Stránka 3 z 70

Napsal: pon pro 24, 2007 19:28
od Maysner
Michal Pokorný píše:Ehh, jste to ale herci - nač ty zbytečné komedie kolem startování ?
Sednu , otočím klíčkem, nestartuju a jedu . V případě 2101 : sednu, vytáhnu sytič , otočím klíčkem, nastartuju, sytič kousíček zastrčím a jedu.
Pravda, 2101 startuje o něco lépe - chytá tak na první otočení startéru, to u 21044 se startér trochu proběhne. Ale žádné žádné rituály nejsou potřeba :P
takze nejsem sam komu studena strikacka toci trochu dyl nez chytne. hmm. ale za tepla na brnk :lol:

Napsal: pon pro 24, 2007 19:30
od Michal Pokorný
Maysner píše:
Michal Pokorný píše:Ehh, jste to ale herci - nač ty zbytečné komedie kolem startování ?
Sednu , otočím klíčkem, nestartuju a jedu . V případě 2101 : sednu, vytáhnu sytič , otočím klíčkem, nastartuju, sytič kousíček zastrčím a jedu.
Pravda, 2101 startuje o něco lépe - chytá tak na první otočení startéru, to u 21044 se startér trochu proběhne. Ale žádné žádné rituály nejsou potřeba :P
takze nejsem sam komu studena strikacka toci trochu dyl nez chytne. hmm. ale za tepla na brnk :lol:
asi to bude normální - moje předchozí 21044 dělala to samé

Napsal: pon pro 24, 2007 19:34
od Křečík Barbuška
Mě dneska po 200 metrech při -4°C úžasně zamrzl reduktor, že jsem i jinovatku pozoroval, nechápu jak někdo může s plynem koexistovat bez nádrže benzínu.

Napsal: pon pro 24, 2007 20:03
od Saša
Koko Loko píše:nechápu jak někdo může s plynem koexistovat bez nádrže benzínu.
Úplně normálně jen to chce nechat motor asi 30 vteřin běžet a pak né závodním tempem odjet po cca500m už je to jedno.
Lehké omrznutí reduktoru je po startu v mrazu normální a nemá podstatný vliv na funkci jen se nesmí ihned vyrazit jak na závod .Rychlý odpar LPG spotřebovává mnoho tepla a mohlo by dojít k zamrznutí vody v reduktoru a tím se reduktor přestane ohřívat teplota klesne někde k -40°C a kapalné LPG se přestane odpařovat začne "vařit"a nateče i do nízkotlaké části a bez kontroly množství obohatí směs tak že je nezapálitelná a motor chcípne a už se nedá nastartovat.
Pomůže jen sundat dekl filtru a nechat vše odpařit.Za velkého mrazu to muže trvat i desítky minut.

Napsal: úte led 22, 2008 18:35
od Křečík Barbuška
A co by jsi za 12 chtěl? Hodinky s vodotryskem? :?

[ Komentář přidal: Hurikán: so leden 26, 2008 20:28 ]
Debata přesunuta z tématu Hranatá řada/2107

Napsal: úte led 22, 2008 20:11
od Miči
No s vodotryskem ne, stačilo by mi kdyby šly přesně...

Vím, že 12 000kč nejsou zrovna závratný peníze, ale podívejte se sem:
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6127144
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5979907
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6108455
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6000443
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6106018

=> jo žádný z nich nevypadá nějak extra dobře, ale vraky to nejsou a svežení v nich je lehce jinde, nebo když už nic tak spotřeba je taky zrovna nezanedbatelná.. tím chci říct, že 12 000kč za LADU tím pádem není málo a možná už by za 12 000kč mohla bejt aspoň v původním stavu a nerezavá na kašu (ta 07 asi rezavá nebude). Prostě jen si myslím, že za 12 000kč by to mělo bejt v pořádku na to, že je to 20let starý. To jen jako reakce na Kokoloka. Jinak mě LADA baví mám to jako koníček takže cenu 12 000kč respektuju o tom se nemusíme bavit, jen prostě člověk je tvor vynelézavý tak přemejšlím jak si ulehčit práci, protože to co mi stojí na dvorku omotaný izolepou je fakt spíš vrak než auto...tak jsem si říkal koupit to trošku v dobrým stavu a ze dvou postavit jedno vychytaný by asi bylo jednodušší, jenže do origo stavu 05 - 07 k sobě nějak neseděj... a asi není umění postavit sice origo hranatou ladu, ale za šílený prachy..

Napsal: úte led 22, 2008 22:28
od Křečík Barbuška
Ale v pořádku, ty laciné popelnice jiných značek co ukazuješ mne ponechávají chladným, ony tak úžasné taky nebudou jak si myslíš. U hranaté Lady je to těžké, jsou to již vymírající auta. Navíc čekat leštěnku bez koroze pod 10 tis. můžeš, ale načekáš se a spíše se ani nedočkáš, ale držím palečky.

Jistě, nejlepší by bylo, aby auto stálo 5, mělo novou technickou, bylo bez koroze, s udržovaným lakem, na nových gumách, s kufrem plným nd, plynem platným ještě 5 let a v době prodeje s plnou nádrží benzínu :lol: . Zázraky se dějí o Vánocích.

Napsal: úte led 22, 2008 23:15
od Drobek81
Jistě, nejlepší by bylo, aby auto stálo 5, mělo novou technickou, bylo bez koroze, s udržovaným lakem, na nových gumách, s kufrem plným nd, plynem platným ještě 5 let a v době prodeje s plnou nádrží benzínu :lol: . Zázraky se dějí o Vánocích.
ale dějí se, neboj...auto se dá pořídit hodně lacino ale také dost draho. Já měl štěstí, že pán co mi prodával auto měl Ladu strašně rád a první otázka v telefonu byla, zda nejsu kofolovitej typ. Tak tím si mne také získal a padli sme si do oka. Navíc když sem prozradil, že se motám kolem Ladaklubu, dal mi k tomu všechno co doma našel, nechal přes 20litrů benzínu a natankoval mi plnou LPG abych v pohodě dojel do Brna. Občas si napíšem a vzpomíná na to auto jen v dobrém. Na druhou stranu sem se setkal s lidma, co přelakují prahy aby to vypadalo a nepočítají s tím, že někdo koukne na podlahu. A ještě chtějí 20litrů.
Co se týče těch levných aut co je tu odkaz tak o tom vím svoje. Bývalej spolupracovník přišel asi před 4ma rokama levně k feldě kombi(v té době stála v bazarech 80-120litrů), on za ni dal 29t. On ji koupil přes svoji ženu z firmy kde obnovovali vozovej park. Auto mělo prohnilej zadek, manžety na poloosách děravé, brzdy v háji, pupínky na laku a hlavně! najeto 350tkm...V bazaru dostal obratem 55tisíc(nic na tom neudělal) a pak to samé auto bylo v bazaru na prodej za 95tisíc, s najetýma 120tkm(to je klasická bazarová hodnota když si všimnete) :roll: Samozřejmě koroze byla zatmelena a udělán nástřik a manžety vyměnili. Nicméně oprava i laickým okem byla provedena příšerně...Chudák kdo si pak takové auto koupí :roll:

Napsal: stř led 23, 2008 13:52
od Acibuk
jedno tady z těchto vozidel jsem si minulý týden koupil, a oproti Ladě je to s prominutím nepopsatelný luxus.A stálo jen nepatrně víc, než zachovalá 07.

Napsal: stř led 23, 2008 14:02
od Wolf
Drobek81 píše:Co se týče těch levných aut co je tu odkaz tak o tom vím svoje....
...no, to je nas vic a k tomu ono to na fotce vypada vzdy o mnoho lepe nez skutecnost.

Napsal: stř led 23, 2008 14:48
od Křečík Barbuška
Acibuk píše:jedno tady z těchto vozidel jsem si minulý týden koupil, a oproti Ladě je to s prominutím nepopsatelný luxus.A stálo jen nepatrně víc, než zachovalá 07.
Ale není to Lada :wink: .

Napsal: stř led 23, 2008 14:56
od Patrac
Koko Loko píše:
Acibuk píše:jedno tady z těchto vozidel jsem si minulý týden koupil, a oproti Ladě je to s prominutím nepopsatelný luxus.A stálo jen nepatrně víc, než zachovalá 07.
Ale není to Lada :wink: .
Pořád je to ale vojetý auto a tk počítej že se ti začne srát stejně jako jiný starý auto. Ladu nevyjímaje. :?

Napsal: stř led 23, 2008 15:15
od Křečík Barbuška
Lada se nesere, jen někdy mívá těžkosti :lol: .

Napsal: stř led 23, 2008 15:30
od Miči
to kokoloko takže jsme se domluvili :lol: navíc co se ojetin týče je to těžce o znalostech a štěstí... btw.lada a šádesky umíraj, za chvíli nás tu bude pár a všichni budou čumět :wink:

Napsal: stř led 23, 2008 15:31
od Laďuša
JmJ píše:moc nad tim dumate a nic nevydumate :-) sazim na 1.5 od vyrobi, nekdo se proste prepsal.
Určitě. 1700 v roce 88... I když tuning je tuning, ale tady je to jasný

KL: Lada se nesere, ta se opotřebovává....