Stránka 3 z 5
Napsal: ned lis 25, 2007 12:44
od Atex
zlaty weber
Napsal: ned lis 25, 2007 15:34
od Ivo
Atex píše:zlaty weber
Neprovokuj, nebo ti to tam namontuju taky.
Napsal: ned lis 25, 2007 16:20
od Hnojar
Weber - síla a jednoduchost...........
Napsal: ned lis 25, 2007 17:18
od Atex
Napsal: ned lis 25, 2007 18:09
od Ivo
Až to spravím, tak to budu vychvalovat zase. Možná jsem na dobré cestě. Včera auto zvládlo cestu do Olomouce a zpátky bez problémů a dokonce mi vyšel i benzín
. V pondělí jedu znova na emise, trochu jim provětrat ty přístroje.
Napsal: ned lis 25, 2007 18:36
od Lada_BV
Atex píše:zlaty weber
taky jsem vyměnil AXTEC za WEBER
Schválně kdo z Vás ví proč ??
PS: V jednoduchosti je síla a toto AXTEC již od základu nesplňuje.
Systém AXTEC = hadička+hadička+bázmek+hadička+bázmek+skoroŘJ
Bez urážky pro Ty kterým tento systém ještě bez problémů slouží, hlavně ať jim to vydrží, protože mě tento "SYSTÉM" sebral půl roku života
Napsal: ned lis 25, 2007 19:14
od Křečík Barbuška
To je sice hezké, ale prasknout tam Webera či spíše Ozona umí každý a viděl bych to jako opravdu poslední krok. Ivo s tím AXTECem dosahoval dobrých spotřeb a byl ohleduplný vůči životnímu prostředí. Proto mu přeji, aby nad tou potvorou vyhrál, mmj. řídící jednotku na AXTEC tu tuším inzeroval Pátrač, mohla by být použita k experimentu zdali není problém způsoben ŘJ, pokud budou stejné.
Napsal: ned lis 25, 2007 19:58
od JmJ
Koko Loko píše:To je sice hezké, ale prasknout tam Webera či spíše Ozona umí každý a viděl bych to jako opravdu poslední krok. Ivo s tím AXTECem dosahoval dobrých spotřeb a byl ohleduplný vůči životnímu prostředí. Proto mu přeji, aby nad tou potvorou vyhrál, mmj. řídící jednotku na AXTEC tu tuším inzeroval Pátrač, mohla by být použita k experimentu zdali není problém způsoben ŘJ, pokud budou stejné.
ja se take klonim k tomu, udelat poradnou analyzu problemu, dat hlavy dohromady a opravit to. rikam si, jeslti neudelat nejakou mozkovou session. Treba pristi vikend bych nebyl proti nekam dojet se v tom povrtat a zkusit to pochopit. Co ty na to Koko? Ty si elektro znaly, ja umim ve svetlych chvilich delat analyzu a ivo je sikovny obecne, toz kuwa to by bylo, aby se neprislo na to, jak to funguje a co tomu moze byt.
Napsal: ned lis 25, 2007 20:11
od Ivo
Co se týká výměny skoroŘJ, tak to jsem zkoušel, protože celý systém mám ještě náhradní, ale asi to nepomohlo. Spíš se kloním k tomu, že je KO karbec, nebo třeba lambda. Kbyby někdo měl 100% funkční lambdu, na tento systém, tak bych byl vděčný buď za zapůjčení, nebo třeba za následný prodej.
Co se týká toho, že to studené nejede, tak to je způsobené tím, že je tam blokování 2. komory karburátoru, dokud se to neprohřeje. To ale netrvá zas až tak dlouho.
K té mozkové session, nebráním se ničemu. Víc hlav, víc ví. Nějaké materiály už k tomu taky mám, tak se dá i něco přečíst. Nejvíc by mi pomohlo, kdybych měl doma něco na měření emisí. Ono je totiž otravné, něco udělat a jet s tím někam, abych zjisti, že tím to nebylo. Tak jedu domů, vyměnit něco jiného a zase zpátky. Přecejenom, jim tam tu emisní stanici nemůžu blokovat celý den, ještě, když jsem nemusel ani nic platit.
Napsal: ned lis 25, 2007 21:29
od Štěpán
Existuje několik druhu těch řídících jednotek. Dělí se podle výkonu a objemu motorů. Dvě jsou na samaru, jedna je na nivu a buď jedná nebo dvě jsou na hranáče. ( takhle mi bylo řečeno v Mělníku. )
Mně taky blbne ta řídící jednotka na samaře. Když je auto prochlaldle, tak mi svítí CHECK ENGINE, ale jakmile se vnitřek ohřeje od sluníčka nebo od topení po 20 km, tak po zhasnutí motorů a opětovným nastartování mi zhasne. Odhadují problém na špatnej kontakt na svorkovnici na ŘJ, nebo někde studenej spoj uvnitř. Bohůžel furt nemam nějak čas se na to podívat, ale budu muset. ( O vánocích jedu do Itálie, tak nepojedu s problémama na autě
)
Napsal: ned lis 25, 2007 21:37
od Hnojar
vzhledem k tomu co všechno jsi už měnil, lambda je snad poslední možnost co se dá vyměnit .........teda krom auta
Napsal: ned lis 25, 2007 22:10
od Ivo
Vyměněné ještě zdaleka nebylo všechno. Ještě jsem neměnil hadička+hadička+bázmek+hadička+bázmek, jak to nazval Lada 21053.
Což ale nevylučuje, že je jich více druhů.
Napsal: pon lis 26, 2007 15:24
od Křečík Barbuška
JmJ píše:Co ty na to Koko?
Použiju na to v poslední době hojně užívaný výraz "na čem jedeš"
. To už by musel být Ivo hodně zoufalý, aby očekával pomoc od nás dvou, vzpomeň si jak jsme na první Jedovnici aktivně "umrtvili" tu žlutou potuněnou Ladu, to ti nestačilo?
. Nicméně se úchylnému nápadu s "pomocí" nebráním, ale aby nás pak Ivo nehnal palicí pryč
. Možná by, ale nejdříve chtělo splašit tu lambda sondu na vyzkoušení, respektive ta blbina by měla jít nějak změřit, ten bazmek by tuším měl dávat nějaké napětí v závislosti na množství kyslíku ve výfuku, více zde.
http://www.elpege.cz/lpg/lambda-sonda.html a
http://automatizace.hw.cz/clanek/2006061301 .
Napsal: pon lis 26, 2007 15:55
od JmJ
s tim zlutym strojem to prece bylo schvalne, ne? aby trochu vzrostlo napeti mezi divaky
ad lambda: presne tak, melo by to jit promerit. Druha vec je, jak moc se muze lambda odchylovat od idealu, aby to jeste jelo v norme. Kdyby si lambda myslela, ze je smes moc chuda, tak by to mohlo zpusobovat tu zravost a spatne emise. Lambda muze merit dobre, ale treba nejaky studeny spoj ci podobna blbina muze zpusobit, ze ridici jednotka nedostane to, co by mela.
Neslo by misto lambdy pripojit neco, cim by se napeti dalo rucne menit v povolenem rozsahu a nasledne by se pak dalo zjistit, cim to "hybe" v karburatoru, aby to obohacovalo/ochuzovalo smes.
Napsal: pon lis 26, 2007 16:29
od Křečík Barbuška
Podle jakési cizím jazykem psané literatůry k Solexu se signál ze sondy mění skokově mezi 0,1-0,3 a 0,6-0,88 předpokládám, že když to mezi těmito hodnotami hopsá je vše správně. Tuto informaci sem dávám bez jakékoliv záruky. Chtělo by to prozkoumat, jestli někde není stuďák atd. .