záhadná samara
Moderátor: Moderátoři
Aha, tak take vymozenosti nemam Tak teraz fakt neviem-brusit,nebrusit? Najvacsi problem je, ze u nas sa nebrusi nikde a dotycneho, ktoremu to auto opravujem, obrali servisy o viac ako 10 000 Sk a bez vysledku, takze uz ma toho plne zuby
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
A este - vie niekto poradie dotahovania sroubov hlavy?A k tomu aj dotahovacie momenty.Nikde to nemozem najst.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Vždy ne, někde mají taxu pouze za přebrus a je jedno o kolik to berou. U nás to tak bylo třebas v Bosonohách (dříve, jak ted nevím).Hurikán píše:Berou to vždy podle záběru.
Srovnání hlavy bych také doporučil. Pokud však chceš zjistit, jestli je rovná, či křivá, půjde to doma docela špatně, protože poznat pouhým okem nerovnost desetin milimetrů...hmm. Každopádně jsem na to viděl takovýho cosi něco jako tyč obdelníkového průměru, srovnaná dosti napřesno. Pak hlavu přejedeš všemi směry a u toho koukáš na nerovnosti. Ale je to spíše informativní, dosti nepřesné.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Hlavá se taky dá bez problému jemně přefrézovát. Takhle to tady dělá jeden maník, kterěj generálkuje hlavy. Dělá jak osobáky, tak dodávky a i náklaďáku. Dělá komplet od ventilu přes sedla a seřízení vůle a přebrus hlavy děla vždy automaticky. Za generálku hlavy chce 2000,- a víc, ale dělá i jednotlivý věci. Kždopádně je to odborník. Sám si staví v dílně závodní buginu a i celkově má zkušenosti z motor-sportu.
Nenapsal jsem to asi zcela přesně. Právě v těch Bosonohách mě to dělali. Ceny byly odstupňované postupně podle výšky. Vím, že bylo pámo do 0,5mm; potom do 1,0mm a dál už nevím. Ale to je stejně jedno, protože každá firma to dělá trochu jinak. Uvedl jsem to jen jako příklad pro hrubou orientaci.Vašátor píše:Vždy ne, někde mají taxu pouze za přebrus a je jedno o kolik to berou. U nás to tak bylo třebas v Bosonohách (dříve, jak ted nevím).
Ano, dá. Ale přebrusem se dosáhne daleko hladšího a přesnějšího povrchu. Proto bych jej volil přednostně.Štěpán Getsko píše:Hlavá se taky dá bez problému jemně přefrézovát.
To Hurikán: tak asi upravili ceny, poněvadž mi tam dělali snížení 0,7mm za 400Kč (sežraná hlava Favoritu). Ale je to už delší dobu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
snizeni o 1,5mm 600,- je to par mesicu co sem to tam byl zjistovat. ale je to otVašátor píše:To Hurikán: tak asi upravili ceny, poněvadž mi tam dělali snížení 0,7mm za 400Kč (sežraná hlava Favoritu). Ale je to už delší dobu.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Chlapi, ak prepusta tesnenie pod hlavou,musi byt zakonite niekde emulzia?Emulziu som tam nenasiel ziadnu, ale olej je riedky a je ho vela,biely dym, ziadna voda v expanzke a celkovo malo vody v sustave....nieco mi tu nesedi - dufam, ze nie je prasknuta hlava.Da sa to nejako zistit?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Nedokážu si to dobře představit v domácích pocmínkách, ale byla by možnost odpojit vstup a výstup chladiva do motoru a zacpat. Dírou pro čidlo teploty vody natlakovat vzduchem a pozorovat zdali dochází k poklesu tlaku. V případě, že hlavu shodíš dolů by bylo asi rozumější dohopkat někam dle generálkují hlavy, kde předpokládám umí test těsnosti nějak udělat.
Nevím jak je konstruovaný samaří motor, ale je tu možné, že máš třeba v háji těsnění mezi sacím potrubím a hlavou, tam by také mohla kapalina unikat do spalovacího prostoru, myslím tedy.
Nevím jak je konstruovaný samaří motor, ale je tu možné, že máš třeba v háji těsnění mezi sacím potrubím a hlavou, tam by také mohla kapalina unikat do spalovacího prostoru, myslím tedy.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Zkontroluj dosedací plochy a těsnění v místech, kde je blízko mezi vodním okruhem a olejovým okruhem. Pravdepodobně v tech dvou hlavních svodech oleje z hlavy do bloku v ( po směru jízdy ) přední části motoru. Myslím blíž k chladiči.Cory píše:Chlapi, ak prepusta tesnenie pod hlavou,musi byt zakonite niekde emulzia?Emulziu som tam nenasiel ziadnu, ale olej je riedky a je ho vela,biely dym, ziadna voda v expanzke a celkovo malo vody v sustave....nieco mi tu nesedi - dufam, ze nie je prasknuta hlava.Da sa to nejako zistit?
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1510
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
u klasiky toto mozny je. stalo se mi to na lonsky pribrami. az druhej den po navratu, kdyz sem se zastavil u ludka ondrucha sme nasli povolenou jednu matku. jak sem to dotah voda uz tak rychle nemizela (mel sem jeste spatny tesneni pod paliciKoko Loko píše:Nevím jak je konstruovaný samaří motor, ale je tu možné, že máš třeba v háji těsnění mezi sacím potrubím a hlavou, tam by také mohla kapalina unikat do spalovacího prostoru, myslím tedy.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009