Stránka 3 z 6
Napsal: úte pro 18, 2007 17:38
od Kewint
ak jsem zjistl že moje lada topí už u druhé čárky na teploměru a topí docela dost po po odvzdušnění,ale musím to nějak v létě vyčistit,protože nefouká moc vzduchu jak teplýho tak studenýho,prostě nemá výon
Napsal: stř pro 19, 2007 04:15
od Honza 21061
Ještě drobná připomínka: Správně by Žigul měl začít vytvářet teplo v kabině ještě dříve, než se vůbec ručička teploměru pohne, to je alespon moje zkušenost na kulaté řadě a když jsem jeden krátký čas loni v zimě pojížděl s 2107, tak to myslím bylo taky tak... I když možná na hranatých začíná ukazatel ještě dříve, než na cca 45 jako u kulatých, to už si nepamatuji.
Nebo máš moc rychlý teploměr.

Napsal: stř pro 19, 2007 18:30
od Majo2103
Mne to topí skoro okamžite.Do 5minút je už príjemne.
Napsal: čtv pro 20, 2007 14:29
od Miichaal
Majo2103 píše:Mne to topí skoro okamžite.Do 5minút je už príjemne.
jj..5 minut a je teplo
Napsal: čtv pro 20, 2007 14:56
od JmJ
Tak me napada, jak to kdo vlastne "meri". Ono asi bude rozdil, kdyz nekdo vyjizdi treba z garaze a nekdo z venku. Pri takovych -5 mi trva urcite dobry kilometr po rovne ceste nez z toho leze aspon vlazny luft. Ten kilometr jedu tak 70 - 80, bez sytice. Na sytic se jen rozjedu a pak na 5. kvalt udrzuju rychlost.
Napsal: čtv pro 20, 2007 15:35
od Kewint
jj ja taky na sytic se jen rozdjedu,kdezto taková škodovka se rozjede sundáte sytič a škodovka při roujezdech a vubec při jízdě skáče jak nakopnutá koza

Napsal: čtv pro 20, 2007 16:37
od Honza 21061
kewin-tomas píše:jj ja taky na sytic se jen rozdjedu,kdezto taková škodovka se rozjede sundáte sytič a škodovka při roujezdech a vubec při jízdě skáče jak nakopnutá koza

OT: Škodovka, která není nějak v pořádku... Pokud v pořádku je, potom se s ní Lada s pomstou, která si říká Ozon, nemůže vůbec srovnávat.

Weber, který pracuje s bohatší směsí, je na studené jízdy bez sytiče mnohem lepší...
Napsal: čtv pro 20, 2007 18:14
od Laďuša
Honza 21061 píše:...Weber, který pracuje s bohatší směsí, je na studené jízdy bez sytiče mnohem lepší...
ale furt na prd....
Napsal: čtv pro 20, 2007 18:32
od Marek89
Ja dávam sýtič keď vychádzam z garáže, postupne ho sťahujem a o cca 500 - 700 m ho vypínam a vtedy už je teplo na nohy, čiže topiť začne rýchlo.
Napsal: čtv pro 20, 2007 22:59
od Honza 21061
Laďuša píše:Honza 21061 píše:...Weber, který pracuje s bohatší směsí, je na studené jízdy bez sytiče mnohem lepší...
ale furt na prd....
Seřídit, vyčistit, přetěsnit...
[ Komentář přidal: Hurikán: čt prosinec 20, 2007 23:19 ]
Mám pocit, že toto sem už nepatří. Pozor na OT.
Napsal: pát pro 21, 2007 20:15
od dmatej
Koko Loko píše:Je ovšem pravdou, že kulaté topení mi připadá efektivnější, než
No nevim, kdysi jsem vytopil Ládínka na 39°C při venkovních -12°C ...

Docela sranda potom ve městě, každej vejrá

Topení je podle mě stejný, hraje roli spíš použitá kapalina, termostat, hadice, možná i mot. olej, ale hlavně styl jízdy

Napsal: pát pro 21, 2007 23:30
od Saša
Už to tu bylo řečeno - kulátá řada topí lépe a je to pravda ! všimnul jsem si to po koupi 043 předtím jsem měl 02. u té 043 to výraznějc chvíli topilo po průjezdu levou zatáčkou a pak to "povadlo".
PS: Dotaz ?. Je provedení chladící soustavy u kulaté řady stejné včetně rozměrů odboček jak u hranaté? Mám tušení že co si pamatuji u 02 je jinak řešena trubka mezi čerpadlem a topením. I malá změna může mít zásadní vliv.
Napsal: pát pro 21, 2007 23:34
od Malda
Zkuste omotat trubky alobalem, aby nemely takovy tepelny ztraty

Napsal: pát pro 21, 2007 23:55
od JmJ
No u motoru s ozonem, treba muze delat hodne i to, ze brzdeni motorem docela motor ochlazuje. Neb motor jen saje studeny vzduch, ten se ohreje od motoru a leti ven. Nic se nepsaluje. Staci tak 500 metru s kopecka a rucicka teplomeru jde dolu.
Napsal: sob pro 22, 2007 00:11
od Saša
JmJ píše:No u motoru s ozonem
Toť naprostá pravda ale neprojevovalo by se to i při jízdě po dálnici.?