Jistě, nejlepší by bylo, aby auto stálo 5, mělo novou technickou, bylo bez koroze, s udržovaným lakem, na nových gumách, s kufrem plným nd, plynem platným ještě 5 let a v době prodeje s plnou nádrží benzínu
. Zázraky se dějí o Vánocích.
ale dějí se, neboj...auto se dá pořídit hodně lacino ale také dost draho. Já měl štěstí, že pán co mi prodával auto měl Ladu strašně rád a první otázka v telefonu byla, zda nejsu kofolovitej typ. Tak tím si mne také získal a padli sme si do oka. Navíc když sem prozradil, že se motám kolem Ladaklubu, dal mi k tomu všechno co doma našel, nechal přes 20litrů benzínu a natankoval mi plnou LPG abych v pohodě dojel do Brna. Občas si napíšem a vzpomíná na to auto jen v dobrém. Na druhou stranu sem se setkal s lidma, co přelakují prahy aby to vypadalo a nepočítají s tím, že někdo koukne na podlahu. A ještě chtějí 20litrů.
Co se týče těch levných aut co je tu odkaz tak o tom vím svoje. Bývalej spolupracovník přišel asi před 4ma rokama levně k feldě kombi(v té době stála v bazarech 80-120litrů), on za ni dal 29t. On ji koupil přes svoji ženu z firmy kde obnovovali vozovej park. Auto mělo prohnilej zadek, manžety na poloosách děravé, brzdy v háji, pupínky na laku a hlavně! najeto 350tkm...V bazaru dostal obratem 55tisíc(nic na tom neudělal) a pak to samé auto bylo v bazaru na prodej za 95tisíc, s najetýma 120tkm(to je klasická bazarová hodnota když si všimnete)
Samozřejmě koroze byla zatmelena a udělán nástřik a manžety vyměnili. Nicméně oprava i laickým okem byla provedena příšerně...Chudák kdo si pak takové auto koupí
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.