Stránka 3 z 6

Napsal: pon led 21, 2008 17:46
od Vašátor
Jde o to, že v místě poškozeného kontaktu teče velký proud a kontakt se pak opaluje či dokonce pálí. Řešením by bylo kontakt "odlehčit" relátkem.

Napsal: pon led 21, 2008 19:15
od kubahosi
a jak to udelam? jsem laik

Napsal: pon led 21, 2008 21:52
od Lada_BV
nekamenovat

Napsal: pon led 21, 2008 23:02
od Saša
Lada 21053 píše:nekamenovat
Tak tomu říkám "šém ham fórář" zapojení je fungční , ale jestli to kubahosi pochopí (bez urážky) Tak smekám.... .
PS : Chce to trocha představivosti. :roll:

Napsal: stř led 23, 2008 14:04
od kubahosi
tak aspon kam vedou draty In abych to zkontroloval dik

Napsal: stř led 23, 2008 14:26
od Vašátor
Když už, tak by to měl být kontakt INT a jedná se o spotřebiče v interieru vozidla ovládané spínací skříňkou (osvětlení interieru, ventilátor ...) + ještě nějaké další. Kdybych nebyl líný, mrknul bych do schematu. Ale to ty můžeš také :)

Napsal: stř led 23, 2008 17:20
od Lada_BV
v rámci svých možností jsem to vylepšil

Napsal: pát úno 01, 2008 16:41
od kubahosi
tak mam novej orech a poradite mi jakou barvu kabelu kam zapojit? na jakej kontakt dikys

Napsal: pát úno 01, 2008 16:52
od Laďuša
kubahosi píše:tak mam novej orech a poradite mi jakou barvu kabelu kam zapojit? na jakej kontakt dikys
Mrkni na ňáký schéma, kde jsou barvy popsaný ;) Nevim, co máš za fáro, tedy tě to nepovim

Napsal: pát úno 01, 2008 16:53
od Vašátor
kubahosi píše:tak mam novej orech a poradite mi jakou barvu kabelu kam zapojit? na jakej kontakt dikys
Sis to nepopsal? Základní pravidlo - když něco rozebíráme, rozebíráme to tak, abysme byli schopni to dát i dohromady :)
Momentálně odjíždím, takže pokud ti nikdo neporadí, v pondělí kouknu do chytré knížky...

Napsal: pát úno 01, 2008 17:14
od Honza 21061
Jestli je ten starý ořech stále zapojený na drátech, jen je přeházej na svorky se stejnými čísly u toho nového, musí je mít také očíslované.
Pokud máš originál, budou u novější verze konektory jinak rozházené, ale v podstatě je to stejné, důležité je dělat to pečlivě a neprohodit dráty a čísla- jak snadno se to stane...

Když ne, tak se ti to pokusím popsat ze schématu, pokud tedy nebudeš chtít počkat na Vašátora.

Napsal: pát úno 01, 2008 17:50
od kubahosi
mam faro 01 a nemam to ani popsany orech je original novej stejnej jako pred tim diky

Napsal: pát úno 01, 2008 18:51
od Laďuša
Tak jsem teda našel schémato, kde jsou barvy..

na INT jdou 2 černý
na 30 růžovej
na 15 2 modrý s černým pruhem
na 50 červenej
a na 30/1 hnědej...

Sedí to tak podle dvou knížek ;)

A zrovna dneska jsem měl ořech v ruce a ani jsem si nevšim, jestli je to popsaný, ale věřim tomu, že jo.

Napsal: pát úno 01, 2008 20:46
od kubahosi
ok diky

Napsal: pát úno 08, 2008 17:43
od kubahosi
tak jsem zase tu, potrebuju poradit cim to je, po nove spinaci skrince a oprave starteru mam jisty problem, sterter zapojeny takto: kabel od baterie zapojeny na levy sroub tam jak vede kabel do starteru a druhy asi ke spinaci skrince, skrinka zapojena tak jek je uvedeno nad timto a pri zapojeni baterie se mi starter toci neco spatne zaúpojeny ? diky