Stránka 3 z 7
Napsal: úte lis 13, 2007 08:02
od Jiri
rudo nejsem žádný nepřítel tuningu - to že me neoslovuje to je věc osobního postoje, jen jsem chtěl říct že tuneny auto v sobě pro nového majitele může skrývat množství záludností - a tak to je
od laku přes motor, převodovku a podvozek....
Napsal: úte lis 13, 2007 10:12
od tavri
Matematicky: auto za 59 tis. 3 roky s tím bezporuchově jezdit a pak to za 25-30 do Ruska prodat. Takhle by to bylo ok ne? Navíc budeš jezdit relativně novým čistým autem.
Nebo koupit něco nového za hodně a pak mít roční provar 50 tis. Kč
Taky můžeš koupit mrazku za hubičku a pak do ní cpát čas, prachy (blatníky, spojku, čepy, prostě to co se běžně mení u krabicové řady vzhledem ke stáří vozu atd. - tak 20 tis. ročně)
Napsal: úte lis 13, 2007 10:23
od Myso
tavri píše:prostě to co se běžně mení u krabicové řady vzhledem ke stáří vozu atd. - tak 20 tis. ročně)
teraz si sa posral, nie?
Napsal: úte lis 13, 2007 12:17
od Jiri
no 20 000 rocne neni prehnane:-) když si vezmu co spolykala moje 2111
.....
Myso prece jen dily na "krabice" jak rika Tavri - jsou v jine cenove kategorii...
co se tyce cepu .. nemuzu si stezovat .. lada vydrzela jizdu pres vsecky diry a hrboly, jen ty tlumice zacaly brzo odchazet:-)
Napsal: úte lis 13, 2007 12:21
od Myso
2111 je pekne hovno, to predsa nemozes porovnavat s krabicou! 20 000 rocne dam do krabice, ale min. 15 000 ide na tuning!
Napsal: úte lis 13, 2007 13:01
od zelvotron
No tady se to pěkně rozjíždí
Jsem zvědav jak dnes Igithegreat dopadne, doufám, že dá hned vědět
Napsal: stř lis 14, 2007 08:20
od Jiri
Myso...bohuzel, mas pravdu.......
Napsal: stř lis 14, 2007 10:07
od kovi
ahoj všechny zdravím.V létě jsem koupil 112 z bazaru podobně málo jetá,ale soused karosář ji omrk a myslí si,že byla bouchnutá.Ujel jsem s ní asi 4000 km a má stejné mouchy o jakých tady kluci píšou a to lítají otáčky,ztrácí se mi chlad kapalina a na volnoběh se to přehřívá.Přesto má svoje pozitiva je živá ta spotřeba není tak hrozná a ty závady se dají pomalu opravovat když není člověk uplně levý.Pro mě je to vzhledem k ceně dobrá koupě.Dal jsem za ní s lpg 69000 kč a za tohle bych od jiných firem zas moc dobrý stroj nekoupil.Navíc jsem velký fanda Lady.Naši měli 2101 a já si jí taky koupil před sedmi lety a mám ji pořád.
Napsal: stř lis 14, 2007 12:34
od tonda
Přesně tak, při ceně 60.000 Kč za auto z r. 2001 a najetých 23 000 km není o čem mluvit. Majitel Peugeota nebo Citroena s motorem HDi pokud chce vyměnit vstřikovací trysky v motoru tak ho to stojí taky 60.000 Kč. Samozřejmě nové - žádný repas.
Napsal: stř lis 14, 2007 17:14
od tavri
Všechny kraviny jsem postupně vychytal. Otáčky nikdy nekolísaly a voda se neztrácí. Na volnoběh se to taky nepřehřívá. Ventilátor se spustí jen v létě a to už musí jóó bejt...
Jiri měl extrémního zmetka. Já ji mám zase podezřele spolehlivou, ale taky najedu mnohem méně, za 4 a půl roku jen 41 tis. km. Výčet poruch musí být v porovnání s ním menší.
Tlumiče na 78 tis. km jsou v prdeli. Hlavně ty zadní. Jeden je uplně vyteklý. Teď na zimu je to fajn.
Napsal: stř lis 14, 2007 18:21
od plavec
To mě otáčky na volnoběh někdy kolísají.Ale jen chvíli, pak to po chvíli třeba přestane.Voda se ztrácí víc než je zdrávo. Zatím to mám pořád na servisu a nikdo neví co s tím, jak to jelo někdy na 3 válce a svítilo Check Engine.Viz forum 211x
Napsal: stř lis 14, 2007 20:23
od radek mb
tavri píše:Tlumiče na 78 tis. km jsou v prdeli. Hlavně ty zadní. Jeden je uplně vyteklý. Teď na zimu je to fajn
Tavri,nechci nic řikat,ale nebyl ten tlumič v háji už na jaře?
Napsal: čtv lis 15, 2007 17:49
od tavri
radek mb píše:tavri píše:Tlumiče na 78 tis. km jsou v prdeli. Hlavně ty zadní. Jeden je uplně vyteklý. Teď na zimu je to fajn
Tavri,nechci nic řikat,ale nebyl ten tlumič v háji už na jaře?
No byl
Soutěžím o nejméně náročnou Ladu 211x na údržbu a opravy
Letos 0 Kč, když nepočítám ten vejfuk.
Mám je zamluvený, budou nový, samarácký, třeba to ještě dopadne. Teď mám v plánu dát do kufru velkou přepravku, a nasypat do ní písek a celou zimu to vozit. Trošku si to klesne a aspoň trochu to bude tlačit zadek na silnici. Uvidíme jak se to bude chovat, nerad bych zažil cisternový efekt.
Napsal: pát lis 16, 2007 08:48
od Jiri
tavri ty mas nahon na zadek?
pisek se hodi ale neprehanel bych to
ja jednou na hory vezl plnej kufr u kombika dervenejch briket.. (nebylo to ke strese jen pod plato) zadek to plazilo po zemi, predni kola zvednuta a kus do kopce jsem musel na snehu couvat:-(
lade na snehu pomuze metrakovy spolujezdec na prednim sedadle a prazdnej kufr.....
Napsal: pát lis 16, 2007 09:15
od tavri
Jiri píše:tavri ty mas nahon na zadek?
pisek se hodi ale neprehanel bych to
ja jednou na hory vezl plnej kufr u kombika dervenejch briket.. (nebylo to ke strese jen pod plato) zadek to plazilo po zemi, predni kola zvednuta a kus do kopce jsem musel na snehu couvat:-(
lade na snehu pomuze metrakovy spolujezdec na prednim sedadle a prazdnej kufr.....
To jo, ale já teď nemyslím se někam vyhrabat, ale aspoň trochu se bezpečně držet na silnici... a ne že když najedu na hrbol či do díry, tak aby mi to nevodstřelilo zadní kolo kamsi do háje. Písek si bude hrát na těžítko a bude suplovat tlumič.
Výhodu má v tom, že i malé množství váží dost a nezabere tolik místa. Myslím, že obsahově jako dva pytle cementu bude ok.