Kalina jako auto pro autoskolu (ABS atd.)
Moderátor: Moderátoři
kdyz sem delal pred rokem autoskolu tak sme jezdili i do 10ti do vecera. leto zima. to bylo jedno. lidi moc. v autoskole jen dve auta.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Já dělal autoškolu před 11 lety a s plánováním jízd taky nebyl žádný problém. Dělal jsem ji záměrně v zimě a jezdil brzo ráno i v noci.
Bohužel je pravda, co tu už někdo psal, že většina lidí se rozhoduje podle ceny. Já jsem si nejprve zjistil na DI zkušenosti komisařů u jednotlivých autoškol a rozhodl se podle nich. Oni sami dobře poznají, jak kdo žáky učí.
V autoškole jsem vystřídal skoro všechny instruktory a téměř každou jízdu jel jiným autem, abych si nezvykal jen na jedno. Jezdil jsem s dieslem i benzínem. Ten měl dokonce i plyn a instruktor mě učil přepínání z benzínu na plyn. Taky jsme často jezdili mimo město na neupravené silnice, kde mě učil brzdění a rozjezdy v kopcích na sněhu i bez použití ručky atd. Jsem velmi rád, že jsem dělal papíry v této autoškole. O takovém přístupu jsem od ostatních lidí z jiných autoškol nikdy neslyšel.
Proto souhlasím s názorem JmJ, že by se lidi měli učit řešit běžné i lehce "krizové" situace a seznámit i s jinou technikou, než jen tou nejmodernější. Ta není samospásná a velmi často i škodí. To už by mohli zavést i automaty a auta s detektorem blížící se překážky, detektorem krajnic, parkovacím asistentem a já nevím s jakými dalšími hovadinami. Tento systém "výuky" je naprostým zlem a pouze vytváří blbce s papírem, kteří si myslí, že vše jde samo a technika za ně jejich případné chyby nějak opraví. Jenže až narazí na hranici fyzikálních zákonů, bývá už pozdě. A to nejen pro ně samé, ale bohužel i pro ostatní.
Pomoct by mohla jen jasně daná metodika výuky a důsledné kontroly jejího dodržování v autoškolách. Značnou roli v tom hraje i to, že autoškoly jsou dnes komerční záležitostí s cílem vytvářet zisk. A čím méně žákovi dám, tím je zisk větší. Tak to bohužel často je.
No, ale to jsme již značně odbočili od původního tématu. Danielovi bych v jeho zájmu asi taktéž doporučil zvolit jinou značku s rozšířenějším a bezproblémovějším servisem. Ani jedním totiž Lada bohužel nedisponuje. A pokud auto má být zdrojem obživy, tak je lepší vsadit na jistotu. Třeba Ford je určitě dobrá volba. Časem, až se trošku zaběhneš a budeš chtít rozšířit vozový park, můžeš o Kalině uvažovat. Do té doby bude víc informací o provozu a spolehlivosti a taky se, snad, zlepší servis.
Bohužel je pravda, co tu už někdo psal, že většina lidí se rozhoduje podle ceny. Já jsem si nejprve zjistil na DI zkušenosti komisařů u jednotlivých autoškol a rozhodl se podle nich. Oni sami dobře poznají, jak kdo žáky učí.
V autoškole jsem vystřídal skoro všechny instruktory a téměř každou jízdu jel jiným autem, abych si nezvykal jen na jedno. Jezdil jsem s dieslem i benzínem. Ten měl dokonce i plyn a instruktor mě učil přepínání z benzínu na plyn. Taky jsme často jezdili mimo město na neupravené silnice, kde mě učil brzdění a rozjezdy v kopcích na sněhu i bez použití ručky atd. Jsem velmi rád, že jsem dělal papíry v této autoškole. O takovém přístupu jsem od ostatních lidí z jiných autoškol nikdy neslyšel.
Proto souhlasím s názorem JmJ, že by se lidi měli učit řešit běžné i lehce "krizové" situace a seznámit i s jinou technikou, než jen tou nejmodernější. Ta není samospásná a velmi často i škodí. To už by mohli zavést i automaty a auta s detektorem blížící se překážky, detektorem krajnic, parkovacím asistentem a já nevím s jakými dalšími hovadinami. Tento systém "výuky" je naprostým zlem a pouze vytváří blbce s papírem, kteří si myslí, že vše jde samo a technika za ně jejich případné chyby nějak opraví. Jenže až narazí na hranici fyzikálních zákonů, bývá už pozdě. A to nejen pro ně samé, ale bohužel i pro ostatní.
Pomoct by mohla jen jasně daná metodika výuky a důsledné kontroly jejího dodržování v autoškolách. Značnou roli v tom hraje i to, že autoškoly jsou dnes komerční záležitostí s cílem vytvářet zisk. A čím méně žákovi dám, tím je zisk větší. Tak to bohužel často je.
No, ale to jsme již značně odbočili od původního tématu. Danielovi bych v jeho zájmu asi taktéž doporučil zvolit jinou značku s rozšířenějším a bezproblémovějším servisem. Ani jedním totiž Lada bohužel nedisponuje. A pokud auto má být zdrojem obživy, tak je lepší vsadit na jistotu. Třeba Ford je určitě dobrá volba. Časem, až se trošku zaběhneš a budeš chtít rozšířit vozový park, můžeš o Kalině uvažovat. Do té doby bude víc informací o provozu a spolehlivosti a taky se, snad, zlepší servis.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Já zase musím zaklepat ... . Aniž by mě naučili zaparkovat mezi auta či dokonce couvat, papíry jsem dostal. Je to smutné, ale je to tak . Tehdy to stálo 4900.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Další pěkné ótéčko... Já dělal autoškolu (civilní), když jsem byl na vojně v Čes.Budějovicích, stálo to tehdy nějakých 2600,- , a měl jsem to štěstí, že mi instruktor vysvětlil jak jezdit s náhonem na zadek a jak s předním, a že je v tom rozdíl, naučili mě zaparkovat do řady, couvat na zrcátka a pár dalších užitečných věcí, dokonce i jezdit dopředu . Inu člověk od fochu, vysloužilý závodník.
Když občas slyším, jak to chodí v některých "autoškolách".... Měl jsem štěstí.
Když občas slyším, jak to chodí v některých "autoškolách".... Měl jsem štěstí.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Musím říct, že jsem autoškolu dělal se starým dieselovým peugeotem označení tuším 309grd (nebo tak nějak) a neměl posilovač řízení - to byla makačka s tím někde zaparkovat.. Říkal jsem si, že už asi není auto, se kterým bych to nezvládl po zkušenostech s tím peugeotem - no koupil jsem žigula a zjistil, že se s tím ani nerozjedu to byla druhá autoškola.. já bych dal do autoškol povině starý octávie (60 léta tuším), v půlce přestup na škodu 1000mb a v poslední hodině třeba do fava, ale měli by si zkusit ty starý krámy, protože udělat autoškolu ve feldě je totální sranda (ta ani nechcípne při špatným puštění spojky - teda obvykle).. no víte jak to myslím..
vse co se ma zak naucit je jasne dano zakonem c. 247/2000 Sb. A z toho je jasne, ze nad ramec techto hodin nikdo nepujde.. nikdo jim to nezaplati a lidi vzdy hledi prvne na cenu..Hurikán píše: Pomoct by mohla jen jasně daná metodika výuky a důsledné kontroly jejího dodržování v autoškolách. Značnou roli v tom hraje i to, že autoškoly jsou dnes komerční záležitostí s cílem vytvářet zisk. A čím méně žákovi dám, tím je zisk větší. Tak to bohužel často je.
Samozrejme je pravda ze nekteri z nas nekonaji svoji profesi poradne.. bohuzel.. ale tak je to se vsim.. vzdy je to o lidech..
Na druhou stranu bych Vam pral tu zkusenost ucit nekoho jezdit.. specialne nektere divky jsou extra trida..
A ziskat profesni osvedceni ucitele autoskoly je taky peknych par desitek hodin pripravy, naroky jsou dost vysoke.. a paklize nemate vlastni autoskolu tak to snad ani za ty nervy nestoji..
VAZ 2106
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No, až takhle bych to asi nehrotil..... Já jsem dělal autošúle na fobii 1200 a v zimě (ovšem jaká byla loni zima víme, že, na sněhu jsem jel asi 2x )Miči píše:....já bych dal do autoškol povině starý octávie (60 léta tuším), v půlce přestup na škodu 1000mb a v poslední hodině třeba do fava, ale měli by si zkusit ty starý krámy, protože udělat autoškolu ve feldě je totální sranda (ta ani nechcípne při špatným puštění spojky - teda obvykle).. no víte jak to myslím..
S takovým autem jezdim občas furt, a teda chcípe mě skoro každou jízdu aspoň jednou A ne kvůli spojce, ale plynu! Má tak nahovno citlivej plyn, že když se s tim rozjíždim, jak jsem zvyklej na Ladnej, prostě zdechne..... To Lada nechcípne, ta má dobrej plyn
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Ja som robil vodičák na Octavii 1,9 SDi. Otrasne auto, parkrát mi zdochlo. V autoškole boli ešte Hyundai Getz, Toyota Corola (myslim). Neviem či ostatne boli s ABS, ale ta moja Octavia bola bez ABS. Zlatá Lada, v autoškolách by mali byť auta na akých sa učili naši otcovia. Niekto môže namietať, že to je nebezpečné jazdiť na autách v autoškole bez ABS apod. Ale keď robili vodičák naši otcovia, oni jazdili na Š120, Lada...
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
No, asi bych bral toho forda nebo škodu. Sice jsme se o tom bavili po Skype, ale kluci mají asi pravdu.
Mě Kalina sice slouží, ale pokud je problém s přestavbou, byla by to asi první věc, která by mě odradila. A potom ty další - riziko, že auto nakonec bude stát kvůli dílům, atp.
Mě přeci jen jistí další dvě auta, ale pro autoškolu by to asi byla rána.
Mě Kalina sice slouží, ale pokud je problém s přestavbou, byla by to asi první věc, která by mě odradila. A potom ty další - riziko, že auto nakonec bude stát kvůli dílům, atp.
Mě přeci jen jistí další dvě auta, ale pro autoškolu by to asi byla rána.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Taky tak nějak uvažuju. ŠKODA a FIAT sídlí hned za rohem a ceny ND jsou téměř stejné ( jak co ) FORD je celkem dobrý. Zatím mi nejlépe co se ceny a servisu týče vychází fiat punto 1.2 16V , fiesta je ve stejné výbavě drahší o cca 30 000 kč atd. ......
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele: