Stránka 3 z 13

Napsal: úte říj 30, 2007 18:31
od Hnojar
Vašátor píše:Rovněž nechápu, proč tu řešíte motor 1200, 1500 jako motor Fiatu a 1300, 1600 jako motor rusa? Vždyť všechny typy motorů jsou překopaný rusákama. Z Fiatem mají společnou akorát licenci. OHV versus OHC je asi proti převrtání motoru naprostý nic ...
1200 vymysleli inženýři Fiatu, rusové ji jen vyráběli, pokud se nepletu, jak je to s ostatními motory už opravdu nevím..... jinak tato debata je o h...ě - nevím, mě by nenapadlo vlést do diskuze k 2107 a dloubat jim tam (pomyslně) šroubovákem do rožků blatníků a jiných diskutabilních míst..... co se 2103 a 21061 týče, jejich motor by mi zřejmě vyhovoval víc než 1600, tudíž jej nijak nezatracuji. rozhodně ale nemám potřebu neustále pitvat detaily ( a zároveň úmyslně přehlížet důležitá fakta - jako srovnávání spotřeby dvou motorů osazených odlišnými karby, že jo ).....to se hodí tak do poklábosme, nebo do nějakého škádlení přes icq, nebo u piva, ale ne do tohoto tématu. Asi si ho budem muset založit znova a tohleto máznout...........

Napsal: úte říj 30, 2007 18:50
od Honza 21061
Ne-ne, co by se mazalo, prostě se jen řekne upřímně, proč to zaobalovat: "Honzo, běž do prdele" a je to... A já jdu... :hello2:

Napsal: úte říj 30, 2007 18:54
od Nemo
Keep smile. :wink:

Napsal: úte říj 30, 2007 19:19
od Hnojar
Honza 21061 píše:Ne-ne, co by se mazalo, prostě se jen řekne upřímně, proč to zaobalovat: "Honzo, běž do prdele" a je to... A já jdu... :hello2:
.....tak jestli to takhle vyznělo, tak se omlouvám, neb takto jsem to nemyslel..... to bych totiž musel poslat do pérdele i sebe, protože jsem také přispěl k odklonění diskuze od krásného auta k řešení otázky typu " co bylo první, slepice nebo vejce "........ byť jsem to mínil čistě jako řečnickou otázku.

Napsal: úte říj 30, 2007 20:06
od Honza 21061
Hnojar píše:.....tak jestli to takhle vyznělo, tak se omlouvám, neb takto jsem to nemyslel..... to bych totiž musel poslat do pérdele i sebe, protože jsem také přispěl k odklonění diskuze od krásného auta k řešení otázky typu " co bylo první, slepice nebo vejce "........ byť jsem to mínil čistě jako řečnickou otázku.
Nic se neděje. :) Jen to, že musím u svého žigula najít tu druhou nádrž, protože podle tabulek by to vypadalo, že se na zásobování motoru nepodílí jen ta, co je v kufru... :shock: :wave:

Napsal: stř říj 31, 2007 19:38
od mayo456
nooo pokial viem tak 1200vka motor bol vyvinuty z Fiat motorov noo a 1300vky a väcsie motory boli robene tak ze zobrali 120vku,zväcsili objem a vrtanie x zdvih a hlava je nezmenena pokial viem.cize z toho mi vyplyva ze rozpravat o nejakej cisto ruskej konstrukcii je zbytocne lebo Lada po VAZ 2107 ma z Fiatom hodne spolocne a co sa tyka toho, ze motor 1300 a 1600 nie su tak dobre jak ostatne motory som sa stretol a to konkretne mi rozpraval byvaly predavajuci v mototechne ktory tam robil od roku 1968.odvodnil mi to tym (rovnako aj moj otec) ze 1300vka a 1600vka oproti boli horsie tym, ze nemali startovaciu kluku,vraj mali kusok väcsiu spotrebu ale dnes to je uz diskutabilne no a ze aj mali mensiu vydrz.A dnes porovnavat, ze ktory ma mensiu spotrebu a pod. nie je namieste lebo tieto vozy maju vela rokov a tak kazdy je inac behany a tym padom aj v inom stave

Napsal: pon lis 19, 2007 06:11
od FILUTA
ještě před 15 minutamajsem si myslel že jsem sehnal naprosto vyvoněnou 2106 a jak vidim tak se pletu :? ale stejně pro mě by bylo takovýhle nádhery škoda mě by dlouho nevydržela :? za 14 dni už budu mít svojeho miláčka a to si pak konečně zařádim 8)

Napsal: stř dub 02, 2008 19:52
od Kopr
Píšu jen tak aby se to Jardovi nesmazalo jako moje samara :mrgreen:

Napsal: čtv dub 03, 2008 08:03
od Jarda1
Díky moc za záchranu, opět doplním další foto a info co jsem přes zimu udělal. Prozradím raritu - nové dobové zadní zástěrky s kovovým znakem plachetnice, ještě jsme je dříve nikdy neviděl, bílé 2106 moc sluší. Stará cena 2 ruble 65 kopjejek.

Napsal: čtv dub 03, 2008 17:03
od Jarda1
Po zimě jsem udělal jen jednu foto bílé 1600. Bohužel nic moc. Ty mlhovky jsou na zvláštních držákách a jsou tím i víc utopené. Jsou to origo nepoužité celochromované PAL ze 70 let.

Napsal: čtv dub 03, 2008 18:20
od Jarda1
Jěště jeden postřeh, zkoušel jsem kolem světel stříbrné rámečky (černé přestříkané na stříbrno), dále černé rámečky, ale dospěl jsem k závěru, že přeci nejvíc sluší původní originální rámečky stříbro šedé. Prostě výrobce vždycky ví nejlépe jak co vyladit.

Napsal: čtv dub 03, 2008 18:23
od Nulašestka
Jarda1 píše:nejvíc sluší původní originální rámečky stříbro šedé.
:) Obávám se, že se mi povedlo realizovat něco lepšího, ale to je zatím výrobní tajemství.

Napsal: čtv dub 03, 2008 20:44
od ladalover
Nulašestka píše:
Jarda1 píše:nejvíc sluší původní originální rámečky stříbro šedé.
:) Obávám se, že se mi povedlo realizovat něco lepšího, ale to je zatím výrobní tajemství.
Že by Cr?? To vypadá fakt cool.

Jinak je ta 1600 nádherná!!! To mi padaj bulvy vždy, když vidím tak krásnou Ladu ještě v mé oblíbené a milované barvě!!

Napsal: stř čer 11, 2008 12:52
od Jarda1
Ahojte, příkládám fotky zástěrek s kovovým znakem lada jak jsem dříve slíbil (sám sem je doposud nikde neviděl) a ladě docela sluší. A ještě jsem nafotil pár fotek motoru a jiné. Poklice nepůvodní 2103 dám pryč a vrátím originály 2106, opět výrobce věděl nejlépe jak to sladit dohromady.

Napsal: stř čer 11, 2008 12:54
od Jarda1
další