Stránka 3 z 4
Napsal: úte čer 08, 2010 05:32
od Drobek81
Michal Karásek píše:U zadních brzd jsem začal u prasátka na levé straně - samozřejmě že je třeba vyměnit obě...při povolování prdla jedna trubička
spatny postup pri povolovani, trubicka nepraskne pokud budes tocit prasatkem
Jestlize je ta "matice" zarezla, pak s njednat opatrne
Jinak netreba menit obe prasatka...
Napsal: úte čer 08, 2010 05:43
od Křečík Barbuška
MartasBrno píše: ... to je snad na ČOIku nebo tak něco ...
Ty jsi nenapravitelný romantik
.
Napsal: úte čer 08, 2010 08:40
od Puhi
ja som kocku dával novú niekedy pred rokom aj niečo a nebol problém
tak ja neviem
Napsal: úte čer 08, 2010 09:29
od MartasBrno
Koko Loko píše:MartasBrno píše: ... to je snad na ČOIku nebo tak něco ...
Ty jsi nenapravitelný romantik
.
JJ, jsem
, život je tak světlejší.
Napsal: úte čer 08, 2010 09:31
od Cory
MartasBrno píše:Koko Loko píše:MartasBrno píše: ... to je snad na ČOIku nebo tak něco ...
Ty jsi nenapravitelný romantik
.
JJ, jsem
, život je tak světlejší.
Az sa ti raz spalia oči a budeš slepy
Napsal: úte čer 08, 2010 09:35
od MartasBrno
Cory píše:MartasBrno píše:Koko Loko píše: Ty jsi nenapravitelný romantik
.
JJ, jsem
, život je tak světlejší.
Az sa ti raz spalia oči a budeš slepy
A kurňa!
Dost OT...
Napsal: pát čer 11, 2010 20:16
od Křečík Barbuška
MartasBrno píše: ... Začnu levým předním vnitřním válečkem a uvidím co přijde pak. ...
Střihneš si to přes zadní prasata k pravému vnějšímu a cestou vyměníš omezovač a HBV
.
[ Komentář přidal: Hurikán: pá červen 11, 2010 21:24 ]
... a nakonci celé auto
Napsal: pát čer 11, 2010 22:40
od MartasBrno
Tak zatím jsme neudělal nic navíc než jsem původně plánoval, pouze to není hotové
, takže ještě není všem dnům konec.
Napsal: ned čer 20, 2010 00:59
od Michal Karásek
Drobek81: No, párová výměna není třeba z akutního hlediska, moje zkušenost nejen s žigulem, ale s jakýmikoli párovými součástmi auta je, že když vyměním jednu stranu, druhá jde v zápětí...(extrém byly hlavní žárovky u 19ky kupéčka Renaulta(pouze u jednoho kusu auta), jak se nevyměnily obě zaráz, stačila půlhodina do exitu té co nebyla zrovna měněna. I z důvodu párovosti jsem třeba měnil prasata na Trabošovi co půl roku, pokaždé jinou stranu, až jsem vyměnil obě strany zaráz a byl pokoj. A od té doby tvrdim, že je potřeba udělat (alespoň u těch brzd) obě strany zároveň. Navíc jsem měl u toho jednoho prasítka utrhlý odvzdušňovák a čekal to samé i na druhé straně.
Napsal: ned čer 20, 2010 08:27
od Jakub Metelka
Já abych se vyvaroval zarezlým závitům u trubiček a závitů odvzdušňováků tak při opravě vše natru rezistinem ,při příští opravě je pak takový problém vyloučen
.
Napsal: ned čer 20, 2010 16:50
od dmatej
Jakub Metelka píše:Já abych se vyvaroval zarezlým závitům u trubiček a závitů odvzdušňováků tak při opravě vše natru rezistinem ,při příští opravě je pak takový problém vyloučen
.
To možná není úplně blbá myšlenka ...
Napsal: čtv črc 01, 2010 09:58
od dvk
Tak boj s kostkou se mi taky nevyhl, viz.
moje téma.
Napsal: čtv črc 01, 2010 11:14
od vintera
u brzd obecně je největší příčinou zareznutí samotná brzdovka, která se dostane mezi závity, u starých typů založených na jiné bázi (červená) tento problém nebyl. Když jsem s auty začínal, tak jsem ani rezistin, či jiné neznal a natíral jsem vše vazelínou A00, ta se po krátkém ježdění obalí prachem, nakonzervuje okolí a nesmeje to ani voda se solí a i po letech jde vše OK povolit, akorát ta hnusná práce s ní.
Napsal: čtv črc 01, 2010 19:08
od Hurikán
vintera píše:natíral jsem vše vazelínou A00, ta se po krátkém ježdění obalí prachem, nakonzervuje okolí a nesmeje to ani voda se solí a i po letech jde vše OK povolit, akorát ta hnusná práce s ní.
Ano, je s ní hnusná práce. Ale nesouhlasím s tím, že ji voda nesmyje. Zvláště na podvozku ji voda relativně bro umyje. Jezdil jsem 3 roky denně s Octávií, takže vím, že jsem musel čepy 4x ročně promazávat, protože po 1/4 roce už byly skoro bez tuku.
Napsal: čtv črc 01, 2010 19:18
od Cooper
Díky DVK jsem zjistil že v Otrokovicích v Lada šopu mají kostku mosaznou. Navíc se zrovna peru s tátovou 05, ten má taky kostku mosaznou. Takže ve čt kupuju mosaznou za 66 kaček. Tu hliníkovou jsem koupil za 95!