Stránka 3 z 4

Napsal: pon lis 19, 2007 16:54
od miso2087
Koko Loko píše:Ano blíží se doba, kdy při neutrálu těsně po nastartování a puštění spojky může dojít ke zhasnutí motoru, za vším je zima. Miso, dělá ti to i při "prohřátém" vozu?
Pri zohriatom aute som si to zatiaľ nevšimol.

Napsal: pon lis 19, 2007 16:55
od Křečík Barbuška
Takže můžeš být v klidu.

Napsal: pát pro 07, 2007 00:50
od Wejra
zdravíčko chlapáci mám dostaz jak je široká nová spojková lamela na 2107 díky moc,čeká mě ted výměna převodovky tak chci rovnou juknout na spojku

Napsal: pát pro 07, 2007 12:10
od Little Red Riding Hood
Wejra, 8mm, myslím...

Napsal: sob kvě 03, 2008 19:53
od R.I.P.
Myslíte, ze je možné, aby odešla spojka po 30K? Navíc když byla cca při 20K měněná?
Ten děda říkal, že se mu s tím špatně řadilo, tak nechal vyměnít spojku. Když jsem auto od něj přebíral, tak tam kvalty padali ztuha a někdy to šlo i trochu přez zuby a občas mi zapadával pedál, tak jsem výměníl prac. válec a začalo to klouzat. Mam v okolí spojky trochu mastnoty. Tak jestlí není možné, že mi tam zatekl olej?
Děkují předem za rady.

Napsal: sob kvě 03, 2008 20:07
od Křečík Barbuška
A máš správně nastavenou spojku po té výměně válce? Máš tam vůli 4-6mm mezi vidlicí a ovládací tyčkou spojky? To že máš mastno pod košem může a nemusí být problém, mě se to tam rosí, ale potíže nemám zatím žádné. Pokud máš ovládání spojky správně, budeš to muset asi prozkoumat detailněji.

Napsal: sob kvě 03, 2008 21:46
od R.I.P.
Nejaká vůle tam je a zabíra asi v půlce.

Napsal: sob kvě 03, 2008 23:51
od Saša
Ta vůle musí bejt ! jak psal Koko Loko (vypínací páka spojky "versus" seřizovací tyčka pracovního válce spojky) . Bez téhle vůle může spojka "odejít" klidně do měsíce po výměně.

Napsal: pát dub 15, 2011 17:50
od Mascom
Ozivim trochu tuto historicku temu . Mam ten isty problem ,co sa tyka pedalu a chcel by som vediet ,ako sa to prejavuje pri jazde? moze to mat za nasledok obcasne skubnutie a trhnutie autom?

Napsal: sob dub 16, 2011 19:19
od Saša
NE

Napsal: čtv čer 09, 2011 09:10
od LiLiLi
Zdravím, u VAZ 2101 se mi také často nevrací spojkový pedál (musím ho zvedat nohou). Spojkové válce si nechám vyměnit, ale nebude to hned a přitom potřebuji udělat ještě několik pojížděk po městě. Zeptám se, co mi (autu) hrozí při takové jízdě s nevracející se spojkou? Díky za odpověď.

Napsal: čtv čer 09, 2011 09:13
od MartasBrno
Hrozí prokluzování, následné přehřívání a vyhřátí přítlačného kotouče a setrvačníku, což vede k jejich výměně.

Jet se s tím asi dá, ale nesmí se spojka nechat klouzat.

Napsal: čtv čer 09, 2011 09:51
od Luděk Ondrůch
Podívej se, jestli nemáš prasklou nebo vypadenou vratnou pružinu. Jedna je v horní části pedálu a druhá pod autem na vypínací vidličce vedle pracovního válečku spojky.

Napsal: čtv čer 09, 2011 11:28
od Marek
Pokud jsou vratné pružiny (zejména ta na pedálu) v pořádku, je jednoznačná závada nevracejícího se pedálu v hydraulice spojky.

Napsal: čtv čer 09, 2011 22:06
od Štěpán
Marek píše:Pokud jsou vratné pružiny (zejména ta na pedálu) v pořádku, je jednoznačná závada nevracejícího se pedálu v hydraulice spojky.
A nebo v příliš utažene matici na šroubu, co drží pedály spojky a brzdy na konzoli. Pak se to nechce vracet. Tenhle problém se mi postupně objevil a zhoršoval a stále jsem nechápal, v čem je problém. Pomohlo až povolit matici a třecí plochy prostříkat keramickým mazivem.