Stránka 3 z 5
Napsal: stř led 02, 2008 00:14
od mirek.peknik
TO co tu popisuji,se dělo hned po tom co motor kleknul.Teď se chová stejně,až na ten karbec.Je z něj taková fontánka.Ta tryska je ok,dává při přidani plynu pěkně na difuzor,rozvody se nehly řemen je dost napnutý.
Napsal: stř led 02, 2008 00:19
od Cory
Odkial to vlastne strieka?ak som dobre cital tak z trysiek medzi komorami?ktore mas na mysli?
Napsal: stř led 02, 2008 00:21
od Drobek81
No a když zkusíš ručně nacepovat benzín tou páčkou na pumpě, tak ventil v karbecu zastavuje? Jestli nejde benzín furt a nepřeplavuje se to. Nebo si nemůžu pomoct a pálí to kdy nemá a pak to dělá psí kusy...
Napsal: stř led 02, 2008 00:23
od mirek.peknik
Cory píše:Odkial to vlastne strieka?
Mezi komorami jak jsou vzdušníky
Napsal: stř led 02, 2008 00:25
od Cory
Tak bud je tam vysoka hladina v plavakovej komore,to znamena,ze ihla nezatvara alebo je upchata tryska difuzoru,ale o tom pochybujem.Strieka to z obidvoch naraz?
Napsal: stř led 02, 2008 00:27
od mirek.peknik
Hladinu v karbcu jsem už nastavoval.Tak doufám že je ok,a pumpa po pár zmáčknutí přestane odporovat,takže plovák zavře.
Napsal: stř led 02, 2008 00:31
od mirek.peknik
Cory píše:Strieka to z obidvoch naraz?
to asi nezjistím,jak se motor roz kmitá při točení líta to všude i na komory.Zkoušel jsem přímo lít benzín do komor a chová se to
stejně
Napsal: stř led 02, 2008 00:33
od Cory
no tak neviem potom.Zazil som nieco podobne na 2105 a bolo to tym,ze boli posunute rozvody.Skus sa pozriet ci sedia rozvody podla znaciek.Ak tam mas 1300ku 2105 nemusis nic rozoberat, iba jednoducho pozries.mohlo sa stat,ze strihlo kolik na vacke.
Napsal: stř led 02, 2008 00:37
od Majo2103
Keď si lial benzín priamo do komory a nezmenilo sa to,tak závadu bude mať na svedomí elektrika alebo tie rozvody.
Napsal: stř led 02, 2008 00:39
od mirek.peknik
Taky jsem už o tom slyšel,jestli nepřeskočil řemen apod.Taky mě napadlo že je něco pod víkem vetilů.Rano se n a to mrknu
Napsal: stř led 02, 2008 00:40
od Cory
Ja to typujem na rozvody,lebo inak by nemalo tlacit benzin cez vzdusniky von-z toho vyplyva,ze vzduch prudi opacne,t.j. von z karburatora v dosledku toho,ze piest ide hore a saci ventil ostava otvoreny.mozno je to blbost co tu pisem, ale toť moja dedukcia
Napsal: stř led 02, 2008 00:42
od Drobek81
Cory píše:mohlo sa stat,ze strihlo kolik na vacke.
To je taky fakt, někteří s tím mají bohaté zkušenosti...bohužel ne s 05kou které je to jedno. Co se týče ucpané trysky difuzéru takto se mi také kdysi stalo a jelo to nepravidelně na sytič. Radost dostávat ven trysku když není po ruce nářadí jako doma
Prostě a jednoduše z toho co jsi popsal tak opravdu zbývá jen kontrola časování, jestli sedí značky...jak píše Cory, nemusíš nic sundávat, je to jednoduché
Napsal: stř led 02, 2008 00:44
od Drobek81
Cory píše:Ja to typujem na rozvody,lebo inak by nemalo tlacit benzin cez vzdusniky von-z toho vyplyva,ze vzduch prudi opacne,t.j. von z karburatora v dosledku toho,ze piest ide hore a saci ventil ostava otvoreny.mozno je to blbost co tu pisem, ale toť moja dedukcia
to je správná úvaha, ale dušuje se že rozvodama to není:) Ráno moudřejší večera, mrkni na to jak se vyspíš a budeš vědět víc... Nebudem Tě strašit podpálenýma ventilama nebo prasklou vačkou případně vahadlama
Napsal: stř led 02, 2008 00:45
od Křečík Barbuška
Spíše ta elektrika, sundej horní plastový kryt z rozvodů, důlek na rozvodovém kole vačky musí koukat na nálitek na víku motoru a dole musí drážka na řemenici koukat na dlouhou rysku na plastovém deklu. Lehká odchylka (mm) není závadou, ty plasty někdy nejsou přesné, ale nemělo by to být ulítlé moc.
Vzpomínám si, že jsem jednou řemen přesadil, ale už nevím na kterou stranu a výsledkem bylo, že vozítko nebylo schopno překonat 60 Km/hod.
Napsal: stř led 02, 2008 00:48
od Cory
Koko Loko píše:Vzpomínám si, že jsem jednou řemen přesadil, ale už nevím na kterou stranu a výsledkem bylo, že vozítko nebylo schopno překonat 60 Km/hod.
To sa stalo aj mne a tiez si to obcas pľuvlo von zo vzdušníka.