Stránka 3 z 7
Napsal: stř pro 19, 2007 22:32
od Pool
Mně se znatelně posunul krouťák a to přesně tak, jak mi to předem definoval Marek, na hodnotu 4000 ot/min Přesně tam to zabírá nejvíc a dál je to živější. Naopak jezdit 2500 ot/min na čtverku je vražda, před tím to šlo. Teď si to můžu dovolit jen po rovině, bez nutnosti zrychlovat... Chce to prostě točit, točit a točit... Ale zase nemůžu říct, že by to nějak zázračně chodilo do vyšších otáček, než před tím. K téhle změně, kterou jsem si od toho sliboval, moc nedošlo. Ikdyž asi takhle.... při vytáčení motoru naprázdno to jde vyhnat opravdu vysoko, nebo jednička, nebo dvojka... ale při plné zátěži na čtverku na dálnici dosáhnu 6000 ot/min a dál to nepřetočím, stejně jako před snížením.
Jinak těch zvukových efektů jsem si nějak nevšimnul
Snižovali jsme o 1.4mm

Napsal: stř pro 19, 2007 22:41
od Vašátor
Zajímavý. Mě motor získal na síle při nízkých ot. a na zrychlení od cca 3000ot. a to celkem citelně. Do 3tis. ot. to bylo také tupější, jako před tím, ovšem sílu to získalo. Od 3tis. ot. to pak vystřelilo jako raketa a nebyl problém dosáhnout 7500ot.

. Spotřeba šla dolů

Ale je fakt, že já u té příležitosti dělal ještě GO hlavy + kompletní seřízení a "turbínku" pod karb.
Napsal: stř pro 19, 2007 22:46
od Pool
Napsal: čtv pro 20, 2007 06:34
od Pája
Při přiblížení rozvodových kol k sobě dochází k posunutí vačky zpět, jelikož napínák řetězu prohne řetěz víc jen na tlačný straně rozvodů a tim pootočí s vačkou zpět. Dá se to řešit buď stavitelnym kolem vačky, nebo prostě jen do původního kola vyvrtat aretační díru jinde, tak aby to zase odpovídalo.

Napsal: čtv pro 20, 2007 08:07
od Atex
no motor 100% vytahovat nebudu, tred jen zvazuju po vasi prispevcich o kolik tu hlavu, jako optimalni reseni mi ted pripada tak 1mm.. vic uz se projevi na rozvodech
Napsal: čtv pro 20, 2007 09:45
od čmelák
-1mm ani neries, zbytocne rozhodis motor a ucinok to bude mat skor ziadny ako nejaky, ak si od toho slubujes ze auto pojde zrazu ako gula tak to si vyciarkni
a preco nie von blok? ved motor s prevodovkou vyberes z auta za hodinku to nie je take dramaticke nie?
a dokup nejaku rozumnu vacku a potom uz nieco aj vyriesis
Napsal: čtv pro 20, 2007 09:48
od Acibuk
Ja mam snizeni o 1,5mm, upravenou hlavu, jezdim pouze na LPG, benzin uz ten motor vic neuvidi. Nastup trosku pomalejsi, nejvic mi to tahne od 3,5 tis nahoru..3mm tu maji jini experti.
Napsal: čtv pro 20, 2007 09:56
od Štěpán
Proto tu neustále tvrdím, že pokuď někdo chce mít patřičnej výsledek s minimem nežádoucích účinku ( časování a délka řetězu ) , tak ať se nejdřív sníží blok a potom se dá laborovat hlava.
Jestli Atexi nechceš dát na tuhle radu, tak to je tvoje věc, ale z vásledku potom budeš trochu zklamanej...

Napsal: čtv pro 20, 2007 10:13
od Atex
kurec vy me snad jeste nakonec presvedcite nebo co

Napsal: pát pro 21, 2007 20:30
od Dusan
No to tu riesite

JA som na 1500 dal doole z hlavy 2mm. NO problema

vole na piestoch mam na druhu GO

jazdi to... Pikoska ... vymenim kruzky ze to zerie olej

pri tej prilezitosti som zistil roztavene loziska na kluke na 3-4 pieste

zaujimave je ze sa to neprejavovalo zvukovym efektom. JA som rad ze som do toho siel ... kazdyy na valstne riziikoo. Pre to LPG je to fajn. Retaz som neriesil podlozil som napinak o 0,2- 1cm a super spanovanie

Napsal: úte pro 07, 2010 15:25
od Jany_RS
Seriove tesnenie kolko asi vydrži

?Malo by tak do 10.5.
Ake su vlastne nevyhody vyšej kompresie nad 10- treba ine piesty

?čim vic tim lip

Napsal: úte pro 07, 2010 15:30
od ger007
2,5 mm hlavu papierove hovno tesnenie nevydrzi. skusenost
Napsal: úte pro 07, 2010 19:14
od Little Red Riding Hood
2 mm zase jo...
Napsal: stř pro 08, 2010 12:54
od Jany_RS
nad 2 mm treba už jake

hrubšie

abo počul som o nejakom tesneni s medenymi kružkami,jest take

Napsal: stř pro 08, 2010 15:18
od Vašátor
Velice důležité je správné zvolení dotahovacího momentu hlavy. Pokud sníženou hlavu dotáhnete momentem předepsaným pro sériovou hlavu, těsnění samozřejmě nevydrží. Ideální je hlavu dotáhnout na 120Nm a to nejméně na třikrát dle předepsaného schématu.
Zakázkové těsnění pod hlavu vyrábí třeba Kalina industries s.r.o.
http://www.kalina.cz/ . jedná se o celoplechové těsnění, čili žádný sériový papír
