Napsal: pon pro 03, 2007 21:13
Kdysi dávno jsem slyšel něco o tom, že na žiguláckej motor krásně sedne turbo z Fordu Sierra. Bohužel modelů s turbem se moc nedělalo.
P.S.Podloženo to nemám.
P.S.Podloženo to nemám.
Takovy lada motor neexistuje a nikdy nebude. Vykon neni problem u ziga nahnat, ale kdo bude jezdit za 20l/100km a vice kdyz muzu jezdit na minimalne stejnem vykonu za 8l/100km. Druha vec je cena takoveho motoru, je potreba se zamyslet nad sice hloupim ale pravdivym prislovym "hodne muziky za malo penez". Turbo je hezka vec,ale na lada motor si priprav minimlne to co Turbozigo aby to za neco stalo.Atex píše: ale prekopat ten origo motor aby splnoval naroky majitele to je teprve vykon!
a o tom to je, ted si mi to akorat potvrdil.. takze co je jednoduzsi?Ondra 07 píše:Takovy lada motor neexistuje a nikdy nebude. Vykon neni problem u ziga nahnat, ale kdo bude jezdit za 20l/100km a vice kdyz muzu jezdit na minimalne stejnem vykonu za 8l/100km. Druha vec je cena takoveho motoru, je potreba se zamyslet nad sice hloupim ale pravdivym prislovym "hodne muziky za malo penez". Turbo je hezka vec,ale na lada motor si priprav minimlne to co Turbozigo aby to za neco stalo.Atex píše: ale prekopat ten origo motor aby splnoval naroky majitele to je teprve vykon!
amenOndra 07 píše:Tak znova... Nejde o narocnost, ale o penize mily pane! Co je tezkeho na tom objednat si z Madarska super tunigove dily a pak si opet za penize nechat slozit z tech komponentu motor. Ktery bude mit vykon pres 100Hp ale umerne tomu vysokou spotrebu. Takovy enginek bude stat 100 000,- ale budes mit original lada brus, gratuluji. Nikdo z nas takovy motor v amaterskych dilenskych podminkach nepostavi. Je potreba si uvedomit co je jak rikas "jednodusi" kdbych vyhral sporortku, nevaham... Ale takhle se to nevyplati, zigulacky motor ma maly potencial.
Ale to není přece pravda. Ten motor potenciál má, jen mu musíš trochu pomoct. Musíš mu chtít pomoct. Sou věci, které doma neuděláš, ale spousta se toho doma udělat dá. A když se ti povede občas zapomenout na rozum, tak tam ty koně nakonec budou. Tuning motoru totiž s rozumem nemá nic společnýho. A kdo není v tomhle směru dostatečnej blázen jako je Turbožigi, tak ať si tenhle příspěvek ani nečte, protože ho stejně nikdy nepochopí...Ondra 07 píše:Tak znova... Nejde o narocnost, ale o penize mily pane! Co je tezkeho na tom objednat si z Madarska super tunigove dily a pak si opet za penize nechat slozit z tech komponentu motor. Ktery bude mit vykon pres 100Hp ale umerne tomu vysokou spotrebu. Takovy enginek bude stat 100 000,- ale budes mit original lada brus, gratuluji. Nikdo z nas takovy motor v amaterskych dilenskych podminkach nepostavi. Je potreba si uvedomit co je jak rikas "jednodusi" kdbych vyhral sporortku, nevaham... Ale takhle se to nevyplati, zigulacky motor ma maly potencial.
myslim ze o oboji jde stejne..Ondra 07 píše:Tak znova... Nejde o narocnost, ale o penize mily pane!
a tohle byl kamen urazu te mensi hadkyOndra 07 píše:Je potreba si uvedomit co je jak rikas "jednodusi"
a ja by som chcel vidiet debila ,co si da dajme tomu 200 koni do seriovej kastle ?Wejra píše:No chtěl bych vidět co se děje s pevností karoserie při osazení do 20 let staré karoserie. To se bude tak kroutit že ti pružinka ze sedačky vždy dá vědět píchnutím do zadnice kdy ti seplo turbo
No tak to je snad samorejme ze to bude vyzadovat zpevneni karoserie minimalne rozperou mezi veze naprav vpredu i vzadu. Na zadni naprave navic navarit na dlouhe a kratke torzni tycky plechove trojuhelnicky zabranujici vytrzeni tycky z upevnovaciho oka. Ruku na srdce, komu se nekdy utrhly kratke torzni tycky uz pri seriovem vykonu? Atex se nepocita to je destruktor prvni kategorieWejra píše:To se bude tak kroutit že ti pružinka ze sedačky vždy dá vědět píchnutím do zadnice kdy ti seplo turbo
No a z toho vyplyva ze jsme zase ta kde jsem byli, v pr...Pája píše:Sou věci, které doma neuděláš, ale spousta se toho doma udělat dá.