Stránka 3 z 3
Napsal: čtv říj 25, 2007 10:14
od tek
hornak.active.sound píše:Po necelem tydnu jezdeni s benzinem od jine stanice [SHELL] se mi problem opet vratil.Minule palivo jsem cele vypustil a dal 10litru noveho. Motor se chova ode dneska jako koza,ktera skace a bubla.Kdyby to byl jev staly,tak pochopim ze muze byt motor spatne serizenale jen v pripade ze by na nem negdo posledni mesic neco delal,coz se nestalo. Co ted?? Vypozoroval jsem takovyto jev.
Dnes rano sem nastartoval,a asi po dvou minutach zacal motor skubat,az na semaforech chcipnul[sytic vytazen]. Nastartovat neslo,zamacknul sem tedy sytic,motor chytnul na prvni pokus.Mnel snahu chcipnout,tak sem znovu povytahnul sytic,jelo to jelo,za chvili cukani blum blum a najednou se krasne rozjel.Sytic sem zamacknul a pohoda,zbylych asi 5 minut jel naprosto klidme az do doby nez sem zaparkoval. Odpoledne se delo presne to same.
Taky může zamrzat karburátor
Napsal: čtv říj 25, 2007 15:52
od hornak.active.sound
Mne hlavne zere ta vjec,ze jak to zacne blbnout tak to zere vic nez T613 nebo Cajka.
A samo od sebe se to napravi.Ale jen na par km.
Napsal: pát říj 26, 2007 11:23
od Honza 21061
Nemůže to být tím, že z nějakého důvodu začne do motoru proudit víc benzínu? Například zaseklý plovák, ventil apod.? Nemůže být zvětšená vůle v uložení škrticí klapky? Nebo třeba volná vzduchová přívěra nahoře, která za jízdy poskakuje?
Mně připadá, jakoby se ten motor přehltil. Když vytáhneš sytič, sebereš mu vzduch úplně, potom motor zhasne, přebytečný benzín se začne odpařovat, zatlačíš sytič, nastartuješ a jedeš dobře až do doby, než to neco uvolněné/zaseklé poskočí, popř. se vychladnutím uvolní a zase se tam začne dostávat více benzínu...?
------
K tomu úděsnému OT: Vy trapiči dvoutaktů...
Budu si muset dát pozor, na co jezdil majitel, až si půjdu pro Trabantíka, nebo Wartburga... Jezdil jsem zásadně takto: Trabant- Speciál, olej M2T, poměr 1:40. Wartburg 2T: Speciál, olej M2T, poměr od 1975 povolen 1:50. Nebyl důvod mazat víc...
Nedělal jsem ostudu dvoutaktům kouřením a smradem a navíc to nejelo jako důchodce, ale jako Jarda Rajchman- známý jezdec Rally na vozech Wartburg.
Napsal: pát říj 26, 2007 12:54
od Wolf
Ja si myslim, ze Ti nekde v privodu paliva (pumpa, sito ap.), ale spise primo v karburatoru cestuje nejake smeti, ktere stridave zastavuje a uvolnuje cestu benzinu, ale v pripade nejake suche musky treba i vzduchu (vzdusnik, ale to je malo pravdepodobne). Je to sice trochu OT, ale kdysi jsme se morili s podobnym problemem. Vuz mel jiz vymenene saci potrubi, cerpadlo a stale zlobilo zasobovani palivem. Zavadou byla nakonec dirka v saci trubce v nadrzi
Napsal: ned říj 28, 2007 18:33
od hornak.active.sound
Dnes jsem naimplantoval jinej karbec,zatim vse v pohode,ale cas ukaze.
Napsal: čtv lis 15, 2007 21:56
od hornak.active.sound
Dnes je 15.listopad a zavada se vratila,motor kucka,silu nabere az kolem 4000ot.
Napsal: čtv lis 29, 2007 16:07
od hornak.active.sound
jelikoz sem 15.11.2007 dal zpet puvodmi karbec,a vse bylo v naprostem poradku tak dnes tj.opet po 14 dnech se rano opet zavada vratila,ted sem opet musel vymenit karbe,ted vse jede a tipuju ze zase po 14 dnech vratim dnesni vyndanej karbec,kua nigdo si s tim nevi rady.Mam koupit novej karbec??gdyz na 90% bude vse po dalsich 14 dnech KO?? gde uz hledat problem??Ani kolega z ruska nema radu??
Napsal: čtv lis 29, 2007 16:55
od Cory
Nad tvojim problemom rozmyslam uz dlho, ale nic ma nenapada. Nemoze pricucavat olej z odvetravania?Videl som uz zigula, ktoremu valil do filterboxu olej, ale akym sposobom,to neviem. A myslim,ze by si si vsimol zaolejovany filterbox.Takze fakt nevim.
Napsal: čtv lis 29, 2007 21:05
od dmatej
Ještě mě napadlo - zkontroluj si kladívko v rozdělovači, když je volný, nebo spálený, hodně se to mění, chvíli nic, pak to zas nechce ani startovat, pak zase měsíc bez problémů.... no a jednou to chcíplo a už jsem nenatočil. Na autobusový zastávce jsem měnil kladívko a seřizoval předstih - naštěstí jsem měl zrovna od MZ půjčenou lampu.