Stránka 3 z 6
Napsal: stř lis 28, 2007 20:12
od Vašátor
To Honza 21061:Spíš bude chyba v karburátoru - bude v něm něco ucpaného. A to ve spodním dílu s klapkama. Odtamtud se totiž bere podtlak pro regulaci předstihu a jak už psal Nemo, při sešlápnutí plynu dál jak do cca 1/3 musí podtlaková regulace přestat fungovat.
Napsal: stř lis 28, 2007 20:16
od Yellow01
Dusan píše:Rozdleovac mam bezkontakt z 1,7 polo icka
z otrhom nemam problem
podtlak nezapojeny... lebo hlava je znizena o 2mm
bude bludistak
cesky ... no ci mas v poriadku priechodku v rozdelovaci ten kusok umelej hmoty cez ktory ide skrutka po ktorej ide stava na kontakt. Ci to neprebija nedostava elektrina na kostru cez priechodku namiesto aby sla cez kontakt.
P.S. ocistit vsetky casti od mastnoty a spiny
Zkontroluju tu průchodku. V létě když jsem měnil kontakty jsem na dně rozdělovače pod tou kovovou destičkou, ke který jsou kontakty chycený našel velký množství úlomků buď nějakýho plastu nebo keramiky. Dodneška nevím z čeho to bylo, ale kdybych to poskládal, možná by z toho byl celej palec.
Napsal: stř lis 28, 2007 20:20
od Yellow01
Vašátor píše:Spíš bude chyba v karburátoru - bude v něm něco ucpaného. A to ve spodním dílu s klapkama. Odtamtud se totiž bere podtlak pro regulaci předstihu a jak už psal Nemo, při sešlápnutí plynu dál jak do cca 1/3 musí podtlaková regulace přestat fungovat.
Já bych to i rozebral, ale mám strach, že ten podělanej Ozon už potom nepůjde vůbec.
Napsal: stř lis 28, 2007 20:53
od Vašátor
Yellow01 píše:Vašátor píše:Spíš bude chyba v karburátoru - bude v něm něco ucpaného. A to ve spodním dílu s klapkama. Odtamtud se totiž bere podtlak pro regulaci předstihu a jak už psal Nemo, při sešlápnutí plynu dál jak do cca 1/3 musí podtlaková regulace přestat fungovat.
Já bych to i rozebral, ale mám strach, že ten podělanej Ozon už potom nepůjde vůbec.
Ehm .. sorry ... to mělo bejt pro Honzův případ. Ty prvně koukni na rozdělovač a na jeho vůle
Napsal: stř lis 28, 2007 21:11
od Honza 21061
Vašátor, Yellow: Karburátor mám po kompletní rozborce a čištění, vč. výměny o- kroužků na štelovacích šroubech, těsnění, seřízení, vyčištění... Problém bych viděl v rozdělovači, nebo v samotném přetechnizování původní konstrukce, prostě jsem to odpojil a už to nechci na Žigulu vidět.
Spíše přemýšlím o dosazení zgenerálkovaného klasického rozdělovače s ručním korektorem a možná i Webera.
Jedinou jeho nevýhodou je spotřeba u Webera, díky tomu ještě pořád váhám...
Napsal: stř lis 28, 2007 21:21
od Křečík Barbuška
Sice momentálně jezdím s Weberem kvůli experimentům s LPG, ale při provozu na benzín nevidím na Ozónu jedinou vadu, spíše samé klady. Osobně bych Ozóna nevyměňoval.
Napsal: stř lis 28, 2007 21:37
od Honza 21061
Koko Loko píše:Sice momentálně jezdím s Weberem kvůli experimentům s LPG, ale při provozu na benzín nevidím na Ozónu jedinou vadu, spíše samé klady. Osobně bych Ozóna nevyměňoval.
Já Ti nevím... našlápnu studeného Webera, motor jde do otáček, sytič není pomalu ani potřeba použít.
Něco podobného po nastartování zkusím s Ozonem- ani za mák a zhasne mi to! Mrcha to je!
Dále jde s Weberem zahřátý do otáček naprázdno rychleji, než můj seřízený s Ozonem, zkrátka je takový bystřejší. To už jsem vyzkoušel na dvou o dost starších autech s původními nijak nedělanými karburátory.
Ale ještě mu dám šanci, protože musím vyměnit benzínové čerpadlo. Tuším, že spousta problémů pochází právě od něj.
P.S. Jak mohl Tůma pustit do knih takovou věc, že s Ozonem motor je živější, když je to úplně přesně naopak!
Napsal: stř lis 28, 2007 22:08
od Pool
Honza 21061 píše:P.S. Jak mohl Tůma pustit do knih takovou věc, že s Ozonem motor je živější, když je to úplně přesně naopak!
Napřed si tam dej i správnej rozdělovač (ozonovej) a potom mudruj
Napsal: stř lis 28, 2007 22:38
od Honza 21061
Pool píše:Honza 21061 píše:P.S. Jak mohl Tůma pustit do knih takovou věc, že s Ozonem motor je živější, když je to úplně přesně naopak!
Napřed si tam dej i správnej rozdělovač (ozonovej) a potom mudruj
Ten tam je!
Napsal: čtv lis 29, 2007 02:26
od JmJ
Honza 21061 píše:Koko Loko píše:Sice momentálně jezdím s Weberem kvůli experimentům s LPG, ale při provozu na benzín nevidím na Ozónu jedinou vadu, spíše samé klady. Osobně bych Ozóna nevyměňoval.
Já Ti nevím... našlápnu studeného Webera, motor jde do otáček, sytič není pomalu ani potřeba použít.
Pokud ti jde uplne studeny motor do otacek pri prudkem seslapnuti plynu, tak ho dle mehou soudu musis krmit docela bohatou smesi.
Něco podobného po nastartování zkusím s Ozonem- ani za mák a zhasne mi to! Mrcha to je!
Pri soucasnych nocnich mrazech pri cca 1/2 sytice hned po nastarovani mi jde motor protocit az do aleluja, zadne chcipani. Kdyz je sytice malo, zajiste se zakucka, kdyz pridam prudce.
Dále jde s Weberem zahřátý do otáček naprázdno rychleji, než můj seřízený s Ozonem, zkrátka je takový bystřejší. To už jsem vyzkoušel na dvou o dost starších autech s původními nijak nedělanými karburátory.
To je mozne. Rozdil pak bude v tom 1 litru benzinu na 100 km
Ale ještě mu dám šanci, protože musím vyměnit benzínové čerpadlo. Tuším, že spousta problémů pochází právě od něj.
P.S. Jak mohl Tůma pustit do knih takovou věc, že s Ozonem motor je živější, když je to úplně přesně naopak!
Ozona treba neprechlastas, kdyz v nizkych otackach mackas pedal jak se ti zlibi. Coz je pozitivum pro nezkusene ridice. Inac bych mel za to, ze pri tovarnim osazeni by nemel zadny podstatny rozdil mezi weberem a ozonem byt. Prece jen bych necekal, ze by modernizace probehla ve smeru horsich vlastnosti. I kdyz ...
Napsal: čtv lis 29, 2007 15:09
od Honza 21061
Problém neodstraněn!
Motor drnčí při prošlápnutí plynu stále, jen se po odpojení podtlaku posunul bod, do kterého můžu prošlápnout, než to začne dělat. Na dvojku do kopce, pokud chci zrychlit z cca 2000- 2500 ot. můžu jít s pedálem kousek před odjištění 2. stupně. Při hlubším nášlapu se to rozdrnčí- zvuk se pokusím zítra nahrát. Zní to jako kdyby se sypaly na zem kovové kuličky...
Při volnoběhu, když stojím u výfuku vzadu, jsem si také všiml, že zhruba 1x za 10 vteřin jakoby lehce povystřelí, velmi nevýrazně a potom zase za dalších zhruba 10 vteřin.
Už nevím, co s tím mám dělat a jak to mám seřídit. Ještě vyměním svíčky, ty jsou tam už 17 tisíc, povystřelování možná zmizí, ale drnčení určitě ne... Asi nastavím předstih mezi značky 0 a 5, někam poblíž hodnoty 3, jestli se trefím.
Napsal: čtv lis 29, 2007 16:35
od Cory
Nemohli by to robit unavene pruzinky?To znamena, pri relativne malych otackach sa predstih posuva dalej akoby mal. Mozno je to blbost,ale co ked....
Napsal: čtv lis 29, 2007 17:14
od Honza 21061
Cory: To mě taky napadlo, že někde seženu dobrý rozdělovač a na zkoušku ho tam hodím. Ten, co tam mám, je sice zhruba 3 roky starý, ale já už ničemu nevěřím...
Každopádně zakopaný pes bude asi v první řadě v základním nastavení předstihu- bude potřeba hodit ho skutečně někam k těm 3 st. před HÚ, zřejmě tenhle motor má problém překousnout i povolených 5.
Potom to možná má nějakou souvislost s teplým sáním- něco podobného jsem pozoroval i loni a během teplých měsíců se to zmírnilo. Je to záhada.
Napsal: čtv lis 29, 2007 17:22
od Vašátor
Kdy jsi naposledy šteloval ventily? Já když dělal ventily na své 2101 tak jsem se nestačil divit. Přítlačná pružinka vahadla byla spadená - a pak proč byl slyšet ventil.
Napsal: čtv lis 29, 2007 17:28
od Yellow01
A nefouká ti náhodou vejfuk? Mě když to točím mezi 4500-6000 ot. taky drnčí něco pod podlahou a občas to přisaje mezi středovým a koncovým tlumičem. Na jaře musím uřezat konce vejfukovýho potrubí a navařit tam ty trojúhelníkový příruby jako má Fav/Fel, usnadní to moje neustálý laborace a taky to konečně bude pořádně těsnit.