Stránka 3 z 5
Napsal: ned led 13, 2008 00:47
od janci
Mne nameral nejak 0,95MPA az 1MPA Boli to hodnoti velmi blizke medzi sebou.
Ale zda sa mi to strasne malo. Hlava bola GO 1000km dozadu. A do vybrusu sa bojim pustat.
Musim sa ho spytat,ci mi to meral pri studenom motori.
Musim si to dat este niekomu inemu zmerat.Najradsej by som si to sam zmeral,ale neviem cim
Rozmyslal som o Barometri z kompresoru pre dofukovanie pneumatik,ktory by mal hodnoty do 15Barov.
Napsal: pon led 14, 2008 09:00
od Marek
janci píše:Mne nameral nejak 0,95MPA az 1MPA Boli to hodnoti velmi blizke medzi sebou.
Ale zda sa mi to strasne malo. Hlava bola GO 1000km dozadu. A do vybrusu sa bojim pustat.
Musim sa ho spytat,ci mi to meral pri studenom motori.
Musim si to dat este niekomu inemu zmerat.Najradsej by som si to sam zmeral,ale neviem cim
Rozmyslal som o Barometri z kompresoru pre dofukovanie pneumatik,ktory by mal hodnoty do 15Barov.
Manometr pro měření tlaku v pneumatikách má běžně rozsah kolem 3 Bar (pokud není pro náklaďák). Ale ani manometr pro nákladní vozy nemá rozsah do 15 Bar.
Manometr na měření kompresního tlaku pro zážehové motory lze běžně koupit v prodejnách s náhradními díly, stojí kolem 200 Kč, možná ani ne.
Napsal: pon led 14, 2008 13:25
od Stanley__001x
Hurikán píše:Celkem 3. Někdy se ale musí při příliš velkém opotřebení nebo poškození válce jeden rozměr přeskočit a použít výbrus o jeden vyšší. Např. ze základu jít až na druhý.
Nevím přesně ale zdá se mne to jako docela málo, jednou jsem viděl v mototechně kroužky na žíga a bylo na nich napsáno šestej výbrus, ale ruku do ohně bych za to nedal...
Napsal: pon led 14, 2008 18:03
od Hurikán
Nevím cos viděl, ale šestý výbrus to určitě být nemohl! Možná to byl rozměr +0,6 mm. To potom ano.
Písty a kroužky se dělají v základním rozměru + tři opravárenské rozměry. 1200 a 1500 mají výbrusové sady větší o 0,2; 0,4 a 0,6 mm. 1300 a 1600 mají výbrusové sady větší o 0,4; 0,7 a 1.0 mm. Celkem se tedy motor dá použít 4x, což mě jako málo nepřijde. Zvlášť, když je běžná životnost od GO do GO cca 150 - 200 tkm. Troufám si říct, že kastle by 800 tkm běžného provozu nepřežila. Takže tři možné výbrusy málo určitě nejsou.
Napsal: pon led 14, 2008 19:53
od Malda
Hurikán píše:Nevím cos viděl, ale šestý výbrus to určitě být nemohl!
Heh dvanactka se da vrtat vrtat vrtat vrtat ...

Napsal: pon led 14, 2008 19:55
od Křečík Barbuška
Až kam? Do vody?

Na kolik tedy?
Napsal: pon led 14, 2008 19:56
od Malda
Koko Loko píše:Až kam? Do vody?

Na kolik tedy?
80?

Napsal: pon led 14, 2008 19:57
od Cory
79 nie?
Napsal: pon led 14, 2008 20:00
od Křečík Barbuška
To si teda pomůžeš

.
Napsal: pon led 14, 2008 20:25
od janci
Marek píše:
Manometr pro měření tlaku v pneumatikách má běžně rozsah kolem 3 Bar (pokud není pro náklaďák). Ale ani manometr pro nákladní vozy nemá rozsah do 15 Bar.
Manometr na měření kompresního tlaku pro zážehové motory lze běžně koupit v prodejnách s náhradními díly, stojí kolem 200 Kč, možná ani ne.
Ja som nasiel nejaky co mal aj nad 15barov.
vola sa to manometer? lebo som nasiel aj nejaky nazov ako KOMPRESIOMETER.
Ale tie ceny boli zavratne.pre obidva pristroje.ale to som nasiel profi predajnu asi:D
A preda mi len vlastne budik? alebo aj kompletku na zavit do motora?
Napsal: pon led 14, 2008 20:41
od Roman
Hladaj toto, v Cechach sa to predava okolo 280 Kc na Slovensku v cenniku
www.autosuciastky.sk tusim 256Sk, k tomu si tusim priratavaju nejake percenta (je to velkoobchodny cennik):
Napsal: pon led 14, 2008 20:43
od Atex
tady ten mam a je bomba, zadne pridavne hadicky, redukce, zavity a funguje tak jak ma

Napsal: pon led 14, 2008 20:44
od janci
Marku to si toto myslel?
Ved to je merac pneu nie?
Ako to upravujete na sviecku?
Napsal: pon led 14, 2008 20:49
od Stanley__001x
Na pneumatiky to není, je to na kompresní tlaky

, na konci to má gumovej kužej, kterej namáčkneč do válce a pak podříš a druhej startuje.
Napsal: pon led 14, 2008 20:49
od Hurikán
janci píše:Marku to si toto myslel?
Ved to je merac pneu nie?
Ako to upravujete na sviecku?
Ačkoli vypadá téměř stejně, nejedná se o pneuměřič ale opravdu je to měřič tlaku ve válcích. Nasazovací špička je z gumy. Vložíš do díry po svíčce, přitlačíš a druhý točí startérem. Až už rafika výš nejde máš změřeno. Pro měření dalšího válce vynuluješ čudlem jako u pneuměřiče.
