Palivovy system ako Stepna koza

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

zlaty weber :-P
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Atex píše:zlaty weber :-P

Neprovokuj, nebo ti to tam namontuju taky.
Hnojar
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hnojar »

Weber - síla a jednoduchost........... :P
VAZ 2106 ............... обессмертилься
East Runner БРИГАДА
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ivosu pamatujes jak si vychvaloval svuj karbec? no neni to tak davno :D :D :D :shock: :roll: se budu muset asi nekdy stavit zase na kafe :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Až to spravím, tak to budu vychvalovat zase. Možná jsem na dobré cestě. Včera auto zvládlo cestu do Olomouce a zpátky bez problémů a dokonce mi vyšel i benzín :lol: . V pondělí jedu znova na emise, trochu jim provětrat ty přístroje.
Lada_BV
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lada_BV »

Atex píše:zlaty weber :-P


taky jsem vyměnil AXTEC za WEBER

Schválně kdo z Vás ví proč ?? :lol: :lol: :lol:


PS: V jednoduchosti je síla a toto AXTEC již od základu nesplňuje.

Systém AXTEC = hadička+hadička+bázmek+hadička+bázmek+skoroŘJ :x

Bez urážky pro Ty kterým tento systém ještě bez problémů slouží, hlavně ať jim to vydrží, protože mě tento "SYSTÉM" sebral půl roku života :cry:
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11032
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

To je sice hezké, ale prasknout tam Webera či spíše Ozona umí každý a viděl bych to jako opravdu poslední krok. Ivo s tím AXTECem dosahoval dobrých spotřeb a byl ohleduplný vůči životnímu prostředí. Proto mu přeji, aby nad tou potvorou vyhrál, mmj. řídící jednotku na AXTEC tu tuším inzeroval Pátrač, mohla by být použita k experimentu zdali není problém způsoben ŘJ, pokud budou stejné.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6510
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Koko Loko píše:To je sice hezké, ale prasknout tam Webera či spíše Ozona umí každý a viděl bych to jako opravdu poslední krok. Ivo s tím AXTECem dosahoval dobrých spotřeb a byl ohleduplný vůči životnímu prostředí. Proto mu přeji, aby nad tou potvorou vyhrál, mmj. řídící jednotku na AXTEC tu tuším inzeroval Pátrač, mohla by být použita k experimentu zdali není problém způsoben ŘJ, pokud budou stejné.


ja se take klonim k tomu, udelat poradnou analyzu problemu, dat hlavy dohromady a opravit to. rikam si, jeslti neudelat nejakou mozkovou session. Treba pristi vikend bych nebyl proti nekam dojet se v tom povrtat a zkusit to pochopit. Co ty na to Koko? Ty si elektro znaly, ja umim ve svetlych chvilich delat analyzu a ivo je sikovny obecne, toz kuwa to by bylo, aby se neprislo na to, jak to funguje a co tomu moze byt.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Co se týká výměny skoroŘJ, tak to jsem zkoušel, protože celý systém mám ještě náhradní, ale asi to nepomohlo. Spíš se kloním k tomu, že je KO karbec, nebo třeba lambda. Kbyby někdo měl 100% funkční lambdu, na tento systém, tak bych byl vděčný buď za zapůjčení, nebo třeba za následný prodej.

Co se týká toho, že to studené nejede, tak to je způsobené tím, že je tam blokování 2. komory karburátoru, dokud se to neprohřeje. To ale netrvá zas až tak dlouho.

K té mozkové session, nebráním se ničemu. Víc hlav, víc ví. Nějaké materiály už k tomu taky mám, tak se dá i něco přečíst. Nejvíc by mi pomohlo, kdybych měl doma něco na měření emisí. Ono je totiž otravné, něco udělat a jet s tím někam, abych zjisti, že tím to nebylo. Tak jedu domů, vyměnit něco jiného a zase zpátky. Přecejenom, jim tam tu emisní stanici nemůžu blokovat celý den, ještě, když jsem nemusel ani nic platit.
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Existuje několik druhu těch řídících jednotek. Dělí se podle výkonu a objemu motorů. Dvě jsou na samaru, jedna je na nivu a buď jedná nebo dvě jsou na hranáče. ( takhle mi bylo řečeno v Mělníku. )
Mně taky blbne ta řídící jednotka na samaře. Když je auto prochlaldle, tak mi svítí CHECK ENGINE, ale jakmile se vnitřek ohřeje od sluníčka nebo od topení po 20 km, tak po zhasnutí motorů a opětovným nastartování mi zhasne. Odhadují problém na špatnej kontakt na svorkovnici na ŘJ, nebo někde studenej spoj uvnitř. Bohůžel furt nemam nějak čas se na to podívat, ale budu muset. ( O vánocích jedu do Itálie, tak nepojedu s problémama na autě :cry: )
Hnojar
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hnojar »

vzhledem k tomu co všechno jsi už měnil, lambda je snad poslední možnost co se dá vyměnit .........teda krom auta :?
VAZ 2106 ............... обессмертилься
East Runner БРИГАДА
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Vyměněné ještě zdaleka nebylo všechno. Ještě jsem neměnil hadička+hadička+bázmek+hadička+bázmek, jak to nazval Lada 21053.



Což ale nevylučuje, že je jich více druhů.
Přílohy
afr.jpg
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11032
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

JmJ píše:Co ty na to Koko?
Použiju na to v poslední době hojně užívaný výraz "na čem jedeš" :lol: . To už by musel být Ivo hodně zoufalý, aby očekával pomoc od nás dvou, vzpomeň si jak jsme na první Jedovnici aktivně "umrtvili" tu žlutou potuněnou Ladu, to ti nestačilo? :D . Nicméně se úchylnému nápadu s "pomocí" nebráním, ale aby nás pak Ivo nehnal palicí pryč :lol: . Možná by, ale nejdříve chtělo splašit tu lambda sondu na vyzkoušení, respektive ta blbina by měla jít nějak změřit, ten bazmek by tuším měl dávat nějaké napětí v závislosti na množství kyslíku ve výfuku, více zde. http://www.elpege.cz/lpg/lambda-sonda.html a http://automatizace.hw.cz/clanek/2006061301 .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6510
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

:lol: :lol: s tim zlutym strojem to prece bylo schvalne, ne? aby trochu vzrostlo napeti mezi divaky :-)

ad lambda: presne tak, melo by to jit promerit. Druha vec je, jak moc se muze lambda odchylovat od idealu, aby to jeste jelo v norme. Kdyby si lambda myslela, ze je smes moc chuda, tak by to mohlo zpusobovat tu zravost a spatne emise. Lambda muze merit dobre, ale treba nejaky studeny spoj ci podobna blbina muze zpusobit, ze ridici jednotka nedostane to, co by mela.

Neslo by misto lambdy pripojit neco, cim by se napeti dalo rucne menit v povolenem rozsahu a nasledne by se pak dalo zjistit, cim to "hybe" v karburatoru, aby to obohacovalo/ochuzovalo smes.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11032
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Podle jakési cizím jazykem psané literatůry k Solexu se signál ze sondy mění skokově mezi 0,1-0,3 a 0,6-0,88 předpokládám, že když to mezi těmito hodnotami hopsá je vše správně. Tuto informaci sem dávám bez jakékoliv záruky. Chtělo by to prozkoumat, jestli někde není stuďák atd. .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“