Stránka 3 z 6

Napsal: čtv říj 18, 2007 14:30
od Atex
Acibuk píše:já to chápu tak, že to bude mít přesně opačnou funkci, než blow off ventil u turba, který po ubrání plynu snižuje tlak, který vzniká setrvačností turba. Prostě když pustíš nohu z plynu, vrtulka bude ještě nějakou chvíli "tlačit vzduch" do karbu.
:-D:-D na to jsi prisel brzo, snad to nevemes spatne.. ale to sme vedeli od zacatku :wink:

Napsal: čtv říj 18, 2007 14:37
od Laďuša
Tuto téma mě tu nejvíc dostává :D :D :lol:
Nic ve zlým, nikdo o tom nic neví a je to nejživější topík celýho fóra ;) :mrgreen: :finga:

Soráč, ale mě už to prostě nedalo :D :P

Napsal: čtv říj 18, 2007 15:03
od JmJ
Nevim co resite :-)

Ta vrtule je zajiste maly proudovy motor a zigul tedy nabere unikovou rychlost a za postupneho ztraceni dilu karoserie se vznese a zaujme misto byvale vesmirne stanice Mir.

Nebo druha varianta bude, ze ta plastova vrtulka z polska se vcucne, prorazi vzduchovy filtr a toto vse vleti do motoru, ktery se timto zadre.

:occasion9:

Napsal: čtv říj 18, 2007 15:20
od Štěpán
JmJ píše:Nevim co resite :-)

Ta vrtule je zajiste maly proudovy motor a zigul tedy nabere unikovou rychlost a za postupneho ztraceni dilu karoserie se vznese a zaujme misto byvale vesmirne stanice Mir.

Nebo druha varianta bude, ze ta plastova vrtulka z polska se vcucne, prorazi vzduchovy filtr a toto vse vleti do motoru, ktery se timto zadre.

:occasion9:
Když už žiguláckej motor dokáže bez úhony přežvejkat M6 podložku, tak tu plastovou vrtulku z Polska by si ani nevšim :D

Napsal: čtv říj 18, 2007 16:22
od Atex
ty vo... vy mne dokazete potesit :-D

Napsal: čtv říj 18, 2007 17:50
od Ivo
Ničeho se neboj. Z práce donesu hasičák a zkusíme to :lol: .

Napsal: čtv říj 18, 2007 18:00
od Hanz
:lol: tak tohle je fakt moc :lol:

je to dobrej tah, jak dostat z lidi 3000...za ktery se toho zrovna na ziguliku da udelat docela dost a k necemu to aspon bude...

dit se nebude podle me vësmes vubec nic, protoze to zmeni proudeni v sani velmi minimalne a spis maximalne k horsimu, otestovany to urcite v zadny poradny laborce nebylo...

myslel, jsem, ze tohle resili tuzeri pred x rokama a ne lidi, ktery maj rozum a dle avataru celkem vzhledny auta....

:roll:

Napsal: čtv říj 18, 2007 18:11
od Atex
Hanz píše::lol: tak tohle je fakt moc :lol:

je to dobrej tah, jak dostat z lidi 3000...za ktery se toho zrovna na ziguliku da udelat docela dost a k necemu to aspon bude...

dit se nebude podle me vësmes vubec nic, protoze to zmeni proudeni v sani velmi minimalne a spis maximalne k horsimu, otestovany to urcite v zadny poradny laborce nebylo...

myslel, jsem, ze tohle resili tuzeri pred x rokama a ne lidi, ktery maj rozum a dle avataru celkem vzhledny auta....

:roll:
tak mi ted vysvetli proc se u novejsich typu aut davaly mezi karbec a potrubi plechove difuzory? jako tim na nic nenajizdim, jen myslim ze nejaky vliv to mit bude, taky to tam nedavali jen aby to horsi hm?

Napsal: čtv říj 18, 2007 19:05
od Saša
Atex píše:tak mi ted vysvetli proc se u novejsich typu aut davaly mezi karbec a potrubi plechove difuzory? jako tim na nic nenajizdim, jen myslim ze nejaky vliv to mit bude, taky to tam nedavali jen aby to horsi hm?
Pod karbecem se ty kovové stacionární vrtulky montovaly aby pomohli lépe promísit palivo se vzduchem.
Pokud si někde u auta viděl tu podložku s dírou(menší) než průměr difuzoru jedná se o tzv. RESTRIKTOR omezující výkon motoru !
Vyskytuje se to hlavně u německých aut , určených pro mladé řidiče.

Napsal: čtv říj 18, 2007 19:49
od Křečík Barbuška
To fakt stojí 3000? Já prvně myslel 300, tak to je nářez. Přidám se k těm spekulantům co o tom ví prd, ale řeční, podle mého mozečku to bude spíše bránit průchodu vzduchu, do motoru neb to bude sát pohybovou energii proudícího vzduchu, nebo to má vlastní pohon? Ta teorie o přidání energie při přeřazování zní sice zajímavě, ale myslím, že to je blbost, stejně při přeřazení člověk zacvičí i s plynem, takže myslím že to bude k ničemu.

Napsal: čtv říj 18, 2007 19:54
od Štěpán
Za 3000,- bych zkusil radši sehnat nějakýho 2.0l DOHC od fiatu nebo lancie :D
Byla by z toho potom aspoň větší sranda.

Napsal: čtv říj 18, 2007 19:54
od Maysner
ti primitivnejsi se snazi co nejvice zkratit a ulehcit sectu studenymu vzduchu do sani :lol: . asi sem sto let za vopicema. ale ja ten nasavac primo nad filtrboxem udelam :P
toto mi pride spis jako brzda v tom sani. ale jen teoreticky. nikde sem to nevidel :roll:

Napsal: čtv říj 18, 2007 20:39
od Nemo
Vy tady chudáka Atexe zdeptáte tak, že až to konečně dostane do ruky, tak to rovnou rozdupe a zahodí, a pak si s úlevou oddychne, že to tak dobře dopadlo, a že auto je celý. :lol:

Napsal: čtv říj 18, 2007 21:01
od JmJ
Nemo píše:Vy tady chudáka Atexe zdeptáte tak, že až to konečně dostane do ruky, tak to rovnou rozdupe a zahodí, a pak si s úlevou oddychne, že to tak dobře dopadlo, a že auto je celý. :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: JO! :P

Napsal: pát říj 19, 2007 07:12
od Křečík Barbuška
Počkejte, až zahlásí, že jezdí za 5 litrů a trhá dlažební kostky na čtverku, co budeme říkat pak?