prilis spokojen. Je pravda, ze novy stoji kolem 1000,- Nekde na netu jsem nasel vyrobce a mel tam i 83 stupnu C.
Napsal: úte led 15, 2008 06:45
od Drobek81
Popest: pokud to dáš do šáde a vyvře, tak za to nemůže výrobce termostatu ale výrobce auta. Tyhle řeči neber vážně...
Napsal: úte led 15, 2008 19:22
od popest
On nevyvrel ani nic podobneho, ale spis tak kazdy 3 nefungoval spravne. Bud otviral prilis brzy nebo vubec, ostatne i tady na foru je nekde zminka o tom, ze motorad nestoji za nic. Ale at si tam kazdy da co chce, ono zase rozdil 600,- neni malo.... a treba bude fungovat dobre.
Napsal: úte led 15, 2008 23:08
od Tom007
ty teploměry,taky ukazujou všelicos.Možná by stalo za to ,zapojit na zkoušku vyzkoušený teploměr se stupnici.Pak si na svém oznacit 9o stupńů.já si na ty bez stupńů nemůžu zvyknout.Vsaloně lada Jarov mi ukazoval termostat ze Samary a ten vypadal,že je štelovaci,ale ma jinej obal,vývody.Tvrdil,že i později otvirá,to jsem si neověroval.
Napsal: sob úno 09, 2008 07:27
od Michal Pokorný
rosta píše:ja jsem koupil termostat zn. WEGO a je bezproblémový otevírá při 80 stupních. budík vyleze na 90 a v zimě se ohřeje tak po 5 km
Také jsem právě včera koupil termostat WEGO do 2101
http://www.wego.cz/wego-int/cz/katalog-termostaty.php (280,- Kč) tak jsem zvědavý jak dlouho vydrží.
Ten původní mi po výměně fridexu začal kapat uprostřed v tom spoji - třeba se mi ho ještě podaří nějak zaletovat, nebo tak něco

Napsal: sob úno 09, 2008 10:31
od Tom007
ten natu Tavrii mA ZAJIMAVE HODNOTY nevim jesttli je shodny s žigem.Ty škodovky s mot vzadu,tam jsem vyměnil 1otiletej rozbitej termostat za novej a delalo to neplechu.Pak mi nekdo poradil,jak ma byt natočen tou dirkou,je to dlouho,myslim,že kolmo nahoru a měl jsem klid.
Napsal: pon úno 25, 2008 21:11
od rosta
Michal Pokorný píše:rosta píše:ja jsem koupil termostat zn. WEGO a je bezproblémový otevírá při 80 stupních. budík vyleze na 90 a v zimě se ohřeje tak po 5 km
Také jsem právě včera koupil termostat WEGO do 2101
http://www.wego.cz/wego-int/cz/katalog-termostaty.php (280,- Kč) tak jsem zvědavý jak dlouho vydrží.
Ten původní mi po výměně fridexu začal kapat uprostřed v tom spoji - třeba se mi ho ještě podaří nějak zaletovat, nebo tak něco

wego je dobrá značka mám spojkový ložisko a termostat a zatím no problem termostat už mám skoro 2 roky